Arnon Oy

Mika Pääkkönen nimitetty Arnon Oy:n toimitusjohtajaksi 10.10.2022 alkaen

Mika Pääkkönen (MBA, DI) on nimitetty Arnon Oy:n toimitusjohtajaksi 10.10.2022 alkaen. Pääkkönen siirtyy Arnonille Marioffilta General Managerin tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2018.

Nykyisen tehtävänsä ohella Mika Pääkkönen toimii Norjan Trondheimissa Autronica Fire and Security AS:n toimitusjohtajana. Aiempaa työkokemusta Mikalla on muun muassa ABB:ltä, viimeisimpänä Vice Presidentin tehtävästä taajuusmuuttaja-liiketoiminta-alueelta.

Arnon Oy:n nykyinen toimitusjohtaja ja pääomistaja Harri Lamminen jatkaa työtään aktiivisesti Arnon Oy:n hallituksessa.

”Arnon on kasvanut tasaisesti viime vuosina, ja jatkossa kiihdytämme kasvua kansainvälisillä markkinoilla. Nyt on hyvä hetki vaihdokselle”, toteaa toimitusjohtaja Harri Lamminen.

”Mikan monipuolinen kansainvälinen työkokemus ja toimialatuntemus ovat hyödyksi Arnonille. Tästä on hyvä jatkaa Arnonin menestystarinaa”, kommentoi Arnon Oy:n hallituksen puheenjohtaja Sami Tulus.

Harri Lamminen, toimitusjohtaja, harri.lamminen@arnon.fi, +358500638086
Sami Tulus, hallituksen puheenjohtaja, sami.tulus@arnon.fi, +358400713707

Kuvat

Arnon Oy