WolfcomWolfcom

MTV avaa helmikuussa korkealaatuisen C More -suoratoistopalvelun

MTV toteuttaa uutta liiketoimintastrategiaansa tuomalla markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun. Uuden streaming-palvelun tarjonnassa korostuvat koko perheen kotimainen ja pohjoismainen sisältö ja halutuimmat premium-tason kansainväliset sarjat, elokuvat ja urheilu. Uudistuksen myötä MTV:n kaikki maksullinen verkkosisältö formulakisoista elokuviin sekä myös antenni- ja kaapeliverkkojen MTV Total -kanavat liittyvät C More -tuoteperheeseen. MTV Katsomo on jatkossa kaiken MTV:n maksuttoman laatuviihteen koti.

MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.

MTV:n investoinnit uuteen kuluttajateknologiaan ja suoratoistosisältöihin perustuvat pohjoismaiseen trendiin markkinadynamiikan muutoksessa. Sen mukaan liikkuvan kuvan mainosmarkkina tulee Suomessakin kasvamaan hitaammin kuin kuluttajamaksullinen liiketoiminta. Verkossa toimivien streaming-palveluiden kautta käytettävän sisällönkuluttamisen kasvuodotukset ovat Suomessa korkealla, kun muissa Pohjoismaissa jo kolmannes kaikesta katselusta on kuluttajamaksullista verkkosisältöä. Niissä kotitaloudet tilaavat samanaikaisesti myös useampia kuin yhtä sisältöpalvelua ja tämän trendin yleistymiseen MTV uskoo myös Suomessa.

”Löytäessään suoratoistopalveluiden edut, on selvää, että suomalaisetkin kotitaloudet ryhtyvät käyttämään niitä laajemmin. Vaikka markkinoiltamme löytyykin jo hyviä kansainvälisiä palveluntarjoajia, puuttuu täältä vielä kotimaisen yleisön tuntija. Uusi C More on ensimmäinen täysimittainen suomalainen streaming-alan toimija ja tulemme tekemään vahvat panostukset sen suomalaisyleisöä houkuttelevaan sisältöön”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund ja lisää: ”Sisällön eteen olemme tehneet töitä enemmän kuin koskaan. Tulemmekin talven mittaan julkistamaan sekä MTV:lle että C Morelle ennennäkemättömiä ohjelmakokonaisuuksia, jotka varmasti saavat suomalaiset innostumaan. Viime vuonna television ja muun liikkuvan kuvan katsomiseen käytettiin enemmän aikaa kuin koskaan ja tiedän, että se tulee tänä vuonna kasvamaan entisestään.”

Liiketoimintastrategiaansa päivittämällä ja tilauspalveluihin investoimalla Suomen johtava kaupallinen televisioyhtiö muokkautuu yleisönsä mukana. Katsojille tuotetaan ja hankitaan yhä enemmän sellaista sisältöä, jonka parissa he haluavat ajasta ja paikasta riippumatta viihtyä. Asiakkaiden huomioimista on myös asiakaspalvelun konkreettinen kehittäminen. MTV laajentaa kevään mittaan asiakaspalveluyksikkönsä toimintaa ja tuo C Moren asiakaspalvelun toimitiloihinsa Pasilan Pöllölaaksoon. Näin yhtiö varmistaa parhaan mahdollisen asiakaspalveluosaamisen jokapäiväisessä tekemisessään.

”Asetimme viime vuoden alussa tavoitteeksemme asiakastyytyväisyyden selkeän parantamisen mainostajapuolella ja samassa prosessissa kuuntelimme myös ruudun takana olevia asiakkaitamme. Tänä vuonna ylitämme molempien odotukset tarjoamalla heille markkinoiden parasta palvelua. C More -streaming-palvelumme kiinnostavan koti- ja pohjoismaisen ohjelmiston lisäksi myös verkkosisältöjemme käyttäjäkokemus paranee merkittävästi. Pitämällä palvelumme rakentamisen ja ylläpidon omissa käsissämme, varmistamme sen ketterän kehityksen myös lanseerauksen jälkeenkin”, lupaa Jarkko Nordlund.

C More tuo katsojille enemmän ja laadukkaampaa nähtävää

MTV keskittää kaikki maksulliset sisältönsä uuteen C More -tuoteperheeseen. Antenni- ja kaapelitelevisiossa näkyvät MTV Max, MTV Sport 1, MTV Sport 2 ja MTV Juniori muuttuvat C More -kanaviksi maaliskuun lopussa ilman, että katsojan tarvitsee tehdä mitään.

C More -tuoteperheen ydin on VOD (video-on-demand), eli tilausvideopalvelu, joka tarkoittaa TV-ohjelmien ja elokuvien suoratoistoa ja katselua internetin kautta. C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.

MTV jatkaa kaikille ilmaisen, mainosrahoitteisen sisältönsä esittämistä tutussa MTV Katsomo-palvelussa.

Kaikki maksullinen sisältö siirtyy C More -palveluun, jossa sitä voi seurata kahden erilaisen suoratoistotuotteistuksen ja kolmen erillisen maksutelevisiokanavapaketoinnin kautta:

C More -suoratoistopalvelu, eli SVOD

- 9,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää kaiken - eli sarjojen ja elokuvien lisäksi myös Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1:n, MM-jääkiekon, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit. Formulakauden avauskisaan mennessä MTV Sport -asiantuntijatiimi on vaihtanut nimekseen C More Sport.

Antenni-, kaapeli- ja satelliittiverkon kautta tilattavien C More -maksukanavapakettien suositusvähittäishinnat:

- 14,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Sport -tuotteen, joka sisältää Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1, MM-jääkiekko, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit.

