Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo ja markkinanäkymät 29.4. klo 13.00

Ilmarinen julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–31.3.2022. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 29.4.2022 klo 13.00. Tilaisuuteen voi osallistua joko paikan päällä Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) tai etäyhteydellä.

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen sekä sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula kertovat Ilmarisen tuloksesta ja ajankohtaisista asioista sekä analysoivat loppuvuoden markkinanäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan keskiviikkoon 27.4. mennessä Ilmarisen viestintään Annukka Lalulle, p. 050 563 4211, annukka.lalu@ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 59 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Ilmarinens delårsrapport 1.1–31.3.2022: Premieinkomsten ökade, kostnadseffektiviteten förbättrades och solvensen var fortsatt stark i ett krävande marknadsläge29.4.2022 13:07:20 EEST | Tiedote

Avkastningen på Ilmarinens placeringsportfölj var -2,2 (4,8) procent, dvs. 1,4 miljarder euro negativ som en följd av aktiekursernas nedgång och räntestegringarna. Placeringarnas marknadsvärde sjönk till 59,1 (60,8) miljarder euro. Den långfristiga medelavkastningen på placeringarna var 6,1 procent. Detta motsvarar en realavkastning på 4,4 procent.

Ilmarinen’s Interim Report 1 January to 31 March 2022: Premiums written grew, cost-effectiveness improved and solvency remained strong in a challenging market29.4.2022 13:04:53 EEST | Press release

The return on Ilmarinen’s investment portfolio was -2.2 (4.8 per cent), i.e. EUR 1.4 billion negative due to falling stock prices and rising interest rates. The market value of investments fell to EUR 59.1 (60.8) billion. The long-term average return on investments was 6.1 per cent. This corresponds to an annual real return of 4.4 per cent.