Monivedon täysosumilla 20 000 euroa Savukoskelle, Kemiin, Helsinkiin ja porukalle Vihtiin

Liigakohtein pelattu Moniveto toi runsaan 20 000 euron osuman neljälle, kun kerroin nousi yli 400 000:n perjantaina (kierros 27/2017). Voitot menivät nettipelaajille Savukoskelle, Kemiin ja Helsinkiin sekä viiden osuuden porukalle, joka oli tehty kioskissa Vihdin Nummelassa.

Nummelan porukkapelissä 10,24 euron hintaiset osuudet toivat 4 204,46 euroa kullekin viidelle osakkaalle. Voittosumma nostivat järjestelmän 32 toisen voittoluokan osumaa, jotka toivat 886,40 euroa eli 177,28 euroa osakasta kohden.

Voitoista suurinta päästiin juhlimaan Savukoskella, kun 21,60 euron järjestelmä toi 20 579,10 euron voiton. Toisen voittoluokan osumia oli 16 ja niillä tuli 443,20 euroa.

Kemin voittosumma oli 20 385,20 euroa 3,20 euron järjestelmällä ja Helsingin voitto 20 191,30 euroa kahden alavoiton ansiosta.

Kaikissa voittopeleissä oli 0,05 euron rivipanos.

Ottelut pelattiin tasaisissa merkeissä, kun kolme neljästä pelistä meni jatkoajalle. Kertoimennostajana toimi ottelu SaiPa-TPS, jossa ei saatu aikaan ainuttakaan maalia. Viime kaudella Liigan runkosarjassa vain kolme ottelua päättyi varsinaisen peliajan jälkeen maalittomana.

SuperMoniveto 3, perjantai 15.9.2017
1. KalPa–HIFK 2–1
2. SaiPa–TPS 0–0
3. Sport–Ilves 3–3
4. KooKoo–JYP2–2
Kertoimet:
1. voittoluokka 402 718,62
2. voittoluokka 555,95

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.