Mediakutsu: Yrittäjien ratkaisut sote-alueille tiistaina 5.10. kello 11–12

Tervetuloa kuulemaan Suomen Yrittäjien ratkaisut aluevaaleihin median lounastilaisuuteen tiistaina 5.10. kello 11–12 Finlandia-talolle. Tilaisuudessa kerrotaan, miten pienet ja keskisuuret yritykset saadaan mukaan tuottamaan suomalaisten palveluita ja miten julkiset kilpailutukset tulisi hoitaa.

Yrittäjille aluevaalit ovat tärkeät. Sosiaali- ja terveysalan yrityksiä on Suomessa 18 200.  Mediatapaaminen pidetään lounastilaisuuteen tiistaina 5.10. kello 11–12 Helsingissä Finlandia-talolla (Aino-lounge).

Tilaisuudessa julkistetaan myös tutkimustulokset siitä, mitä suomalaiset ajattelevat palvelusetelien hyödyntämisestä, monituottajamallista ja uusien digitaalisten palveluiden hyödyntämisestä sote-palveluissa. Asiat käyvät ilmi Suomen Yrittäjien, Hyvinvointiala HALI ry:n ja Lääkäripalveluyritykset ry LPY:n teettämästä tutkimuksesta.

Paikalla ovat Suomen Yrittäjien johtaja Harri Jaskari ja kunta- ja elinkeinoasioiden päällikkö Tanja Matikainen. Hyvinvointiala HALI ry:stä johtaja Hanna-Maija Kause ja viestintäjohtaja Maira Kettunen sekä Lääkäripalveluyritykset ry:stä Ismo Partanen.

Kunta-alan huipputapahtumassa koolla liki 1 000 vaikuttajaa

Median edustajilla on mahdollisuus jäädä seuraamaan kunta-alan huipputapahtumaa Suomen Yrittäjien Kunnallisjohdon seminaaria Finlandia-talolle. Tapahtuma alkaa kello 12.00.

Tilaisuus tarjoaa medialle lukemattomia haastattelumahdollisuuksia. Tapahtuma kokoaa yhteen Suomen keskeisimmän kuntajohdon ja paikalliset yrittäjävaikuttajat. Paikalle odotetaan lähes 1 000 henkeä.

Puhujina ovat muun muassa Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo, kuntaministeri Sirpa Paatero, Ponsse Oyj:n hallituksen jäsen Juha Vidgrén ja pormestari Juhana Vartiainen.

Median edustajien ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset mediatilaisuuteen ja tapahtumaan pyydetään perjantaihin 1.10.2021 mennessä kunnallisjohto@yrittajat.fi. Ilmoitathan erityisruokavalion samalla. Tapahtumaan saapuessa median edustajia pyydetään ilmoittautumaan infopisteelle, joka on oven M4 läheisyydessä.