Miesten ja naisten futsalmaajoukkueet lokakuussa MM- ja EM-karsinnoissa Vantaalla

Miesten futsalmaajoukkue kohtaa Romanian MM-karsintaottelussa Vantaan Energia Areenalla tiistaina 11.10. Naisten futsalmaajoukkue pelaa EM-karsintaturnauksen Energia Areenalla 19.-22.10.

Miesten futsalmaajoukkue kokoontuu sunnuntaina 2. lokakuuta. Leirin aikana Suomi pelaa ystävyysottelun Espanjaa vastaan Madridissa sekä MM-karsintaottelun Romaniaa vastaan Energia Areenalla. Suomen joukkue 11.10. kello 18.10 pelattavaan Romania-otteluun nimettiin viime viikolla >>

MM-karsintojen Main Round -vaiheen 12 voittajaa sekä neljä parasta lohkokakkosta etenevät Elite Round -vaiheeseen.

Suomen MM-karsintalohko ja otteluohjelma >>

Akkreditointi MM-karsintaotteluun Suomi - Romania on nyt avoinna >>

Naisten futsalmaajoukkue kohtaa Vantaalla pelattavassa EM-karsintaturnauksessa Ruotsin, Belgian ja Espanjan. Karsintaturnauksen voittaja etenee maaliskuussa 2023 pelattavaan EM-lopputurnaukseen.

Ruotsi - Suomi ke 19.10. klo 19.00
Suomi - Belgia to 20.10. klo 19.00
Suomi - Espanja la 22.10. 17.00

Suomen EM-karsintalohko ja otteluohjelma >>

Akkreditointi EM-karsintaturnaukseen on nyt avoinna >>

FUTSALMAAJOUKKUEET
Essi Salonen, tiedottaja (haastattelut)
essi.salonen(a)futsal.fi

Roope Kuisma, tiedottaja (akkreditoinnit)

Maailman katseet ovat nyt Qatarissa – Maan räikeistä ihmisoikeusrikkomuksista puhumista pitää jatkaa17.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Jalkapallon arvokisojen tulisi olla ihmisiä yhdistävä ja hyvinvointia edistävä urheilun globaali juhla. Innostuksen ja odotuksen sijaan monen jalkapallonystävän tunteet MM-kisojen alla ovat kuitenkin ristiriitaiset ja hämmentyneet. Palloliiton mielestä kisojen myöntäminen Qatarille oli virhe ja kansainvälisen yhteisön tulee jatkaa työtään maan ihmisoikeustilanteen edistämiseksi.