Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Motonet on Suomen paras myyntiorganisaatio 2021

Jaa

Suomen paras myyntiorganisaatio -kilpailu järjestettiin nyt jo kahdennentoista kerran.

Joonas Pihlajamaa (Oikotie Työpaikat),  Rami Viljamaa (Oikotie Työpaikat),  Saila Tyni  (Koti Puhtaaksi Oy), Henri Haro (Koti Puhtaaksi Oy), Toni Stigzelius ( Motonet Oy), Kari Juutilainen (InHunt Group oy) ja Sami Ansala (InHunt Group Oy).
Joonas Pihlajamaa (Oikotie Työpaikat), Rami Viljamaa (Oikotie Työpaikat), Saila Tyni (Koti Puhtaaksi Oy), Henri Haro (Koti Puhtaaksi Oy), Toni Stigzelius ( Motonet Oy), Kari Juutilainen (InHunt Group oy) ja Sami Ansala (InHunt Group Oy).

Motonet Oy on valittu Suomen paras myyntiorganisaatio 2021 -kilpailun voittajaksi 17.6.2022 Helsingissä. Kilpailun pääjärjestäjänä on viime vuodet toiminut Haaga-Helia ammattikorkeakoulu.

Haaga-Helia palkitsi myös kunniamaininnalla kolme finalistia erinomaisesta ja tuloksellisesta asiakaslähtöisestä myynnin kehittämisestä. Kunniamaininnat saivat Inhunt Group Oy, Koti Puhtaaksi Oy ja Oikotie työpaikat / Schibstedt Suomi Oy.

Tuomaristo oli vaikuttunut finalistien monipuolisesta myynnin kehittämisestä ja luovista asiakaslähtöisistä ratkaisuista myös pandemian tuomien haasteiden keskellä. 

–  Suomen paras myyntiorganisaatio -kilpailun osallistujien liiketoimintaan ja myyntiin perehtyminen on ollut hyvin inspiroivaa. Yritysten myyntimallit ja johtamiskäytännöt ovat varsin erilaisia kuvastaen eri toimialojen menestystekijöiden eroja. Muuttuvilla ja nopeasti kehittyvillä aloilla huomio on arvon innovoinnissa sekä aloitteellisessa viestinnässä, kypsillä aloilla asiakassuhteissa ja prosessien tehokkuudessa, toteaa Aalto-yliopiston myynnin johtamisen työelämäprofessori Pekka Töytäri.

Kilpailun koordinaattori, myynnin yliopettaja Pekka Polvinen Haaga-Heliasta kertoo, että osallistujien asiakaslähtöinen ja luova liiketoiminnan kehittäminen, digitaalisuuteen, asiakaskokemukseen sekä vastuullisuuteen panostaminen näkyvät yhä vahvemmin osallistujien myynnin keskiössä.

Polvisen mukaan myynnin johtaminen ja erityisesti asiakas- ja arvolähtöinen integroituminen yrityksen muuhun organisaatioon on mennyt Suomessa vahvasti eteenpäin.

– Myynnin kehittäminen ja asiakaskokemuksen sujuvuus ovat meillä tärkeitä aiheita, asiakasymmärrykseen ja asiakkaan kokemaan arvoon panostaminen ovat olleet kehitystyömme fokuksessa. Aktiivisuus, asiakaslähtöisyys ja avuliaisuus toimivat osaavan ja motivoituneen henkilöstömme ohjenuorana,  toteaa kilpailun voittajan Motonetin toimitusjohtaja Toni Stigzelius.

– Valinta Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi kertoo koko organisaatiomme onnistuneen tässä.

Suomen paras myyntiorganisaatio -kilpailu järjestettiin nyt jo kahdennentoista kerran. Kilpailun pääjärjestäjänä oli Haaga-Helia, ja yhteistyökumppanit tänä vuonna olivat PricewaterhouseCoopers Oy sekä Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset.

Yhteyshenkilöt

Pekka Polvinen, yliopettaja, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, puh. 08 294471236, s-posti Pekka.Polvinen@haaga-helia.fi

Kuvat

Joonas Pihlajamaa (Oikotie Työpaikat),  Rami Viljamaa (Oikotie Työpaikat),  Saila Tyni  (Koti Puhtaaksi Oy), Henri Haro (Koti Puhtaaksi Oy), Toni Stigzelius ( Motonet Oy), Kari Juutilainen (InHunt Group oy) ja Sami Ansala (InHunt Group Oy).
Joonas Pihlajamaa (Oikotie Työpaikat), Rami Viljamaa (Oikotie Työpaikat), Saila Tyni (Koti Puhtaaksi Oy), Henri Haro (Koti Puhtaaksi Oy), Toni Stigzelius ( Motonet Oy), Kari Juutilainen (InHunt Group oy) ja Sami Ansala (InHunt Group Oy).
Lataa
Motonet Oy:n  toimitusjohtaja Toni Stigzelius
Motonet Oy:n toimitusjohtaja Toni Stigzelius
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Ratapihantie 13
00520 HELSINKI

09 229 611http://www.haaga-helia.fi/fi

Koulutamme liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkimme ja kehitämme näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Koulutusalamme ovat liiketalous, tietojenkäsittely, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, journalismin koulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.

Meille on tärkeää, että opiskelijoillamme on heti valmistuttuaan vahvat siteet työelämään. Panostamme toiminnassamme yrittäjyyteen, yhteistyöhön, innovatiivisuuteen ja kansainvälisyyteen.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Kutsu median edustajille: Ulysseus Eurooppa-yliopisto avaa opiskelijoille ovia Eurooppaan3.6.2022 09:27:48 EEST | Kutsu

Vuonna 2020 toimintansa aloittaneeseen Ulysseus Eurooppa-yliopistoon kuuluu kuusi korkeakoulua eri puolilta Eurooppaa. Ulysseus-verkosto koskee noin 180 000 eurooppalaista opiskelijaa, tutkijaa ja henkilökunnan jäsentä. Suomesta Ulysseus-verkostossa on mukana Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, joka isännöi kesäkuun alussa (6.-8.6.) Helsingissä järjestettävää Ulysseus Eurooppa-yliopiston kansainvälistä kokousta Pasilan ja Porvoon kampuksilla.

Tulevaisuus on kivijalkakauppojen - Future Touchless Shop -hankkeessa hyödynnetään tekoälyä kivijalkakauppojen kehittämiseksi3.6.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

Julkisuudessa on jo pitkään arvioitu, että kivijalkakaupat ovat tulleet tiensä päähän. On ennakoitu, että ihmisten ostotottumukset ovat murrosvaiheessa ja verkkokauppa selviää kilpailusta voittajana. Haaga-Helia ja Metropolia ammattikorkeakoulut ovat käynnistäneet Future Touchless Shop -hankkeen, jossa selvitetään miten tekoälyn ja XR-teknologian avulla voitaisiin löytää uusia mahdollisuuksia kivijalkakaupoille.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme