Mediakutsu, muistutus: Restamaxin tulosinfo tiistaina 6.11. klo 10 Ravintola Palacessa

Restamax Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–30.9.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään tiistaina 6.11.2018 klo 10 Ravintola Palacessa, osoitteessa Eteläranta 10, 00130 Helsinki.

Restamaxin vuoden 2018 kolmannen neljänneksen tulosinfo järjestetään tiistaina 6.11.2018 klo 10 Ravintola Palacessa Helsingissä.

Restamaxin toimitusjohtaja Aku Vikström esittelee katsauskauden tuloksen ja kertoo ajankohtaisista asioista sekä tulevaisuuden näkymistä. Paikalla ovat myös Restamaxin talousjohtaja Jarno Suominen sekä Restamaxin tytäryhtiön Smile Henkilöstöpalvelut Oyj:n toimitusjohtaja Sami Asikainen.

Tilaisuudessa on tarjolla aamukahvi klo 9.30 alkaen ja lounasmahdollisuus tilaisuuden päätyttyä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 5.11.2018 klo 10.00 mennessä Restamaxin viestintään Sanna Oinoselle, puh. +358 50 576 1609, sanna.oinonen@ravintola.fi.

Tervetuloa!

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 220 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on ravintolatoimintaa myös Tanskassa. Kesäkuussa 2018 yhtiö osti Royal Ravintolat. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner, Hanko Sushi, Sandro, Savoy ja Teatteri. Restamax Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllistää tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

Restamax-yrityssivut:

Restamax-kuluttajasivut:

Royl Ravintoloiden sivut:
www.royalravintolat.com

Smile Henkilöstöpalvelut:
www.smilepalvelut.fi

Raumalla ravintola Sinisoihtu lopettaa toimintansa osana Restamaxin kannattavuusohjelmaa9.11.2018 14:00Tiedote

Restamax Oyj:llä on parhaillaan käynnissä lyhyen aikavälin kannattavuusohjelma, joka keskittyy yhtiön yksikköportfolion saneeraukseen. Ravintolat, joiden kannattavuus ei täytä yhtiön tavoitetasoa ja joilla ei nähdä riittävän hyviä olosuhteita vuokrasopimuksen ja konseptin näkökulmasta, on myyty tai lopetettu. Yksi saneeratuista ravintoloista on raumalainen Sinisoihtu, jonka liiketoiminnan Restamaxin tytäryhtiö Bistromax Oy osti keväällä 2017. Sinisoihtu lopettaa toimintansa 22.12.2018. Vuokranantajan kanssa tehdyn sopimuksen mukaan Sinisoihdun liiketilat poistetaan kokonaan ravintolakäytöstä ja tilalle etsitään muuta liiketoimintaa. Restamax aloitti ravintolaportfolion saneerauksen vuoden kolmannella kvartaalilla ja se saatetaan loppuun vuoden 2018 loppuun mennessä. Jakelu: STT Info Keskeiset tiedotusvälineet www.restamax.fi