MusicFairyTales MFT Oy

Monikansallinen Naxos Music Group ja suomalainen MusicFairyTales yhteistyöhön - tavoitteena miljoonan 5-8 -vuotiaan lapsen auttaminen tunteiden turvalliseen ilmaisemiseen

Satuseinästä ja musiikkisatukirjoista tunnettu suomalainen startup-yritys MusicFairyTales MFT Oy ja monikansallinen klassisen musiikin ikoni Naxos Music Group ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Yhteistyön tavoitteena on auttaa lapsia ja nuoria oppimaan luovuutta ja tunnetaitoja musiikillisen Feel & Play -pelisovelluksen keinoin.

Toimitusjohtaja Teemu Laasanen esittelee Feel & Play -sovellusta yrityksen toimistolla Mikkelissä. Kuva: Janika Suhonen.

Naxos Music Group ja MusicFairyTales ovat nyt sopineet yhteistyöstä, joka alkaa aikailematta. Tämä yhdistää 5-8 -vuotiaiden lasten tunnetaitojen ja tunteiden ilmaisun ja klassisen musiikin rohkaisevalla, turvallisella ja innovatiivisella tavalla. Historiasta saapuvat suuret säveltäjät yhdistävät voimansa luovien lohikäärmeiden, fantasiasoittimien ja tunnepuiden kanssa - lasten avuksi ja parhaaksi.

Naxoksen Business Development Manager Eero Vuolan sanoin: “Olemme iloisia voidessamme olla kumppaneita ja olla mukana MusicFairyTalesissa sekä ylpeitä voidessamme tarjota sille parasta mahdollista musiikkia. Nyt alkava yhteistyö on maailmanlaajuisestikin ajatellen uutta. Olemme vaikuttuneita ja innostuneita saadessamme uudessa kanavassa viedä valtavasta katalogistamme löytyvää klassista musiikkia lapsille ja nuorille.”

MusicFairyTalesin toimitusjohtaja Teemu Laasanen: “Tämä on suurta. Tavoitteemme on tavoittaa vähintään miljoona lasta ja auttaa heitä omien tunteiden vapaassa löytämisessä klassisen musiikin ja mielikuvituksen avulla. On vaikea sanoittaa tätä iloa, mitä Naxoksen mukaantulo meille merkitsee. On vähän kuin olisi kotiovesta kannettu konserttiflyygeliksi D-mallin Steinway.”

Teemu Laasanen on muusikko ja musiikkipedagogi, jonka intohimo myös teknologiaan on luonut MusicFairyTalesin.

Lisätietoja antavat:

Teemu Laasanen, Toimitusjohtaja, +358 (0) 40 5131 864, teemu@musicfairytales.fi

Eero Vuola, Business Development Manager, +358 (0) 50 466 1546, eero.vuola@fg-naxos.fi

Kuvat

Muut kielet