MEDIAKUTSU: Rakennuttaminen 2021 Tampere-talolla 12.8.2021: teemana vähähiilisyys ja toimitilojen kysynnän muutokset

Rakennuttaminen 2021 on RAKLIn ja Kiinkon vuosittainen kiinteistö-, rakentamis- ja infra-alan johdon sekä asiantuntijoiden foorumi Tampere-talolla 12.8.2021. Tervetuloa kuulemaan ja haastattelemaan huippuasiantuntijoita.

Rakennuttaminen 2021 kokoaa asiantuntijoita alalta ja sen ulkopuolelta.

Mikä tekee Rakennuttaminen 2021 -seminaarista kiinnostavan? Poimintoja ajankohtaisesta ohjelmasta:

torstai 12.8. klo 9.40

Toimitilojen kysyntä – mikä on muuttunut pandemiatilanteen myötä
Chief Insights & Research Officer Peggie Rothe Leesmanilta, toimitusjohtaja Niko Pulli Technopoliksesta ja johtaja Aarne Mustakallio JLL:stä keskustelevat pandemian tuomista muutoksista toimitilojen kysyntään.

torstai 12.8. klo 14.15

Kohti vähähiilisyyttä
SOK:n kiinteistöjohtaja Pasi Suutari, asiantuntija Mirkka Rekola Senaatti-kiinteistöiltä ja asemakaavapäällikkö Mari Siivola Vantaan kaupungilta tuovat esille näkemyksiä vähähiilisyydestä ja sen vaikutuksista.

Tutustu tarkemmin puhujiin https://rakennuttaminen.net/puhujat/ ja ohjelmaan https://rakennuttaminen.net/ohjelma/

Toimittajien ilmoittautuminen, puhujien haastattelupyynnöt:

Mari Vuorela, viestintäpäällikkö, Kiinko
040 561 8117, mari.vuorela@kiinko.fi

Rakennuttaminen 2021 kokoaa asiantuntijoita alalta ja sen ulkopuolelta.

RAKLI kokoaa yhteen kiinteistöalan ja rakennuttamisen vastuulliset ammattilaiset. RAKLIN jäsenet ovat asuntojen, toimitilojen ja infrastruktuurin omistajia, rakennuttajia ja käyttäjiä tai näiden ammattimaisia edustajia. www.rakli.fi

Kiinko – kiinteistö- ja rakennusalan osaamisen kehittäjä
Kiinko yhdistää uusimman tutkitun tiedon, tuoreen asiantuntemuksen ja liiketoiminnan tarpeet luoden ajantasaisia, tulevaisuuteen tähtääviä koulutus- ja työelämäpalveluita. Näin viemme eteenpäin suomalaisen kiinteistö- ja rakentamisalan osaamista. Sadoissa vuosittaisissa seminaareissa ja koulutuksissa yritykset kohtaavat alan johtavat asiantuntijat niin Suomesta kuin ulkomailta. www.kiinko.fi

Rakennusfysiikka 2021 - seminaarista uutta yhteistyötä Tampereen yliopiston ja Kiinkon välille8.6.2021 12:02:52 EEST | Tiedote

Tampereen yliopiston Rakennusfysiikan tutkimusryhmä ja kiinteistö- ja rakentamisalan johtava kouluttaja Kiinko ovat sopineet Rakennusfysiikka 2021 -seminaarin järjestämisyhteistyöstä. Arvostettu seminaari kokoaa laajasti rakennusalan ammattilaiset kuuntelemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista rakennusfysiikkaan liittyvistä aiheista, tutkimustuloksista ja hyvistä käytännön ratkaisuista Tampereelle 26.-28.10.2021.

KUTSU MEDIALLE: Kiinteistöalan huipputapahtuma Kiinteistöalan Vuosiseminaari Tampereella 7.-8.11.201923.10.2019 15:59:08 EEST | Kutsu

Kiinteistöalan Vuosiseminaarissa kohtaavat kiinteistö- ja rakennusalan johtavat asiantuntijat ja päättäjät. Nostamme esille mm. konkreettisia toimia ja näkökulmia ilmastonmuutoksen hidastamiseksi. Kiinteistöala tuottaa suuren osan päästöistä, mutta haluamme ja pystymme tuottamaan myös ratkaisuja. Alan suurin vuosittainen tapahtuma vie jo 24. kerran eteenpäin koko kiinteistö- ja rakennusalan osaamista tuoden Suomeen uusinta tietotaitoa ja näkemyksiä.

Väitöstutkimus: Organisaatiokulttuurilla on sekä muutosta tukeva että hidastava rooli allianssiprojektin implementointivaiheissa24.5.2019 15:00:00 EEST | Tiedote

Perjantaina 24.5.2019 Aalto yliopistossa tarkastettavassa väitöskirjassa "The Role of Organizational Culture in Transformation. Two case study in the context of retail and construction industries" tarkastellaan organisaatiokulttuurin roolia muutostilanteessa. Väitöskirjan on laatinut Kiinteistöalan Koulutussäätiön rehtori Jaana Lehto.