Mediatiedote: Annika Saarikon Vastuuta koko Suomesta - kiertue tulevana viikonloppuna 25.3.–26.3.

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kiertää Oulun, Keski-Suomen, Pirkanmaan, Hämeen, Uudenmaan ja Helsingin vaalipiireissä tulevana viikonloppuna, osallistuen yhteentoista yleisötilaisuuteen. Kierros on osa Saarikon laajaa kotimaan kiertuetta. Tapahtumissa ohjelmana on mm. koko perheen karnevaaleja.

Mukana on kunkin vaalipiirin kansanedustajaehdokkaita.

Kiertueen ohjelma:

La 25.3.

klo 9.00 Oulu, Rotuaari

klo 11.30 Kärsämäki, Laaksojen Rauta (piha-alue: Keskuskatu 8, 86710 Kärsämäki)

klo 14.15 Viitasaari, Ravintola Lyhty (Haapasaarentie 5, 44500 Viitasaari)

klo 16.30 Jyväskylä, Kahvila Elo (Kauppakatu 22, 40100 Jyväskylä)

klo 18.15 Jämsä, Partalan koulu (Partalantie 212 42100 Jämsä)

Su 26.3.

klo 10.00 Ylöjärvi Juustoportti (Kumitie 2, 33470 Ylöjärvi)

klo 11.00 Tampereen keskustori

klo 12.00 Lempäälä Ideapark, Aitoleipä

klo 14.30 Loppi, tori