WolfcomWolfcom

MTV avaa helmikuussa korkealaatuisen C More -suoratoistopalvelun

MTV toteuttaa uutta liiketoimintastrategiaansa tuomalla markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun. Uuden streaming-palvelun tarjonnassa korostuvat koko perheen kotimainen ja pohjoismainen sisältö ja halutuimmat premium-tason kansainväliset sarjat, elokuvat ja urheilu. Uudistuksen myötä MTV:n kaikki maksullinen verkkosisältö formulakisoista elokuviin sekä myös antenni- ja kaapeliverkkojen MTV Total -kanavat liittyvät C More -tuoteperheeseen. MTV Katsomo on jatkossa kaiken MTV:n maksuttoman laatuviihteen koti.

MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.

MTV:n investoinnit uuteen kuluttajateknologiaan ja suoratoistosisältöihin perustuvat pohjoismaiseen trendiin markkinadynamiikan muutoksessa. Sen mukaan liikkuvan kuvan mainosmarkkina tulee Suomessakin kasvamaan hitaammin kuin kuluttajamaksullinen liiketoiminta. Verkossa toimivien streaming-palveluiden kautta käytettävän sisällönkuluttamisen kasvuodotukset ovat Suomessa korkealla, kun muissa Pohjoismaissa jo kolmannes kaikesta katselusta on kuluttajamaksullista verkkosisältöä. Niissä kotitaloudet tilaavat samanaikaisesti myös useampia kuin yhtä sisältöpalvelua ja tämän trendin yleistymiseen MTV uskoo myös Suomessa.

”Löytäessään suoratoistopalveluiden edut, on selvää, että suomalaisetkin kotitaloudet ryhtyvät käyttämään niitä laajemmin. Vaikka markkinoiltamme löytyykin jo hyviä kansainvälisiä palveluntarjoajia, puuttuu täältä vielä kotimaisen yleisön tuntija. Uusi C More on ensimmäinen täysimittainen suomalainen streaming-alan toimija ja tulemme tekemään vahvat panostukset sen suomalaisyleisöä houkuttelevaan sisältöön”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund ja lisää: ”Sisällön eteen olemme tehneet töitä enemmän kuin koskaan. Tulemmekin talven mittaan julkistamaan sekä MTV:lle että C Morelle ennennäkemättömiä ohjelmakokonaisuuksia, jotka varmasti saavat suomalaiset innostumaan. Viime vuonna television ja muun liikkuvan kuvan katsomiseen käytettiin enemmän aikaa kuin koskaan ja tiedän, että se tulee tänä vuonna kasvamaan entisestään.”

Liiketoimintastrategiaansa päivittämällä ja tilauspalveluihin investoimalla Suomen johtava kaupallinen televisioyhtiö muokkautuu yleisönsä mukana. Katsojille tuotetaan ja hankitaan yhä enemmän sellaista sisältöä, jonka parissa he haluavat ajasta ja paikasta riippumatta viihtyä. Asiakkaiden huomioimista on myös asiakaspalvelun konkreettinen kehittäminen. MTV laajentaa kevään mittaan asiakaspalveluyksikkönsä toimintaa ja tuo C Moren asiakaspalvelun toimitiloihinsa Pasilan Pöllölaaksoon. Näin yhtiö varmistaa parhaan mahdollisen asiakaspalveluosaamisen jokapäiväisessä tekemisessään.

”Asetimme viime vuoden alussa tavoitteeksemme asiakastyytyväisyyden selkeän parantamisen mainostajapuolella ja samassa prosessissa kuuntelimme myös ruudun takana olevia asiakkaitamme. Tänä vuonna ylitämme molempien odotukset tarjoamalla heille markkinoiden parasta palvelua. C More -streaming-palvelumme kiinnostavan koti- ja pohjoismaisen ohjelmiston lisäksi myös verkkosisältöjemme käyttäjäkokemus paranee merkittävästi. Pitämällä palvelumme rakentamisen ja ylläpidon omissa käsissämme, varmistamme sen ketterän kehityksen myös lanseerauksen jälkeenkin”, lupaa Jarkko Nordlund.

C More tuo katsojille enemmän ja laadukkaampaa nähtävää

MTV keskittää kaikki maksulliset sisältönsä uuteen C More -tuoteperheeseen. Antenni- ja kaapelitelevisiossa näkyvät MTV Max, MTV Sport 1, MTV Sport 2 ja MTV Juniori muuttuvat C More -kanaviksi maaliskuun lopussa ilman, että katsojan tarvitsee tehdä mitään.

C More -tuoteperheen ydin on VOD (video-on-demand), eli tilausvideopalvelu, joka tarkoittaa TV-ohjelmien ja elokuvien suoratoistoa ja katselua internetin kautta. C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.

MTV jatkaa kaikille ilmaisen, mainosrahoitteisen sisältönsä esittämistä tutussa MTV Katsomo-palvelussa.

