Marketing Clinic Oy

Mika Rytkönen nousee Marketing Clinic Finlandin toimitusjohtajaksi

Mika Rytkönen on nimitetty Marketing Clinic Finlandin toimitusjohtajaksi. Rytkönen nousee asemaan Unique Customer Experience -liiketoimintayksikön vetäjän paikalta. Samalla aiempi toimitusjohtaja ja yksi Marketing Clinicin perustajista Aki Hirvonen ottaa konsernissa uuden Growth Strategist -roolin.

Mika Rytkönen liittyi Marketing Clinicin riveihin elokuussa 2015. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus liikkeenjohdon konsultoinnin johtotehtävistä muun muassa Talent Vectialta ja Capgeminilta. Rytkösen johdolla Marketing Clinic pyrkii entisestään vahvistamaan asemaansa asiakkaidensa strategisena kumppanina liiketoiminnan uudistamisessa ja reaaliaikaisten data- ja analytiikkapalvelujen hyödyntämisessä.

”Reilun vuoden aikana Mika on tehnyt meillä erinomaista työtä. Asiakkaille hän on luotettava neuvonantaja ja kollegoille innostava esimies”, Marketing Clinic Groupin toimitusjohtaja Catharina Stackelberg sanoo.

”Olen todella innoissani tästä uudesta haasteesta! Moni yritys on nyt tilanteessa, jossa markkinat, kilpailuedut ja liiketoimintamallit muuttuvat – ja jopa kuihtuvat - nopeaan tahtiin.

Strategian toteuttamisen säännöt ja tavat ovat täysin muuttuneet. Ydinliiketoiminnan nopea uudistaminen ja tulevaisuuden liiketoimintamahdollisuuksien mallintaminen täytyy tehdä samanaikaisesti. Yritykset jotka kykenevät yhdistämään vankan strategian reaaliaikaiseen asiakas- ja markkinatietoon löytävät kasvun ja liiketoiminnan uudistamisen keinot ja menestyvät jatkossakin”, Marketing Clinic Finlandin uusi toimitusjohtaja Mika Rytkönen sanoo.

Aiempi toimitusjohtaja ja yksi Marketing Clinicin perustajista Aki Hirvonen jatkaa yhtiössä avainasemassa uudessa Growth Strategist -roolissa. Tässä roolissa hän keskittyy erityisesti asiakkaiden strategioiden kehittämiseen sekä koko Marketing Clinic Partners -ryhmän kasvun rakentamiseen ja yhteistyön kehittämiseen. Marketing Clinic Partners -ryhmä on viime vuosien aikana laajentunut ja koostuu nykyään Marketing Clinicista, Okimo Clinicista ja P+SBD:stä.

”Monet yritykset tekevät tällä hetkellä vääriä asioita tehokkaasti ja jahtaavat digitaalisia kikkoja vankkojen liiketoiminnallisten tavoitteiden asettamisen kustannuksella. Me uskomme siihen, että kunnianhimoinen ja vahva strategia yhdistetään reaaliaikaiseen dataan ja toteutukseen. Näillä uusilla vastuilla ja tällä tiimillä voimme vieläkin paremmin olla mukana auttamassa asiakkaitamme tässä kehityksessä”, Stackelberg jatkaa.

Mika Rytkönen
Managing Director, Marketing Clinic Finland
mika.rytkonen@marketingclinicpartners.com

Catharina Stackelberg
CEO, Marketing Clinic Group
catharina.stackelberg@marketingclinicpartners.com

Marketing Clinic Partners

Marketing Clinic Partners on ryhmä erikoistuneita markkinointitoimistoja. Meitä yhdistää jatkuva palo haastaa asiakkaitamme hyödyntämään vahvoja brändejä, innovatiivisia liiketoimintamalleja ja markkinointia kilpailuetuina digitalisoituvassa maailmassa.

Marketing Clinic Partners koostuu Marketing Clinicista, sosiaaliseen mediaan, sisältöihin ja digitaaliseen markkinointiviestintään keskittyvästä Okimo Clinicista, ja reaaliaikaista digitaalista markkinointia ja markkinoinnin automaatiota tekevästä P+SBD:stä.

www.marketingclinicpartners.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Marketing Clinic Oy

Salla Vainiosta pohjoismaisiin brändeihin keskittyvän Marketing Clinicin toimitusjohtaja3.9.2019 14:06:44 EEST | Tiedote

Marketing Clinic on perustamisestaan asti nopeuttanut pohjoismaisten asiakkaiden reittiä strategiasta markkinalle kytkemällä strategisen suunnittelun reaaliaikaiseen markkinoinnin toteutuskykyyn saman katon alla. Vauhdittaakseen tavoitettaan pohjoismaisten brändien koko potentiaalin vapauttamisesta globaalilla kilpailukentällä, Marketing Clinic on nimittänyt uudeksi toimitusjohtajakseen Salla Vainion.

Marketing Clinic ostaa Koplan – Suomen johtava asiakasymmärrystoimisto vahvistamaan kasvua19.6.2017 12:35:09 EEST | Tiedote

Marketing Clinic jatkaa vahvaa kasvuaan ostamalla suomalaisen strategisen asiakasymmärrystoimisto Koplan. Koplan ydinosaaminen on uudenlaisessa asiakasymmärryksessä, jonka pohjana on vahva ihmislähtöisyys ja yhteistyö asiakkaiden kanssa. Yhtiön palveluihin kuuluvat tutkimus, konsultointi sekä konseptointi ja palvelumuotoilu. Yritysoston myötä Marketing Clinic terävöittää entisestään osaamistaan ja työkalujaan kasvustrategioiden luomisessa, brändi- ja asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä liiketoimintakonseptien luomisessa ja kaupallistamisessa.

Marketing Clinic ostaa ruotsalaisen Movement Consultingin tarjotakseen maailmanluokan kehittämispalveluja vähittäiskaupalle20.2.2017 09:30:57 EET | Tiedote

Marketing Clinic Partners siirtyy seuraavaan kasvuvaiheeseensa pohjoismaissa ruotsalaisen Movement Consultingin yritysoston myötä. Movement Consulting on arvostettu liikkeenjohdon konsulttitoimisto, joka keskittyy erityisesti kulutustavara- ja vähittäiskauppa-aloille. Yritysosto laajentaa edelleen Marketing Clinicin palvelutarjoamaa erityisesti vähittäiskaupan, ostajatiedon hyödyntämisen ja valikoimanhallinnan saralla.