MEDIAKUTSU 3.10.: Rapid Tampere -haasteet julki Hiedanrannan Stream Startup Festivaaleilla

Rapid Tampere -yhteistyökiihdyttämö on nyt innovaatiohaasteiden esittelyvaiheessa. Suomalaisen teollisuuden kansainvälisessä kärjessä toimivien Sandvikin, Kalmarin, Carunan ja Valmetin haasteet esitellään Stream Startup Festivaaleilla Hiedanrannassa, Tampereella, osana laajempaa, isojen ja pienten yritysten välistä yhteistyötä käsittelevää ohjelmakokonaisuutta.

Kansainvälinen kumppanihaku haasteiden ratkomiseen jatkuu lokakuun loppuun asti.

Rapid Tampereen innovaatiohaasteet kumpuavat yritysten toiminnan ajankohtaisesta arjesta. Haasteisiin etsitään teknologioita globaalisti. Innovaatioyritys Vertical tuo marraskuussa Tampereelle kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen kasvuyritystä niitä ratkomaan. Haasteet liittyvät muun muassa työturvallisuuteen, sensoriteknologiaan ja koneoppimiseen.

Tule kuulemaan lisää!

Aika: 3.10.2019 klo 10
Paikka: Stream-tapahtuman päälava, Hiedanranta, Tehdaskartanonkatu 38, 33900 Tampere

Tapahtuman verkkosivu: streamfestival.org