Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 1.11. klo 11

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2019. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 1.11.2019 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä. Lisäksi työkykyjohtaja Kristiina Halonen kertoo ajankohtaisista työkykyasioista ja työkyvyttömyyseläkkeiden hakijamääristä ja taustatekijöistä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 31.10. mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin(a)ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,2 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 50 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Tarvitsemme resurssit viruksentorjuntaan - Työeläkeyhtiöiden johtajat vetoavat päättäjiin ripeiden toimien käynnistämiseksi27.3.2020 13:30:00 EETTiedote

Koronavirus on jo Suomessakin ehtinyt aiheuttaa paljon inhimillistä kärsimystä, ja kaikkien meidän ajatuksemme ovat sairastuneiden ja heidän omaistensa luona. Suuren arvostuksen ansaitsee hoitohenkilökunta, jonka ammattitaito ja jaksaminen on nyt koko yhteiskunnan kannalta entistäkin kriittisempää. Suomen hallitus on tehnyt kovia ja välttämättömiä päätöksiä vaikeassa tilanteessa. Tällaista taitekohtaa ei itsenäisen Suomen historiassa ole rauhan aikana ollut. Nyt ei ole aika lamaantua, vaan meidän tulee päättää ripeästi seuraavista toimista.