ManpowerGroupin Suomen ja Baltian toimitusjohtaja vaihtuu

Lähes kolmen vuoden ajan Suomen ja Baltian toimitusjohtajana työskennellyt Iikka Lindroos siirtyy Affecton varatoimitusjohtajaksi.

ManpowerGroupin vt. toimitusjohtajaksi on kutsuttu norjalainen Lars Petter Ørving. Hän vastaa jatkossa Suomen ja Baltian toiminnoista yhdessä ManpowerGroup Oy:n johtoryhmän kanssa. Ørving on ollut ManpowerGroupin palveluksessa vuodesta 1997 ja toiminut yhtiön North- ja East-alueiden vetäjänä v. 2000–2008. Viimeiset kahdeksan vuotta hän on vastannut Itä-Euroopan alueesta. Ørvingilla on laaja ja monipuolinen kokemus henkilöstöpalveluyrityksen johtamisesta 20 eri maassa.

”Odotan innolla mahdollisuutta päästä työskentelemään yhdessä Suomen ja Baltian osaavan johtoryhmän kanssa ja lisäämään sitä arvoa, jonka ManpowerGroup asiakkailleen ja hakijoilleen tuottaa. Uskon, että pystymme hyödyntämään muista Pohjoismaista, Baltiasta ja Itä-Euroopasta hankkimaani kokemusta erilaisista asiakasratkaisuista ja tarjoamaan parhaita käytäntöjä, jotka hyödyttävät asiakkaitamme Suomessa ja Baltiassa”, Ørving sanoo.

”Ørvingin myötä ManpowerGroupin johtoryhmä saa tuekseen loistavaa kansainvälistä toimialaosaamista”, Iikka Lindroos toteaa seuraajansa nimityksestä. ”Haluan tässä yhteydessä kiittää asiakkaitamme saamastamme luottamuksesta. On ollut ilo ja kunnia olla mukana yhteistyössä, jonka keskiössä ovat ihmiset ja heidän osaamisensa.”

Lars Petter Ørving aloittaa tehtävässään syyskuun aikana.

Lisätiedot: viestintäjohtaja Mika Wilén, puh. 041 455 2970.

ManpowerGroup® on henkilöstö- ja työvoimaratkaisujen sekä ulkoistettujen palveluratkaisujen asiantuntija, kehittäjä ja tuottaja. Yhtiö työllistää joka päivä 600 000 ihmistä eri osaamisalueilla ja toimialoilla 80 maassa. Manpower®, Experis®, Right Management® ja ManpowerGroup® Solutions palvelevat 400 000 asiakasorganisaatiota tarjoamalla kattavan valikoiman HR-ratkaisuja niiden muuttuviin työvoimatarpeisiin – henkilöstövuokrauksesta rekrytointiin ja uramuutospalveluista ulkoistettuihin palveluratkaisuihin. Pohjoismaissa ja Baltiassa ManpowerGroup on markkinajohtaja. Vuonna 2016 ManpowerGroup on valittu kuudennen kerran World’s Most Ethical Company® -listalle sekä yhdeksi Fortune’s Most Admired Companies -yhtiöksi. Lue lisää yrityksen toiminnasta ja palveluista osoitteessa www.manpowergroup.fi