Mokaamalla menestykseen!

Mitä meidän pitäisi vaatia työltä? Vaaditko itseltäsi aina onnistumista ja täydellisiä suorituksia? Onko onnistuminen joka asiassa kuitenkaan se tapa, jolla voit olla onnellinen? Ehkäpä mokaaminen onkin tie menestykseen!

Johanna Frondelius, Mokaamalla menestykseen. Kansi: Timo Numminen.

Olet ehkä suorittanut elämää, kuunnellut liikaa muita ja pelännyt epäonnistumista. Olet tehnyt kuten on vaadittu ja ollut oikea kunnon kansalainen. Nyt olet vihdoin alkanut miettimään mitä ihan oikeasti elämältäsi haluat.

Johanna Frondeliuksen uutuuskirja Mokaamalla menestykseen kertoo muutoksesta asiantuntijahaastatteluiden ja oman polkunsa löytäneiden ihmisten tarinoiden kautta. Kirjailija itse toimii tutorina antaen uutta näkökulmaa asioihin ja auttaen löytämään ratkaisut juuri itselle sopivaan tapaan elää. Kirjassa pohditaan myös millaista paremman työelämän pitäisi olla ja mitä meidän pitäisi työltä vaatia.

Kirjailija Johanna Frondelius on tarinankertoja ja toimittaja, joka haluaa kyseenalaistaa vallitsevaa tilaa.

teos: Mokaamalla menestykseen
kirjoittaja: Johanna Frondelius
kustantaja: Avain
sivuja: 170
julkaisupäivä: 9.4.2021

vilja.perttola@avain.net, puh. 040 755 3319

Arvostelukappaleet: info@avain.net

Johanna Frondelius, Mokaamalla menestykseen. Kansi: Timo Numminen.

Syksyn kirjoissa yhteiskunnallisia teemoja ja puhuttelevaa kulttuuria30.3.2021 15:14:58 EEST | Tiedote

Avaimen syksyn 2021 runsas kustannusohjelma sisältää kirjoja kaikenikäisille lukijoille. Kirjat kuljettavat lukijat muun muassa patikoimaan Sveitsin Alpeille, valloittamaan Kiinan luovien alojen markkinoita ja pohtimaan kotiseutuvierautta sekä suvaitsevaisuuden monia ulottuvuuksia. Nuoremmille lukijoille on tarjolla muun muassa runomittaisia seikkailuja Juha Siron lastenromaanissa sekä ympäristönsuojelua hauskojen Kosan ja Mukan matkassa. Laajan selkokirjakattauksen kruunaa Elina Karjalaisen Uppo-Nalle, jonka on selkomukauttanut Silja Vuorikuru.