Mini Fest ja Possujuna Live Särkänniemessä su 29.5.

Särkänniemessä tapahtuu sunnuntaina 29.5.2022. Aamulla klo 10–12 järjestetään Possujuna Live, jolla kerätään varoja Taysiin avatulle Sairaalahuvipuistolle. Myöhemmin samana päivänä Särkänniemen Mini Festeillä esiintyvät Mimi ja Kuku sekä Pikku Papun Orkesteri.
Possujuna Liven juontaa TikTokista ja Youtubesta tuttu EuroHoo.

Sunnuntaina 29.5.2022 Särkänniemi järjestää varainkeruutapahtuma Possujuna Liven klo 10–12. Possujuna Live striimataan Särkänniemen YouTube-kanavalla. Possujuna Liven juontaa TikTokista tuttu EuroHoo, ja liven aikana nähdään mm. Särkänniemen maskotti Pouta Possu sekä ihanat Mimi ja Kuku.

Possujuna Livessä kerätään varoja Taysin pääaulassa sijaitsevan uuden Sairaalahuvipuiston toiminnan pyörittämiseen. Kaikki kerätyt varat ohjataan lyhentämättömänä Sairaalahuvipuistolle.

Mini Fest viihdyttää perheen pienimpiä

Tulevana sunnuntaina järjestetään myös iloinen perhetapahtuma Mini Fest. Mimi ja Kuku esiintyvät tapahtumassa klo 14.30 ja klo 15.30, ja Pikku Papun Orkesteri kruunaa päivän klo 17 alkaen. Tapahtumaan pääsee millä tahansa huvipuiston sisäänpääsyyn oikeuttavalla lipputuotteella, eli rannekkeella, sisäänpääsylipulla tai Kausikortilla, sekä paikkavarauksella.

Lahjoittaminen Possujuna Liveen

Lahjoittaa voi minkä tahansa summan MobilePaylla lahjoitusnumeroon 77916.

Yli 50 euron lahjoittaja saa halutessaan nimensä tai yrityksensä nimen näkyville Possujuna Liveen. Tämä onnistuu kirjaamalla haluamansa nimen MobilePayn viestikenttään. Mikäli lahjoituksessa ei ole viestiä, emme nosta nimeä ruutuun. Lahjoittaminen on mahdollista jo ennen Possujuna Live -lähetyksen alkua. Myös nämä lahjoitukset huomioidaan viestien osalta sunnuntain lähetyksessä.

Lahjoituksia koordinoi Tampereen Lastenklinikan Tuki ry. Keräysluvan numero: RA/2021/1286.

Possujuna Liven juontaa TikTokista ja Youtubesta tuttu EuroHoo.
Pikku Papun Orkesteri esiintyy Mini Festeillä su 29.5. klo 17.
Mimi ja Kuku ovat mukana Possujuna Livessä, ja he myös esiintyvät Mini Festeillä.

33230 TAMPERE

020 7130 200https://sarkanniemi.fi/fi/

Tampereen Särkänniemi Oy on vuonna 1966 perustettu Tampereen kaupungin omistama matkailuyhtiö. Särkänniemi on ilon ja elämysten alusta, Suomen monipuolisin matkailukohde ja Tampereen matkailun suurin vetovoimatekijä. Särkänniemen elämyskokonaisuuteen kuuluvat tällä hetkellä huvipuisto, akvaario, Näsinneulan näkötorni ja Koiramäen eläinpuisto sekä maamme parhaimpiin ravintoloihin kuuluva Ravintola Näsinneula. Alueelta löytyy myös Tampereen kaupungin hallinnoima Sara Hildénin taidemuseo.