Moi Mobiili Oy

Moi Mobiili aloittaa 5G-liittymien myynnin

Operaattori Moi tuo myyntiin 5G-liittymät. Moin 5G -liittymätyyppejä on kolme erilaista, jotka eroavat toisistaan lähinnä nopeuksien suhteen.
Moin uudet 5G-liittymät kuluttaja-asiakkaille

Moin 5G-liittymiä voi tilata moi.fi verkkokaupasta ja saatavilla on edullisemmat 300 Mbit/s ja 600 Mbit/s maksiminopeuden liittymät sekä vaativampaan käyttöön tarkoitetut 1000 Mbit/s liittymät. Kaikissa liittymissä on käyttömäärältään rajaton tiedonsiirto sekä automaattinen puhe- ja sms- paketti, joka on 0-4 euroa kuukaudessa, asiakkaan käytön mukaan. Moin liittymät sopivat pelkkään datakäyttöön tai puhe- sekä datakäyttöön eikä asiakkaan tarvitse miettiä ostaako erillisen matkapuhelinliittymän tai liikkuvan laajakaistaliittymän kotimodeemiin.

Kaikkiin Moin 5G-liittymiin sisältyy rajaton datan käyttö Suomessa, Pohjolassa ja Baltiassa sekä EU-datapaketit.

- Moi 5G-liittymien avulla asiakkaamme saavat käyttöönsä 5G:n korkeammat nopeudet ja alhaisemmat viiveet. Halusimme tuoda liittymät myyntiin tässä vaiheessa vuotta, koska laadukkaiden 5G päätelaitteiden tarjonta alkaa olla jo merkittävä ja uusia merkittäviä lanseerauksia tulee vielä ennen joulua, Moi Mobiilin toimitusjohtaja Petri Lahtinen toteaa.

- Moin asiakkaat ovat edelläkävijöitä ja heille 5G hyödyt korostuvat, koska videoiden resoluutiot kasvavat sekä viivekriittinen pelaaminen mobiiliyhteyksillä lisääntyy, Lahtinen jatkaa.

Moin 5G mahdollistaa edelläkävijä matkapuhelinkäyttäjien lisäksi huippunopeat yhteydet kotitalouksiin, jotka eivät ole olleet nopeiden kuituverkkojen alueella.

Yritysasiakkaille Moin 5G-liittymät tuodaan myyntiin myöhemmin vuoden 2020 aikana.

Moi käyttää DNA:n 5G-verkkoa, joka on tarjolla tällä hetkellä yli miljoonalle ihmiselle ja laajenee jatkuvasti uusille alueille. Vuoden 2020 lopussa sen väestöpeitto on jopa yli 1,5 miljoonaa ihmistä. Samalla myös 4G-verkkoa tehostetaan, koska se tulee pysymään vielä pitkään matkaviestinverkkojen pääasiallisena teknologiana ja asiakkaiden eniten käyttämänä verkkona.

Moin 5G-palvelut ovat tällä hetkellä tarjolla mm. Espoossa, Heinolassa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Liedossa, Nokialla, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Raahessa, Raisiossa, Raumalla, Ruskolla, Seinäjoella, Sipoossa, Tampereella, Turussa, Vaasassa, Vantaalla ja Ylöjärvellä. Kuluvan vuoden aikana verkko on tarkoitus avata vielä Järvenpäähän, Kaarinaan, Kangasalle, Kauniaisiin, Keravalle, Naantaliin, Nurmijärvelle ja Tuusulan Hyrylään.

Lisätiedot:

Petri Lahtinen
Toimitusjohtaja, Moi Mobiili Oy
petri.lahtinen@moi.fi

Moin uudet 5G-liittymät kuluttaja-asiakkaille

Moi Mobiili Oy
Mechelininkatu 1 A

040 522 6607https://www.moi.fi/

Moi Mobiili on suomalainen palveluoperaattori, joka toimii DNA:n mobiiliverkossa. Palveluoperaattoriksi kutsutaan mobiililiittymiä myyvää yritystä, jolla ei ole omaa televerkkoa, vaan joka vuokraa sitä verkko-operaattorilta. Moi liittymien myynti alkoi toukokuussa 2016. Moin tavoitteena on tarjota asiakkailleen jatkuvasti markkinoiden edullisimmat ja joustavimmat liittymäpalvelut. Yrityksen moderni palvelualusta on luotu asiakaslähtöisen toimintamallin varmistamiseksi. Moi käyttää digitaalisia ja modulaarisia teknologiaratkaisuja.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Moi Mobiili Oy