Markus Lahtinen nimitetty S-Pankin johtoryhmän jäseneksi

S-Pankin hallitus on nimittänyt Pankkiliiketoiminnan myyntijohtajan Markus Lahtisen konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.5.2021 alkaen.
Markus Lahtinen

Markus Lahtinen aloittaa S-Pankin konsernin johtoryhmän jäsenenä toukokuussa. Lahtinen on johtanut S-Pankin Pankkiliiketoiminnan myyntiä kesäkuusta 2020 lähtien.

”Markus on kehittänyt Pankkiliiketoiminnan myyntiä tuloksellisesti ja olen tyytyväinen, että myynti on jatkossa edustettuna suoraan konsernin ylimmässä johdossa. S-Pankista on kasvanut täyden palvelun pankki S-ryhmän asiakasomistajille, ja tuoreiden tutkimusten mukaan meillä on Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat”, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula sanoo.

Markus Lahtinen on innoissaan uusista tehtävistään. Ennen S-Pankkiin siirtymistään Lahtinen toimi kaupallisena johtajana teleoperaattori Teliassa.

”Viimeisen vuoden aikana olen tutustunut monipuolisesti pankkitoimintaan, ja näen pankki- ja operaattoritoimialojen välillä paljon yhtäläisyyksiä”, Markus Lahtinen kertoo.

”Haluamme olla ykköspankki yhä useammalle asiakkaallemme. S-Pankilla on samaan aikaan sekä vahva panostus mobiilipalveluihin että kattava alueellinen palveluverkosto, mikä on ehdoton kilpailuetu.”

Markus Lahtinen

+358 10 767 9300https://www.s-pankki.fi

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi

S-Pankin uusi rahasto sijoittaa vähähiilisempään tulevaisuuteen8.11.2023 09:00:00 EET | Tiedote

S-Pankki Ilmastotavoite Maailma Osake -rahasto sijoittaa maailmanlaajuisesti painottaen yhtiöitä, jotka tuottavat ratkaisuja yhteiskuntien siirtymässä kohti vähähiilisempää tulevaisuutta. Rahasto sijoittaa myös yhtiöihin, joilla nähdään olevan keskimääräistä paremmat valmiudet vastata yhteiskuntien vähähiilisyystavoitteiden asettamiin haasteisiin sekä hyödyntää niiden mukanaan tuomat mahdollisuudet. Rahastoa hallinnoi S-Pankki-konserniin kuuluva S-Pankki Rahastoyhtiö Oy.

S-Pankki tarjoaa uudet asuntolainat ilman toimitusmaksua maaliskuun loppuun asti19.10.2023 08:00:00 EEST | Tiedote

S-Pankki tarjoaa uudet asuntolainat ilman toimitusmaksua 19. lokakuuta alkaen maaliskuun 2024 loppuun asti. Muutos koskettaa niitä, jotka ottavat uuden asuntolainan omaan käyttöön hankittavan asunnon rahoittamiseen, asunnonvaihtajista ensiasunnon ostajiin. Tämä kattaa myös aiemmin tarjotut ja toistaiseksi toteutumattomat uudet asuntolainat. Vapaa-ajan asuntojen, korjaus- ja sijoitusasuntolainojen osalta kaikki jatkuu tutulla tavalla. Toimitusmaksujen poisto toteutetaan S-Pankissa asuntomarkkinoiden vauhdittamiseksi ja asiakkaiden rahakkaamman huomisen mahdollistamiseksi.