Kaikki maksullinen sisältö siirtyy C More -palveluun, jossa sitä voi seurata kahden erilaisen suoratoistotuotteistuksen ja kolmen erillisen maksutelevisiokanavapaketoinnin kautta:

C More -suoratoistopalvelu, eli SVOD

- 9,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää kaiken - eli sarjojen ja elokuvien lisäksi myös Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1:n, MM-jääkiekon, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit. Formulakauden avauskisaan mennessä MTV Sport -asiantuntijatiimi on vaihtanut nimekseen C More Sport.

Antenni-, kaapeli- ja satelliittiverkon kautta tilattavien C More -maksukanavapakettien suositusvähittäishinnat:

- 14,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Sport -tuotteen, joka sisältää Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1, MM-jääkiekko, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit.

- 29,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää MTV:n kaiken maksullisen sisällön urheilusta ja sarjoista elokuviin.

Johdon assistentti Outi-Päivi Sandström, p. 010 300 5497, sähköposti outi-paivi.sandstrom@mtv.fi

Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom, p. 0400 579653, sähköposti samuel.sorainen@wolfcom.fi

Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala

Jäämies Kimi Räikkönen huippukylmään yhteistyöhön15.11.2019 10:08:34 EETTiedote

F1-kuski Kimi Räikkönen on aloittanut markkinointiyhteistyön huippukylmähoitoon erikoistuneita laitteita Suomessa valmistavan CTN Groupin kanssa. Cryotech Finlandin kehittämät kylmähoitolaitteet tarjoavat lääkkeetöntä apua palautumiseen, stressitason laskemiseen sekä unen laadun ja vastustuskyvyn parantamiseen. Yhtiön uusin innovaatio, vain sähköllä toimiva CTN XCryo mahdollistaa paikallisten huippukylmähoitojen suorittamisen myös ilman nesteytettyjä kaasuja. Uutuuden odotetaan tuovan huippukylmähoidon yhä useampien hoitoa tarvitsevien iholle.

Puolet suomalaisista pk-yrityksistä sisäistänyt tietosuojalain ja sen vaatimukset7.11.2019 09:54:44 EETTiedote

EU:n yleisen GDPR tietosuoja-asetuksen tuomat velvoitteet ovat puolessatoista vuodessa sisäistetty Suomessa kohtuullisesti. Tietoturva- ja tietosuojaratkaisuihin erikoistuneen D-Fence Oy:n teettämän kyselyn mukaan valtaosa suomalaisista PK-yrityksistä (80 %) kertoo kartoittaneensa käytössään ja hallussaan olevat henkilörekisterit ja yhteystietolistat. Kuitenkin vain noin puolet (54 %) kyselyyn osallistuneista yrityksistä kertoo osaavansa huolehtia rekistereistään ja valtaosa (88 %) vastanneista myös tiedostaa, että heillä on tietosuojassaan joitain puutteita.

Maailmalla tunnettu, Suomessa leivottu Finn Crisp loi uutuuden31.10.2019 13:39:41 EETTiedote

Helsingin olympialaisissa vuonna 1952 esitelty Finn Crisp -hapankorppu on lajissaan maailman myydyin. Yli 30 maassa myytävä Finn Crisp on useilla markkinoilla yleisnimi hapankorpuille. Olympiavieraiden kanssa Suomesta maailmalle lähtenyt merkki ottaa nyt haltuunsa uuden tuotekategorian, ohuet Suomessa leivotut täysjyväruislastut. Finn Crisp tekee uutuuksien myötä paluun uudistuvalle Helsingin Olympiastadionille ja kannustaa kuluttajia parempaan valintaan myös porrasviikolla 4.-10.11.

Metsästä pöytään ja nokasta häntään - Sastan 50-vuotisjuhlat jatkuvat ravintola Nokassa1.10.2019 12:00:36 EESTTiedote

Luonnonystäviä jo puolen vuosisadan ajan pukenut suomalainen Sasta juhlistaa merkkipäiviään tekemällä yhteistyötä muiden, samat kestävät arvot jakavien kotimaisia laatumerkkien kanssa. Sastan juhlavuosijulkistusten tavoitteena on muistuttaa kuluttajia kotimaisen suunnittelun ja osaamisen jatkuvuuden tärkeydestä sekä tukea vastuullisia suomalaisia toimijoita. Vuoden kolmas kumppanijulkistus on jahtikauden avauksen kunniaksi villiin riistaruokaan ja lähituottajien kasviksiin erikoistunut palkittu helsinkiläinen ravintola Nokka, jonka syksyn nimikkomenu on Sastan inspiroima.

Ravintola Alexanderplats luottaa tyyliin ja makuun24.9.2019 14:41:02 EESTTiedote

Helsingin ydinkeskustan uudessa brasserie-pub Alexanderplatsissa korostuu funkis niin ruoassa kuin sisustuksessakin. Alexander Gullichsenin ja Sampo Kanteleen perustama klassikkoravintola on estetiikaltaan 40-lukulainen brasserie ja sen ruokalista koostuu etupäässä klassisista, ranskalaisen keittiön opein valmistetuista annoksista. Laadukas ja valoisa brasserie sijaitsee uudessa ravintolatilassa Eteläesplanadilla, palvellen asiakkaitaan kaikkina viikonpäivinä myöhäiseen iltaan saakka.