Markus Lahtinen nimitetty S-Pankin johtoryhmän jäseneksi

S-Pankin hallitus on nimittänyt Pankkiliiketoiminnan myyntijohtajan Markus Lahtisen konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.5.2021 alkaen.

Markus Lahtinen

Markus Lahtinen aloittaa S-Pankin konsernin johtoryhmän jäsenenä toukokuussa. Lahtinen on johtanut S-Pankin Pankkiliiketoiminnan myyntiä kesäkuusta 2020 lähtien.

”Markus on kehittänyt Pankkiliiketoiminnan myyntiä tuloksellisesti ja olen tyytyväinen, että myynti on jatkossa edustettuna suoraan konsernin ylimmässä johdossa. S-Pankista on kasvanut täyden palvelun pankki S-ryhmän asiakasomistajille, ja tuoreiden tutkimusten mukaan meillä on Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat”, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula sanoo.

Markus Lahtinen on innoissaan uusista tehtävistään. Ennen S-Pankkiin siirtymistään Lahtinen toimi kaupallisena johtajana teleoperaattori Teliassa.

”Viimeisen vuoden aikana olen tutustunut monipuolisesti pankkitoimintaan, ja näen pankki- ja operaattoritoimialojen välillä paljon yhtäläisyyksiä”, Markus Lahtinen kertoo.

”Haluamme olla ykköspankki yhä useammalle asiakkaallemme. S-Pankilla on samaan aikaan sekä vahva panostus mobiilipalveluihin että kattava alueellinen palveluverkosto, mikä on ehdoton kilpailuetu.”

Markus Lahtinen

S-Pankin Rahastopörssi: Yhdistelmärahastot tahkosivat ennätystuotot ja houkuttelivat eniten uusia sijoittajia kuuteen vuoteen16.4.2021 08:20:00 EEST | Tiedote

Alkuvuosi toi kotimaisille yhdistelmärahastoille sekä ennätystuotot että eniten uusia osuudenomistajia kuuteen vuoteen. Osakkeiden poikkeuksellisen kova nousu vuoden takaisista koronapohjista houkutteli yli 46 000 uutta sijoittajaa yhdistelmärahastoihin. Hyvät tuotot, korona-aikana kertyneet säästöt ja tarve talouden puskurien rakentamiseen tukevat suosiota jatkossakin.