MED GROUP PIDÄTTÄYTYY TOISTAISEKSI YHTEISTYÖSTÄ ESPERI CAREN KANSSA

Esille tulleiden Esperi Caren ongelmien vuoksi Med Group on päättänyt toistaiseksi pidättäytyä yhteistyöstä Esperi Caren kanssa.

Med Group on lokakuussa 2018 tehnyt yhteistyösopimuksen Esperi Caren kanssa. Kumppanuuden tavoitteena oli tuolloin pystyä yhdessä osallistumaan mahdollisiin tarjouskilpailuihin, jotka sisältäisivät tehostettua palveluasumista ja ikääntyneiden kotihoidon palveluita. Toistaiseksi yhteistyön merkeissä ei ole jätetty yhtään tarjousta.

”Med Group seuraa jatkuvasti yhteistyökumppaneidensa toimintaa ja reagoi aina mahdollisesti esiin nouseviin epäkohtiin. Med Group on pyytänyt Esperiltä selvitystä julkisuudessa olleista ongelmista ja miettii yhteistyön jatkoa sen pohjalta. Toistaiseksi olemme pidättäytyneet yhteistyöstä”, kertoo Med Groupin toimitusjohtaja Kari Virta.

”Pidämme tärkeänä, että Esperi Caren pääomistajan ICG:n johtaja Timo Larjomaa on luvannut korjata mahdolliset puutteet välittömästi ja, että hallituksen puheenjohtaja Harri-Pekka Kaukonen on luvannut, että toimintaa muutetaan radikaalisti”, Kari Virta toteaa.

toimitusjohtaja Kari Virta, Med Group Oy, kari.virta@medgroup.fi, tel +358 40 751 1853

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä ONNI. ONNI on terveydenhuollon kumppani, jonka sinä saat valita. Yrityksen omistaa suomalainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Med Groupin päätoimialat ovat hoivapalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Yhtiö työllistää noin 2000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista ja yhtiön liikevaihto on yli 60 miljoonaa euroa. Med Group palvelee asiakkaitaan, niin kuluttaja- kuin kunta-asiakkaita, suurella sydämellä. Med Groupin missio on auttaa ihmisiä elämään omannäköistä, täyttä elämää. Me Med Groupissa uskomme ihmisiin ja heidän kyvykkyyteensä muuttaa maailmaa paremmaksi. Lue lisää: www.onniterveys.fi