Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 1.8. klo 11

Ilmarinen julkistaa puolivuotistuloksensa ajalta 1.1.-30.6.2019. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään torstaina 1.8.2019 klo 11 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan keskiviikkoon 31.7. mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin(a)ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme 1,2 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 49 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Vuokralaiset kehittämässä toimitilojen energiatehokkuutta – neljä Ilmarisen kiinteistöä sai jälleen kiitosta erinomaisesta ympäristösuorituskyvystä16.12.2019 14:30:44 EETTiedote

Kolme Ilmarisen kiinteistöä Helsingin Aleksanterinkadulla ja yksi kiinteistö Espoon Keilaniemessä sai toiseksi korkeimman LEED Gold -ympäristösertifikaatin. Sertifiointi sitouttaa kaikki kiinteistön käyttäjät ja ylläpitäjät mukaan miettimään ja toteuttamaan ratkaisuja, joilla pienennetään ympäristökuormaa.