Monivedosta 31 000 euroa Kruunupyyhyn – 200 000 euron bonuspotti maalin päässä

Uusi vähintään 16 maalilla laukeava 200 000 euron bonus Monivedossa jäi maalin päähän torstaina. Kierroksen suurimman voiton nappasi kruunupyyläinen nettipelaaja, joka voitti euron hajarivillään 31 975,70 euroa.

Neljän kohdeottelun Monivedossa näytti jo tulevan vähintään 16 maalilla laukeava 200 000 euroa bonusrahaa ylimpään voittoluokkaan, kun 72 minuuttia oli pelattu.

-  Silloin oli kasassa 15 maalia. Aikaa oli parikymmentä minuuttia kuudennelletoista, mutta sitä ei tullut. Sitä voi pitää epätavallisena, sillä tilastollisesti jalkapallossa maalin todennäköisyys kasvaa päätösvihellystä lähestyttäessä, kertoo tuotepäällikkö Miikka Nurmi.

Kohdeotteluista kolmessa tehtiin neljä maalia, ja yhdessä kolme. Kolmeen jäätiin Shahtar Donetskin ja Napolin kohtaamisessa. Arkadiusz Milik teki 72. minuutilla pilkulta Napolille 2-1-kavennuksen, mutta se jäi ottelun viimeiseksi. 72. minuutilla syntyi myös vieraiden Joaquin Correan tekemä tasoitus 2-2 päättyneessä ottelussa Liverpool-Sevilla. Feyenoord-Manchester City-ottelussa vieraiden maalinälkä ehtyi John Stonesin 63. minuutilla tekemän 0-4-maalin jälkeen.

UEFAn tilastojen mukaan Mestarien liigassa tehtiin uusi ennätys, kun avauskierroksen 16 ottelussa tehtiin 54 maalia. Se merkitsee 3,38:aa maalia ottelua kohden ja maalia joka 26. minuutti. Ennätyksen sinetöineen 54:nnen maalin teki Besiktasin Ryan Babel FC Porton vieraana ottelu 86. minuutilla.

Ensimmäisen pelipäivän uuden ennätyksen maaleista 28 syntyi tiistain ja 26 keskiviikon peleissä.

Seuraavan kerran 200 000 euron bonusraha täysosumille vähintään 16 maalilla on tarjolla neljän ottelun Monivedossa ensi viikon keskiviikkona.

SuperMoniveto 6, keskiviikko 13.9.2017
1. Shahtar D–Napoli 2–1
2. Tottenham–Bor. Dortmund 3–1
3. Feyenoord–Manchester C 0–4
4. Liverpool–Sevilla 2–2
Kertoimet:
1. voittoluokka 31 975,78
2. voittoluokka 215,38

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.