Monivedon täysosumilla 20 000 euroa Savukoskelle, Kemiin, Helsinkiin ja porukalle Vihtiin

Liigakohtein pelattu Moniveto toi runsaan 20 000 euron osuman neljälle, kun kerroin nousi yli 400 000:n perjantaina (kierros 27/2017). Voitot menivät nettipelaajille Savukoskelle, Kemiin ja Helsinkiin sekä viiden osuuden porukalle, joka oli tehty kioskissa Vihdin Nummelassa.

Nummelan porukkapelissä 10,24 euron hintaiset osuudet toivat 4 204,46 euroa kullekin viidelle osakkaalle. Voittosumma nostivat järjestelmän 32 toisen voittoluokan osumaa, jotka toivat 886,40 euroa eli 177,28 euroa osakasta kohden.

Voitoista suurinta päästiin juhlimaan Savukoskella, kun 21,60 euron järjestelmä toi 20 579,10 euron voiton. Toisen voittoluokan osumia oli 16 ja niillä tuli 443,20 euroa.

Kemin voittosumma oli 20 385,20 euroa 3,20 euron järjestelmällä ja Helsingin voitto 20 191,30 euroa kahden alavoiton ansiosta.

Kaikissa voittopeleissä oli 0,05 euron rivipanos.

Ottelut pelattiin tasaisissa merkeissä, kun kolme neljästä pelistä meni jatkoajalle. Kertoimennostajana toimi ottelu SaiPa-TPS, jossa ei saatu aikaan ainuttakaan maalia. Viime kaudella Liigan runkosarjassa vain kolme ottelua päättyi varsinaisen peliajan jälkeen maalittomana.

SuperMoniveto 3, perjantai 15.9.2017
1. KalPa–HIFK 2–1