MarkkinointiAkatemia MAK Oy

MarkkinointiAkatemian myyntijohtajaksi nimitetty jyväskyläläinen Pekka Surakka - nyt käynnistyy aktiivinen rekrytointi ja kaupunkiin syntyy uusia työpaikkoja

Pekka Surakalla on vahva kokemus myynnin ja markkinoinnin parista ja hän on toiminut myynnin esimiestehtävissä vuosia Jyväskylässä.
Pekka Surakka, myyntijohtaja, Keski-Suomi,  MarkkinointiAkatemia
Pekka Surakka, myyntijohtaja, Keski-Suomi, MarkkinointiAkatemia

- On hienoa päästä kehittämään MarkkinointiAkatemian toimintaa Jyväskylän alueella ja olla mukana nopeasti kasvavan yrityksen toiminnassa, sanoo Pekka Surakka.

- Nyt luodaan uusia työpaikkoja kaupunkiin, tavoitteenamme on työllistää lukuisia henkilöitä alueella ensi vuoden aikana, Surakka jatkaa.

Vahvistuksia Jyväskylään
Pekka Surakalla on pitkä kokemus digitaalisten ratkaisujen ja mediatuotteiden myynnistä sekä menestyvien myyntitiimien rakentamisesta ja johtamisesta Jyväskylässä. Pekka on työskennelly aiemmin mm. Fonectalla myyntijohtajana.

- Pekka on tuttu henkilö jo vuosien takaa ja hän tuo meille lisää myynnin osaamista tärkeällä alueella jonne haluamme panostaa yrityksen nopean kasvun jatkuessa, sanoo MarkkinointiAkatemian toimitusjohtaja Mikko Pulkkila.

Kattavat digitaalisen markkinoinnin palvelut
MarkkinointiAkatemia auttaa yrityksiä kasvamaan digitaalisen asiakashankinnan avulla ja tarjoaa monipuolisesti markkinoinnin palveluita tärkeimmille mainosalustoille (Google, Youtube, Facebook, Instagram, LinkedIn) sekä neuvoo yrityksiä analytiikan hyödyntämisessä ja markkinoinnin kokonaisuuden johtamisessa. MAK rakentaa yrityksille myös liiketoimintaa tukevat verkkokaupat ja sivustot korkeatasoisella osaamisella.

Kasvu Openissa vahva edustus ja uusi toimisto tulossa Jyväskylään
MarkkinointiAkatemia on yksi tämän vuoden Kasvu Openin pääyhteistyökumppaneita ja on vahvasti mukana kasvuyritysten kehittämisessä.

Yritys on avaamassa Jyväskylään uuden toimiston ja kaupunkiin aiotaan rekrytoida vaiheittain työntekijöitä myyntiin ja markkinoinnin asiantuntijatehtäviin.

MarkkinointiAkatemia on yksi Pohjoismaiden nopeimmin kasvavista markkinointialan yrityksistä ja se työllistää tällä hetkellä yli 100 työntekijää Tampereella, Helsingissä ja Turussa.

Pekka Surakka, myyntijohtaja, Keski-Suomi,  MarkkinointiAkatemia
Pekka Surakka, myyntijohtaja, Keski-Suomi, MarkkinointiAkatemia

MarkkinointiAkatemia MAK Oy

Haarlankatu 4