Viestintäpalvelu Scribo & Consulite

Marja Pekkanen Messua Oy:n toimitusjohtajaksi

Messua Oy:n Tampereen yksikönjohtajana toiminut, pitkän linjan tapahtuma- ja messumaailman ammattilainen Marja Pekkanen on nimitetty 1.7.2016 alkaen Messua Oy:n toimitusjohtajaksi. Pia Rautakorpi jatkaa Messualla liiketoimintajohtajana vastaten myynnistä ja markkinoinnista.

Pekkanen on toiminut urallaan vaativissa johtotehtävissä ja hänellä on on laaja tapahtuma-alan kokemus yli 20 vuoden ajalta. Messualle Pekkanen siirtyi Hyvinkään Wanhan Villatehtaan toimitusjohtajan ja  Hyvinkää-salin toiminnanjohtajan tehtävistä 2015. Hän on työskennellyt myös Helsingin Messut Oy Wanha Satamassa ryhmäpäällikkönä vastuullaan tapahtuma- ja rakentamispalvelut sekä Kaapelitehtaalla ja  Kulttuuritehdas Korjaamolla vastaten kaupallisesta ja operatiivisesta toiminnasta, henkilöstöstä ja kiinteistöistä.

– Messuan asiakkaista 96 % on valmis suosittelemaan meitä. Meidät tunnetaan luovasta ja ideoivasta otteesta sekä vahvasta projektinhallinnasta. Toteutamme asiakkaillemme onnistuneita ja tuloksellisia kohtaamisia heidän omien asiakkaidensa kanssa, hän sanoo tyytyväisenä.

Pekkasen johdolla Messua paneutuu asiakkaidensa kokonaistarpeisiin erilaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa entistä syvällisemmin.

– On hämmästyttävää, miten moni yritys ei vieläkään systemaattisesti johda asiakaskohtaamisiaan tai aseta niille mitattavia tavoitteita. Jatkossa tarjoamme yhä vahvemmin asiakkaillemme työkaluja ja konsepteja, joilla asia voidaan ratkaista. Olemme asiakkaillemme kumppani, joka tukee asiakkaan liiketoimintaa erilaisissa kohtaamisympäristöissä.

– Tapahtumat ja messuympäristöt tarjoavat vielä lukemattomia hyödyntämättömiä mahdollisuuksia myös tulokselliseen brändi- ja markkinointiviestintään. Messualla tekeminen kumpuaa ilosta ja intohimosta sekä 30 vuoden kokemuksesta. Tunnemme alan, seuraamme tiiviisti erilaisia siihen vaikuttavia trendejä ja ideoimme kaiken aikaa uutta tai kokeilemme aiemmin hyväksi havaittua hieman uudella shiftillä. Tässä haluamme haastaa myös asiakkaitamme rohkeasti mukaan ja tekemään unohtumattomia asiakaskohtaamisia kanssamme, uusi toimitusjohtaja innostuu.

Viestintäpalvelu Scribo & Consulite

Messua on yksi Suomen johtavista messu- ja tapahtuma-markkinoinnin asiantuntijoista. Se toteuttaa vuosittain satoja tapahtumaosastoja kotimaassa ja ulkomailla.Perheomisteinen yritys täyttää keväällä  2017 pyöreät 30 vuotta.

Messuan toimipisteet ovat Lahdessa ja Helsingissä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Viestintäpalvelu Scribo & Consulite