Microsoft valitsi M-Filesin vuoden kumppaniksi

Microsoft on valinnut älykkäitä tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävän M-Files Oy:n vuoden kumppanikseen Suomessa. M-Files on tehnyt laajamittaista yhteistyötä Microsoftin kanssa pilvipalveluiden ja integraatioiden osalta.

Yli 100 maassa toimiva M-Files Oy kehittää ja tarjoaa tiedonhallinnanratkaisuja, joiden avulla yritykset saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja. M-Files tarjoaa tiiviin yhteensopivuuden Microsoftin tuotteiden kanssa.

"M-Files on erinomainen esimerkki menestyvästä kumppaniyrityksestä. Globaalisti toimiva M-Files edistää asiakkaidensa digitalisaatiota uraauurtavilla ratkaisuillaan, jotka hyödyntävät monipuolisesti Microsoftin edistyksellisimpiä pilviteknologioita. Innovatiivisissa teknologiaratkaisuissaan M-Files huomioi markkinoiden kulloisetkin tarpeet, kuten tällä hetkellä keskeisen EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset", sanoo Microsoft Oy:n toimitusjohtaja Pekka Horo.

M-Files tuottaa yrityksille ja organisaatioille älykkäitä tiedonhallintaratkaisuja, jotka tehostavat dokumenttien ja muiden tietojen hallintaa. Asiakkaat voivat ottaa M-Filesin helppokäyttöiset ratkaisut käyttöönsä Azure-pilvipalveluun pohjautuvana julkisena palveluna, yksityisenä pilvipalveluna, hybridiratkaisuna tai käyttää niitä omalta palvelimeltaan. Vuonna 2016 M-Filesin myynti pilvipalveluiden osalta kasvoi 220 % edelliseen vuoteen verrattuna.

"M-Filesin missiona on muuttaa, miten maailma hallitsee tietoa. Käyttäjät haluavat löytää oikeaa ja ajantasaista tietoa nopeasti riippumatta sen sijainnista. Tiivis yhteistyö Microsoftin kanssa tarjoaa meille edistyksellistä teknologiaa ja siivittää kansainvälistä kasvuamme. Olemme erittäin otettuja tästä merkittävästä tunnustuksesta ja odotamme innolla yhteistyömme seuraavaa askelta, jossa integroimme M-Filesin saumattomaksi osaksi käyttäjän Office 365 -kokemusta", kertoo M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

M-Filesin ratkaisut ovat tunnettuja ja arvostettuja niin asiakkaiden kuin asiantuntijoiden parissa. M-Files poistaa tietosiilot ja tarjoaa nopean ja helpon pääsyn oikeaan sisältöön liiketoiminnan kaikista keskeisistä järjestelmistä ja laitteista. Esimerkiksi tutkimusyhtiöt Gartner ja Forrester ovat nostaneet M-Filesin yhdeksi maailman johtavaksi tiedonhallinnan teknologiaksi. Erityistä kiitosta M-Files saa teknologiansa käytettävyydestä, integroitavuudesta muihin järjestelmiin sekä intuitiivisesta tavasta jäsentää tietoa jäykkien kansiorakenteiden sijaan.

Katso koko lista voittajista (Microsoft 2017 Partner of the Year Award Winners): https://partner.microsoft.com/en-US/inspire/awards.

Juhana Tormilainen
johtaja, asiakas- ja kumppanityytyväisyys
Microsoft Oy

M-Files tarjoaa älykkäitä ja tehokkaita ratkaisuja tiedonhallintaan, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa, prosessienhallintaa sekä integroimalla eri järjestelmien tuottaman tiedon yhteen. M-Files-ohjelmistot edustavat uutta lähestymistapaa tiedonhallintaan, jossa tietoa hallitaan sisällön, kontekstin ja metatietojen avulla. Tämä mahdollistaa 360-asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen yritystietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon laitteesta, ajasta ja paikasta riippumatta. Maailman johtavat markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon.

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Technopolis, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, USA:ssa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Ranskassa.

Lisätietoja: www.m-files.fi.