Markus Aho on nimitetty Varman sijoituksista vastaavaksi johtajaksi

Markus Aho (DI) aloittaa 1.6. Varman sijoituksista vastaavana johtajana. Ahosta tulee samalla Varman johtoryhmän jäsen, ja hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Risto Murrolle.

– Olen iloinen siitä, että voimme nimittää Markus Ahon Varman sijoituksista vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän tuntee hyvin Varman sijoitustoiminnan, työkulttuurin ja arvot. Markuksella on erittäin hyvät valmiudet ottaa vaativa tehtävä vastaan, kertoo toimitusjohtaja Risto Murto.

Aho siirtyy sijoitusjohtajaksi Varman listaamattomista sijoituksista vastaavan johtajan paikalta. Aho on työskennellyt myös Varman pääomasijoitusjohtajana. Ennen uraansa Varmassa, hän on työskennellyt mm. Pontoksella ja Accenturella.

– Kiitän saamastani luottamuksesta ja aloitan innolla uudessa tehtävässä. Varman sijoitustoiminta on vahvassa kunnossa, ja jatkamme tutun organisaation kanssa pitkäjänteistä työtä sijoitustuottojen ja vakavaraisuuden turvaamiseksi, sanoo Markus Aho.

Varman sijoitustoimintoa johtaa tällä hetkellä Reima Rytsölä, joka aloittaa 1.8.2022 Solidiumin toimitusjohtajana.

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.