Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 28.10. klo 11

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2021. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään torstaina 28.10.2021 klo 11. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) tai etäyhteydellä.

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa
Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan viimeistään keskiviikkona 27.10. Ilmarisen viestintään viestintäpäällikkö Joona Raudaskoskelle: joona.raudaskoski@ilmarinen.fi tai p. 040 048 5184.

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 58 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Ilmarisen suhdanneindeksi: Työntekijämäärän nousu jatkunut jo puoli vuotta15.11.2021 11:29:40 EET | Tiedote

Työntekijämäärä nousi lokakuussa Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä 0,6 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Lokakuu oli jo kuudes peräkkäinen kuukausi, jolloin työntekijämäärä jatkoi kasvuaan. Positiivinen kehitys näkyi erityisesti tietotekniikan ja viestinnän, henkilöstövuokrauksen sekä teollisuuden aloilla. Alueellisessa vertailussa kaikki Suomen alueet lisäsivät työntekijämääriään.

Ilmarinen’s Interim Report 1 January to 30 September 2021: Return on investments was 10.5 per cent, solvency capital strengthened to EUR 15.4 billion28.10.2021 11:07:11 EEST | Press release

The return on Ilmarinen’s investment portfolio rose to 10.5 (1.1) per cent, or EUR 5.6 billion, thanks to the strong performance of the equity markets. The market value of investments grew to EUR 58.4 (53.3) billion. The long-term average return on investments was 6.1 per cent. This corresponds to an annual real return of 4.6 per cent.

Ilmarinens delårsrapport 1.1–30.9.2021: Placeringarna avkastade 10,5 procent, solvenskapitalet stärktes till 15,4 miljarder euro28.10.2021 11:04:53 EEST | Tiedote

Avkastningen på Ilmarinens placeringsportfölj steg till 10,5 procent (1,1 %), dvs. till 5,6 miljarder euro tack vare den starka utvecklingen på aktiemarknaden. Placeringarnas marknadsvärde steg till 58,4 (53,3) miljarder euro. Den långfristiga medelavkastningen på placeringarna var 6,1 procent. Detta motsvarar en realavkastning på 4,6 procent.