Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 1.11. klo 11

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2019. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 1.11.2019 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä. Lisäksi työkykyjohtaja Kristiina Halonen kertoo ajankohtaisista työkykyasioista ja työkyvyttömyyseläkkeiden hakijamääristä ja taustatekijöistä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 31.10. mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin(a)ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme 1,2 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 49 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Fortsatt stark utveckling av placeringsverksamhet, kostnadseffektivitet och tillväxt1.11.2019 11:11:02 EETTiedote

Den starka utvecklingen under början av året fortsatte under det tredje kvartalet och totalresultatet steg till 1,3 miljarder euro tack vare goda placeringsintäkter. Ilmarinens placeringar avkastade 8,2 procent i januari–september, dvs. 3,7 miljarder euro och placeringstillgångarna ökade rekordartat till 49,1 miljarder euro. Kundbeståndet ökade, kostnaderna sjönk och kostnadseffektiviteten förbättrades ytterligare.

Strong performance in investment operations, cost-effectiveness and growth continued1.11.2019 11:07:07 EETPress release

The strong performance earlier in the year continued in the third quarter, and the total return increased to 1.3 billion, thanks to the good investment return. In January–September, Ilmarinen’s return on investments was 8.2 per cent, or EUR 3.7 billion, and investment assets rose to a record EUR 49.1 billion. The customer base grew, costs decreased and cost-effectiveness improved further.