- 29,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää MTV:n kaiken maksullisen sisällön urheilusta ja sarjoista elokuviin.

Johdon assistentti Outi-Päivi Sandström, p. 010 300 5497, sähköposti outi-paivi.sandstrom@mtv.fi

Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom, p. 0400 579653, sähköposti samuel.sorainen@wolfcom.fi

Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala

Tuottajalle kiitos -stipendihaku avautui viljelijöille1.6.2020 11:35:23 EESTTiedote

Vaasan, K-ryhmä ja ProAgria käynnistävät toisen kerran Tuottajalle kiitos -stipendihaun maanviljelijöille. Stipendeillä kannustetaan viljelijöitä kehittämään suomalaista maanviljelyä ja jakamaan uutta tietoa keskenään. Kehittämistyön tuloksista tulee pitkällä aikavälillä hyötymään stipendin saajien lisäksi koko alkutuottajaporras. Stipendin rahoitus tulee K-ryhmän ja Vaasanin Tuottajalle kiitos -leipätuotteiden 15 sentin hyvitysosuuksista. Vaasan, K-ryhmän ja ProAgrian yhteistyön tavoitteena on antaa tuottajalle aito kiitos laadukkaan viljan tuottamisesta sekä vastuullisuudesta koko ketjussa.

Suomessa jalostettu silli on harventunut superruokalaji6.5.2020 11:18:38 EESTTiedote

Suomi on kansainvälisesti tunnettu sillimaa. Vaikka kaikille tuttu kalalaji elää ja kasvaa ainoastaan Atlantin valtameren pohjoisosassa, on Suomessa vuosisataiset silliperinteet. Suomalaiset olivat 1900-luvulla myös itse ahkeria sillinkalastajia usemmalla laivastolla. Runsaasti terveellisiä rasvahappoja ja D-vitamiinia omaavasta kalasta löytyy suomalaiseen makuun juurtuneita perinnereseptejä ja käyttötapoja. Nykyään kotimaista sillinvalmistusperinnettä pitää yllä vain yksi perheyhtiö, uusikaupunkilainen Suomen Sillikonttori. Se valmistaa perinteisillä resepteillä sekä omaa nimeänsä kantavat, että tutun Jalostaja-merkin sillit.

Kotimaiset vaatealan toimijat keksivät ystävämyynnin uudelleen4.5.2020 15:13:51 EESTTiedote

Suomalaiset tekstiili- ja vaatetusalan toimijat ovat koronakriisin myötä haastavassa tilanteessa. Asiakkaiden pysytellessä kotioloissa on myös vaatekauppa pysähtynyt. Tilanteen piristämiseksi kotimainen erävaatettaja Sasta ideoi yhdessä kenkiin erikoistuneen Saint Vacantin ja miestenvaatettajan Frennin kanssa ystävämyyntitempauksen, jolla kannustetaan kuluttajia ostoksille lisäarvoa tuottamalla. Tempauksen pohjana on Sastan viimevuotinen 50-vuotisjuhla, jossa korostettiin kotimaista designia ja suomalaisia laadukkaita toimijoita.

Hans Välimäen 50-vuotisyllätys: avaa toukokuussa suoran yhteyden kotikeittiöönsä23.4.2020 07:58:00 EESTTiedote

Tänään syntymäpäiväänsä viettävä keittiömestari Hans Välimäki aloittaa 50-vuotisjuhlansa kunniaksi päivittäisen suoran kotikeittiölähetyksen, jossa hän näyttää omia versioitaan suomalaisten suosikkiresepteistä. Jokaisena arkipäivänä vappuaatosta toukokuun loppuun saakka Hansin omasta keittiöstä lähetettävässä kokkauslivessä kokataan ja keskustellaan ruoasta ja sen kokkaamisesta, raaka-aineista ja historiallisen poikkeuksellisesta keväästä. Lieden äärelle saapuu ajoittain myös tuttuja vieraita valmistamaan Hansin avulla omia suosikkiruokiaan. Yleisön on mahdollista osallistua Hansin kotona -verkkolähetykseen ruokatoiveiden ja kotikokkausta koskevien kysymysten muodossa.

Etäopetuksen parhaat käytännöt ja luovat vinkit opettajille8.4.2020 12:19:01 EESTTiedote

Koronakriisin aiheuttama koulujen sulkeminen pakotti opettajat ja oppilaat siirtymään pikahälytyksellä etäopetukseen. Sähköisten oppimateriaalien kehittäjä ja ylioppilas- sekä pääsykoevalmentaja MAFY Oy kokosi suomalaisille opettajille käytännön etäopetusvinkkejä päivittäiseen opettamiseen ja kokeiden järjestämiseen. Parhaiden ja käytännössä toimivimpien opetustapojen löytäminen ja kehittäminen on tärkeää opetussuunnitelman jatkuvuuden varmistamiseksi.

Akseli Herlevi avasi Naughty Munchies virtuaaliravintolan31.3.2020 08:50:00 EESTTiedote

Keittiömestari Akseli Herlevi perusti Naughty BRGR -ravintolan oheen ilman asiakaspaikkoja toimivan, vain asiakkaalle kuljetettaviin annoksiin erikoistuneen Naughty Munchies-ravintolan. Suomen ensimmäinen Top Chef -voittaja ja sittemmin tunnetuksi burgerimieheksi noussut Herlevi palaa Munchiesissa juurilleen ja kokkaa asiakkailleen jälleen muutakin kuin hampurilaisia. Cloud kitchen -virtuaaliravintolan ruokalistalta löytyy Herlevin ohella myös japanilais- ja libanonilaiskeittiöiden konkareiden Kimmo Jylhän ja Maggie Lindholmin sekä Hans Välimäen annoksia.