Magnetismi ja kosmisuus puhuttavat Basamin kirjaklubilla Oodissa

Basam Books kirjaklubin kirjailijavieraat Elena Gushchina ja Asta Swan käsittelevät perjantaina 13.9. kello 18 - 20 keskustakirjasto Oodissa hyvinvointimme peruspilareita ajatuksen voimaa, iloa ja rakkautta sekä kosmisia kokemuksia kohtaamisista ja ufoista.

Elena Gushchinan ”Olen Magneetti” on sekä omakohtaisesta kokemuksesta, tutkimustiedosta ja erilaisista mielenhallinnan metodeista ammentava teos, jonka keskiössä on ajatus siitä, että voimme luoda oman todellisuutemme. Ajatuksen voima, ilo ja rakkaus ovat hyvinvointimme peruspilareita, joiden merkitystä ei voi korostaa liikaa. Kirja tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja omien näkökulmiemme päivittämiseen, henkilökohtaisen magnetismin kasvattamiseen ja unelmaelämämme saavuttamiseen. Illan aikana kirjailija kertoo kirjan syntyprosessista, siihen johtaneista tapahtumista ja siitä, miten meistä jokaisessa asuu valtava luova voima, jonka voimme ottaa käyttöömme milloin vain.

Elena Gushchina syntyi Kazakhstanissa, kasvoi Venäjän Karjalassa ja muutti Suomeen opiskelemaan vuonna 1995 . Hän on intuitiivinen taiteilija, tietoisuuden tutkija, sukellusaktiviteettien järjestäjä, pelkojen voittaja ja unelmien toteuttaja, joka uskoo ajatuksen voimaan. Elenalla on takanaan myös monivuotinen IT-alan työkokemus. ”Olen Magneetti” ilmestyi venäjäksi ja englanniksi vuonna 2015. Suomenkielinen käännös ilmestyy Basam Booksilta myöhemmin tänä vuonna.

Kosmisuutta ja mysteerejä

Asta Swanin Tähdistä tippuneet -teokseen on koottu suomalaisten kosmisia kokemuksia ufoista ja kohtaamisista vieraan sivilisaation edustajien kanssa. Kirja kertoo näiden kosmisten kokemusten merkityksestä ja vaikutuksesta kokijalle. Miten kokemukset ovat muuttaneet ajattelua, toimintaa ja uskomuksia. Mitä yhtäläisyyksiä kokemuksilla on ja miten ne ovat vaikuttaneet ihmisen elämään.

Kirja tempaa mukaansa myös sellaisen lukijan, jolla ei ole omakohtaisia kokemuksia aiheesta ja antaa vertaistukea kaikille niille, jotka ovat kokeneet jotain selittämätöntä.

Kirjailija Asta Swan on tutkinut kosmisia asioita ja maailman mysteerejä aktiivisesti jo yli kaksikymmentä vuotta ja kosmisuus on ollut vahvasti läsnä myös hänen omassa elämässään. Työssään elämäntaidonvalmentaja hän on auttanut lukuisia asiakkaitaan, joilla on ollut kokemuksia ufoista ja muiden sivilisaatioiden olennoista. Kirjasta löytyy myös Astan omia kosmisia kokemuksia.

”Seison kirkkaan tähtitaivaan alla. Minut ympäröi vain pimeys ja talven kylmyydessä huuruava hengitykseni. Ainoa valo on taivaalla kirkkaana loistava kuu ja lukuisat tähdet, jotka tuikkivat kutsuvasti. Nostan katseeni kohti taivasta ja tunnen samalla, miten kyyneleeni valuvat kuumina pitkin poskiani. ”Tulkaa hakemaan minut kotiin,” kuiskaan, kuten niin monet kerrat aikaisemminkin.”

Haastattelijana toimii Mili Kaikkonen.

Pike Hilakari
Markkinointi- ja viestintäassistentti
pike@basambooks.fi

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen ja suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!

Kotimaisessa scifikirjallisuudessa näkyvät populaarikulttuurin kuvasto, seksi ja huumori23.7.2019 08:00:00 EESTTiedote

Kesän tuorein scifikirjallisuuden julkaisu tihkuu seksiä ja parodioi populaarikulttuurin kuvastosta tuttuja tarina-asetelmia. "Olin avaruustaistolaisten seksiorja! ja muita eroottisia spekulaatioita" (2019) koostaa yksiin kansiin Emmanuel Arsen 2000-luvun julkaistut eroottiset kertomukset. Huumorisävytteisissä novelleissa vieraillaan niin kaukaisilla planeetoilla kuin Sherlock Holmesin Lontoossa.