Algotherm Finland

Merellisen kosmetiikan klassikko rantautui Suomeen

Merellisen kosmetiikan edelläkävijä Algotherm järjestää lehdistötilaisuuden ke 5.4.klo 10. Merilevien ainutlaatuisiin ainesosiin perustuva Algotherm on saatavilla Suomessa apteekeista kaikkiaan 55 tuotteen perheenä. Algotherm Finlandin jakelukumppanina toimii Oriola-KD.

Aika: ke 5.4.klo 10-12
Paikka: Business Meeting Park, FORUM, 6 krs (osoite Mannerheimintie 20 B Helsinki).
Järjestäjä: Algotherm Finland

Tilaisuudessa on mahdollisuus haastatteluihin sekä tutustua ja testata Algotherm-tuotteita.

Tilaisuuden ohjelma:

klo 10 Tervetuloa – Algotherm Finland, Anna ja Pasi Järvilehto

10.15 Tutustuminen Algotherm-tuotteisiin asiantuntijamme opastuksella

11 Kevyttä lounasta sekä vapaata seurustelua

Tervetuloa!

Toivomme ennakkoilmoittautumisia: ville@jenga.fi, p. 045 6466767

Algotherm Finland

TAMPERE

Algotherm on maailmanlaajuisesti tunnettu ranskalainen apteekkikosmetiikkabrändi. Algothermin taustalla on vuonna 1904 perustettu perheyritys, Ranskan kosmetiikkamarkkinoiden johtaja Groupe Batteur. Algotherm-jälleenmyyjiä on lähes 90 maassa. Suomessa Algotherm-tuotteiden maahantuojana toimii perheyritys Algotherm Finland/Nordic Esthetique Trading Oy. www.algotherm.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Algotherm Finland