Maria Nordinin uusi kalenteri opettaa kiitollisuutta vuoden jokaisena viikkona

Kirjailija Maria Nordinin uusin teos, Kiitollisuuden vuosi 2022 (Viiisas Elämä), on julkaistu 11. lokakuuta. Teos on vuosikalenteri, joka avaa vuoden jokaisella viikkonäkymällä erilaisia harjoituksia, jotka ovat tuttuja Nordinin Eroon oireista -kirjasta ja verkkokurssista. Lisäksi kirjassa on Nordinin Free to Heal® -menetelmään pohjautuvia eri vuodenajat huomioivia ajatuksia, mielikuvamatkoja sekä affirmaatioita.

Kuva: Oona Louhivaara, Kirjan kansi: Jaana Racero

Vaikka Free to Heal® -menetelmä, Eroon oireista -kirja tai verkkokurssi eivät olisi entuudestaan tuttuja, niin kalenteri palvelee tarkoitustaan myös erillisenä tuotoksena. Kalenteri on suunniteltu kannustamaan kiitollisuuden harjoittelua helposti ja luovasti. Kiitollisuuden on todettu tieteellisissä tutkimuksissakin vaikuttavan hyvinvointiin positiivisesti ja lisäävän onnellisuuden tuntemuksia.

“Aivoillamme on tapana muistaa herkästi negatiiviset tapahtumat, mikä vääristää helposti sitä, miten näemme itsemme ja maailman. Siksi ehdotankin omien menojen ja muistiinpanojen merkkaamisen lisäksi kirjaamaan joka päivälle ylös asioita ja tilanteita, jotka ovat päivän aikana tuoneet pilkahduksen iloa, rakkautta, kiitollisuutta tai yhteyden tunnetta”, Nordin kertoo.

Kirjailija Maria Nordin on arkkitehti, hyvinvointivalmentaja sekä Free to Heal ®-menetelmän kehittäjä ja kolmen lapsen äiti. Häneltä on ilmestynyt aikaisemmin bestseller-kirja Eroon oireista (Viisas Elämä, 2020) sekä lasten satukirja Taikamatka (Viisas Elämä, 2021).

Viisas Elämä Oy on suomalainen kustantamo, jolla on 25 vuoden kokemus sekä kotimaisen että ulkomaisen tietokirjallisuuden julkaisemisesta. Kustantamo keskittyy julkaisuohjelmassaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja he ovat Suomen johtava kustantamo tässä kategoriassa. He pyrkivät tarjoamaan työkaluja ja oivalluksia merkitykselliseen elämään kaikilla elämän osa-alueilla. Viisas Elämän valikoimaan kuuluu ajattomia klassikoita, kuten Eckhart Tolle, Dalai Lama, Florence Scovel Shinn, James Allen, Jon Kabat-Zinn, Byron Katie, Timothy Ferriss, Tony Robbins, Charles Duhigg, Clarissa Pinkola-Estés, Wayne D. Dyer, Bruce Lipton, Michael Singer, ja Brené Brown.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Maria Nordin esittelee Kiitollisuuden vuosi 2022 -kalenteria

Kuva: Oona Louhivaara, Kirjan kansi: Jaana Racero
Kansi: Jaana Racero

On aika luoda uutta – Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -muistikirja auttaa itsensä kehittäjiä eteenpäin19.10.2021 08:51:00 EEST | Tiedote

Kirjailija ja itsensä johtamisen valmentaja Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -tuoteperheen uutuus on Saa mitä haluat -muistikirja (Viisas Elämä). Se on suunniteltu itsensä kehittämisen ja ajattelun tueksi, ja se auttaa pysähtymään omien ajatusten äärelle. Muistikirja täydentää suosittujen Saa mitä haluat -valmennusten ja kirjojen ohjeita toteuttaa oman näköistä elämää. Muistikirja on tärkeä työkalu kaikissa Koppelomäen valmennuksissa ja verkkokursseissa, mutta toimii myös itsenäisesti oman elämän suunnittelussa ja ajanhallinnassa.