Mediakutsu: Restamaxin tulosinfo tiistaina 7.8. klo 10 Ravintola Teatterissa

Restamax Oyj julkistaa puolivuosituloksensa ajalta 1.1.–30.6.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään tiistaina 7.8.2018 klo 10 Ravintola Teatterissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 2, 00130 Helsinki.

Restamaxin vuoden 2018 toisen neljänneksen tulosinfo järjestetään tiistaina 7.8.2018 klo 10 Ravintola Teatterissa Helsingissä.

Restamaxin toimitusjohtaja Aku Vikström esittelee katsauskauden tuloksen ja kertoo ajankohtaisista asioista sekä markkinanäkymistä. Paikalla ovat myös Restamaxin talousjohtaja Jarno Suominen sekä Restamaxin tytäryhtiön Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n toimitusjohtaja Sami Asikainen.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 6.8.2018 klo 10.00 mennessä Restamaxin viestintään Sanna Oinoselle, puh. +358 50 576 1609, sanna.oinonen@ravintola.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 220 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on ravintolatoimintaa myös Tanskassa. Kesäkuussa 2018 yhtiö osti Royal Ravintolat. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner, Hanko Sushi, Sandro, Savoy ja Teatteri. Restamax Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 3 500 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy työllistää kuukausittain noin 9 000 työntekijää.

Restamax-yrityssivut:

Restamax-kuluttajasivut: