"Mitä H******ä?" - Teflon Brothersin uusi kirja on ilmestynyt

Teflon Bible -kirja kertoo Teflon Brothersin – Pyhimyksen, Heikki Kuulan ja Volin – tien Malminkartanon lähiöstä suomiräpin messiaiksi. Hippo Taatilan kirjoittama kirja ilmestyy tänään.

Teflon Brothers on Suomi-räpin isoin bändi. Se on ilmiö, koko kansan bilepumppu, mutta myös monitasoinen metaperformanssi. Tietokirjailija Hippo Taatilan tänään ilmestynyt teos Teflon Bible – Pyhimyksen, Heikki Kuulan ja Volin tie Maltsun getoista suomiräpin messiaiksi kertoo, miten kolmen kaverin sisäpiirivitsinä alkanut projekti johti kellaristudioista pop-musiikin tähtitaivaalle juomaan skumppaa Meiju Suvaksen navasta, päättäviin asemiin levy-yhtiöissä ja eduskuntavaaliehdokkuuksiin.

Hippo Taatila on koonnut kasaan kirjan, joka muodostaa lukuisten todistajalausuntojen kautta mosaiikin suomalaisen hiphop-kulttuurin noususta ja vakiintumisesta.

”Teflon Brothers kurottaa yhtyeenä moneen suuntaan, mutta aina yhtä kunnianhimoisesti. Samaa voi sanoa Teflon Bible -kirjasta, vahvaa Tietotokirjallisuuden Finlandia-palkintoainesta”, toteaa Johnny Knigan kustantaja Jaakko Pietiläinen.

Kirja on arvosteluvapaa 1.10.2019

Lisätiedot: