Messukeskus

Mesoaja Gaalan tuomaristoon markkinoinnin moniosaajia

Jaa

Huippuasiantuntijoista koostuvaan Mesoaja-tuomaristoon kuuluvat muun muassa MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala, Aalto-yliopiston professori Pekka Mattila ja Anno Collection Oy:n toimitusjohtaja Stefan Nieminen. Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Seuraava gaala järjestetään 5.3.2019 Messukeskuksessa Helsingissä.

Tuomaristoon kuuluvat lisäksi KTM Nordic Oy:n markkinointipäällikkö Kimmo Hurri, Mediatoimisto Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen, Fazerin konsernijohtaja Christoph Vitzthum, Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n puheenjohtaja, toimitusjohtaja Hannu Vähätalo sekä toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen Messukeskuksesta Helsingistä.

Valtakunnallinen Mesoaja Gaala palkitsee jo toisen kerran tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Raati valitsee palkinnonsaajat seitsemässä kategoriassa. Haussa on Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

Avoin, valtakunnallinen haku on käynnissä Mesoaja Gaalan nettisivuilla www.mesoaja.fi.

- Anno lanseerattiin ensimmäistä kertaa itsenäisenä brändinä syksyn 2017 Habitare-messuilla. Olimme hyvin otettuja lanseerauksen saamasta huomiosta, ja Vuoden markkinointiteko -tunnustus viime kevään Mesoaja Gaalassa kruunasi hienosti alkaneen vuoden, sanoo Anno Collection Oy:n ja Hobby Hall Oy:n toimitusjohtaja Stefan Nieminen, joka tällä kertaa osallistuu voittajien valintaan tuomariston jäsenenä.

- Kokemuksellinen markkinointi on vaikuttavuudeltaan omaa luokkaansa ja globaalisti kovassa nosteessa. Mesoaja Gaala tuo yhteen koko suomalaisen tapahtuma-alan. Voittajatarinoiden kautta tuomme ansaitusti esiin tapahtumamarkkinoinnin osaavimmat tekijät ja näytämme monesta eri näkökulmasta, miten tapahtumissa voi onnistua, sanoo Messukeskuksen toimitusjohtaja Anni Vepsäläinen.

Mesoaja Gaala järjestettiin ensimmäisen kerran tammikuussa 2018 ja silloin ehdolla yli 120 onnistujaa ja toteutusta. Messu- ja tapahtumaosaajina palkittiin mm. Anno, Suomi100Forum, Immersal Oy ja SLUSH. Gaala kokosi Messukeskukseen yli 600 tapahtuma-alan ammattilaista ja sai erittäin myönteisen vastaanoton.

Mesoaja Gaalan järjestää Messukeskus Helsinki yhdessä valikoitujen kumppaneiden kanssa. Tapahtuman toteutusta tukee Suomen Messusäätiö.

Mesoaja Gaala palkitsee vuosittain messumedian ja tapahtumamarkkinoinnin parhaimmiston. Messukeskuksessa Helsingissä järjestettävä valtakunnallinen gaala tuo esille tapahtumiin osallistuvien yritysten onnistujat, uudistajat ja taitavimmat toteutukset. Seuraava Mesoaja Gaala järjestetään 5.3.2019 ja Mesoaja-palkintoja jaetaan seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä.

www.mesoaja.fi | #mesoaja2019

Mesoaja Gaala -tunnus:
https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/065671d4e7d98d5ee6c9821ca70f5da3
Kuvia edellisestä Mesoaja Gaalasta (2018) vapaaseen käyttöön:  https://messukeskus.mediabank.fi/fi/collection/view_share_link/b8e126fb82978037225a2a7bed43daf1
Video edellisestä Mesoaja Gaalasta (2018): https://youtu.be/Xau2fG7s4mk

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Messukeskus Helsinki, markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue, puh. 050 393 4974, maria.mroue@messukeskus.com. Viestintäpäällikkö Tarja Gordienko, puh. 050 5847 262, tarja.gordienko@messukeskus.com.

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain noin sata messutapahtumaa sekä 2000 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä 

Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. Annually, a hundred exhibitions and 2000 meetings and congresses are held at MessukeskusOver one million visitors take part in the events. The Finnish Fair Corporation, the company that owns Messukeskus Helsinki, celebrates its 100th anniversary in 2019. | Messukeskus – A century in the centre of events 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Musiikkia, vanhemmuusvinkkejä ja maaseudun eläimiä – Lapsimessut kokoaa perheet Messukeskukseen huhtikuussa15.2.2019 09:53:26Tiedote

Perheen pienimmille, vanhemmille ja perheen perustamista suunnitteleville on luvassa tietoa, hauskaa tekemistä ja paljon ohjelmaa Lapsimessuilla 12.–14.4. Helsingin Messukeskuksessa. Mukana kokonaisuudessa on tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös maaseudun eläimiä ja kädentaitoja esittelevä ELMA. Lapsimessujen ensimmäiset ohjelmanumerot ovat vahvistuneet, ja ohjelma kokonaisuudessaan julkaistaan maaliskuun alussa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme