Magic Cloud Oy

Magic Cloud varmistaa kasvuaan henkilöstöannilla: 62 % henkilöstöstä on nyt omistajia

Magic Cloud on toteuttanut koko henkilöstölle suunnatun osakeannin. Henkilöstöanti oli menestys, sillä jopa 62 % henkilöstöstä osallistui antiin. Antiin osallistuneet liittyivät näin aiempien omistajien joukkoon Magic Groupin ollessa edelleen Magic Cloudin enemmistöomistaja.

Henkilöstöantiin osallistuneiden määrä ylitti odotukset ja kertoo vahvasta sitoutumisesta Magic Cloudia kohtaan. Mukaan lähtivät johtoryhmän lisäksi joukko asiantuntijoita, joihin lukeutuu niin pidempään kuin vähemmän aikaa Magic Cloudilla työskennelleitä henkilöitä.

Henkilöstöannin osallistumisprosentti kertoo laajasta uskosta tekemiseemme ja mahdollisuuteen menestyä tässä. Olemme tehneet suunnitelmaa siitä, mihin olemme menossa, ja olemme saaneet porukan suunnitelman taakse, kertoo Magic Cloudin toimitusjohtaja Timo Haapavuori.

Magic Cloud on pilvipalveluiden huippuasiantuntija nyt ja tulevaisuudessa. Siksi toiminta ja palvelulupauksen lunastaminen edellyttävät osaavaa ja sitoutunutta henkilöstöä. Näyttöä on siitä, että yritykset kaipaavat kumppania, joka huolehtii ja ottaa vastuun kattavasti koko IT-infrastruktuurista sijainnista riippumatta. Tässä Magic Cloudilla on tavoitteena olla alan paras osaaja ja silloin henkilöstön sitoutuminen on onnistumisen avain.

Tulevaisuudessa palveluita tullaan laajentamaan myös ratkaisuilla, jotka mahdollistavat loppukäyttäjien yhdistämisen hybridipilven palveluihin helposti ja tietoturvallisesti, sekä palvelukokonaisuuksilla, joita on räätälöity sovelluskehittäjien tarpeisiin. Sitouttamalla henkilöstöä pystytään turvaamaan palvelukehitys sekä kasvusuunnitelmat ja henkilöstö saa onnistumisista oman osansa omistajuuden kautta.

Magic Cloudilla on aina ollut yrittäjähenkistä tekemistä ja henkilöstöannilla pystytään palkitsemaan jo tehdystä työstä kuin myös tulevista onnistumisista ja menestyksestä. Omistajuus antaa työn tekemiselle uuden luonteen, kun jatkossa työn tulokset näkyvät myös omistajuuden kautta, kertoo Magic Cloudin toimitusjohtaja Timo Haapavuori.

Timo HaapavuoriToimitusjohtaja

Timo Haapavuori on Magic Cloudin toimitusjohtaja, joka herää edelleen 26 yrittäjävuoden jälkeen joka aamu tekemään parempaa pilvipalvelua.

Puh:050 584 2585timo.haapavuori@magiccloud.fi

Magic Cloud Oy
Hallituskatu 8

Magic Cloud on vuonna 2012 perustettu pilvipalveluiden asiantuntijayritys, jonka tavoitteena on auttaa asiakkaitaan tekemään parempaa liiketoimintaa toimivalla, kustannustehokkaalla ja tarpeisiin rakennetulla pilviympäristöllä. Magic Cloud auttaa yrityksiä hybridiympäristöissä tarjoamalla Managed Cloud -palvelua omassa, asiakkaiden tarpeisiin kehitettävässä pilvessä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Magic Cloud Oy

Dan Ahlstedt on valittu Magic Cloud Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi ja tulee vahvistamaan Magic Cloudin kasvumatkaa13.12.2023 07:30:00 EET | Tiedote

Dan Ahlstedt on valittu Magic Cloudin hallituksen puheenjohtajaksi ja hän tulee vahvistamaan Magic Cloudin kasvua vahvalla kokemuksella ja osaamisellaan. Magic Cloud on kasvumatkalla Euroopan johtavaksi Managed Cloud -palveluiden tuottajaksi omalla pilvipalvelulla. Tätä kasvumatkaa vahvistamaan tarvitaan näkemystä, jolla Magic Cloudin johto voi viedä strategiaa eteenpäin.

Lähes puolet Magic Cloudin infra-asiantuntijoista on koulutettu oman trainee-ohjelman kautta14.6.2023 07:00:00 EEST | Tiedote

Magic Cloudin trainee-ohjelma käynnistyi tammikuussa 2021. Kaksi ja puoli vuotta myöhemmin lähes puolet Magic Cloudin infra-asiantuntijoista on koulutettu oman trainee-ohjelman kautta. Traineelaiset työskentelevät normaalisti osana Magic Cloudia, mutta heidän osaamisensa kehittämiselle on oma polkunsa, joka on suunniteltu henkilöiden pohjaosaamisen ja kiinnostuksen kohteiden mukaan.