Minna Karhusta Turun Osuuskaupan viestintä- ja markkinointijohtaja

FM Minna Karhu on nimitetty Turun Osuuskaupan viestintä- ja markkinointijohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 1.12.2021 alkaen.

Minna Karhusta Turun Osuuskaupan viestintä- ja markkinointijohtaja

- Monet arkiset asiat ovat vahvassa murrosvaiheessa ja ne vaikuttavat kaikkiin Turun Osuuskaupan toimialoihin. Fiksut tulevaisuuteen suuntautuvat päätökset sekä ajantasainen ja asiakaslähtöinen viestintä ovat tärkeitä menestystekijöitä, kun toimintaa kehitetään sosiaalisesti, taloudellisesti ja ilmastollisesti kestävällä tavalla. Samalla autetaan asiakkaita tekemään mahdollisimman kestäviä valintoja. Toivon, että pystyn omalta osaltani tuomaan Turun Osuuskauppaan uusia ajatuksia ja ratkaisumalleja, joilla varmistamme asiakasomistajien – nykyisten ja uusien - pysymisen toiminnan kehittämisen keskiössä. Tavoitteenamme on rakentaa yhdessä asiakasomistajien ja muiden sidosryhmien kanssa meille kaikille entistä sujuvampaa arkea ja parempaa paikkaa elää, toteaa Minna Karhu uudesta roolistaan.

Turun yliopiston alumni Minna Karhu työskentelee tällä hetkellä elinkeinoyhtiö Turku Science Park Oy:ssä, jossa hänen vastuullaan on yrityspalvelujen ja Turun seutukunnan markkinointi yrityksille, sijoittajille ja uusille osaajille. Ennen siirtymistään Turku Science Parkiin vuonna 2018 Karhu työskenteli pitkään viestinnän ja markkinoinnin kansainvälisissä johtotehtävissä teknologiayhtiö Cargotecissa sekä konsernitasolla että yhtiön MacGregor-liiketoiminta-alueella.

- Turun Osuuskauppa elää vahvan kasvun ja kehityksen vaihetta. Tästä kertovat myös 120-vuotisjuhlaa viettävän osuuskaupan kannustavat tulokset ensimmäiseltä vuosipuoliskolta. Minna Karhu tuo mukanaan poikkitieteellistä ajattelua sekä vahvaa viestintä- markkinointi- ja brändiosaamista. Minnan persoonan myötä saamme myös uutta muutosvaihettamme tukevaa dynamiikkaa ja johtamisosaamista joukkoomme, iloitsee toimitusjohtaja Antti Heikkinen.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, 010 764 4003

Minna Karhusta Turun Osuuskaupan viestintä- ja markkinointijohtaja

LähiTapiola Varsinais-Suomi ja Turun Osuuskauppa mukaan ennätyslaajaan Pidä huolta -kampanjaan nuorten mielenterveyden edistämiseksi21.9.2021 09:00:09 EEST | Tiedote

Korona-aika on lisännyt nuorten pahoinvointia ja ahdistuneisuutta. Tämä näkyy matalan kynnyksen mielenterveyspalvelujen ruuhkautumisena etenkin kasvukeskuksissa ja korkeakoulupaikkakunnilla kuten Turun seudulla. Toivon Kärki ry:n ja MIELI ry:n yhteisen Pidä Huolta -hyväntekeväisyyshaasteen avulla kerätään rahaa nuorten mielenterveystyöhön yli 70 suomalaisen artistin voimin. LähiTapiola Varsinais-Suomi ja Turun Osuuskauppa liittyvät yhteensä 20 000 euron lahjoituksella osaksi LähiTapiolan ja S-ryhmän yhteistä puolen miljoonan euron kokonaislahjoitusta.