WolfcomWolfcom

MTV avaa helmikuussa korkealaatuisen C More -suoratoistopalvelun

MTV toteuttaa uutta liiketoimintastrategiaansa tuomalla markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun. Uuden streaming-palvelun tarjonnassa korostuvat koko perheen kotimainen ja pohjoismainen sisältö ja halutuimmat premium-tason kansainväliset sarjat, elokuvat ja urheilu. Uudistuksen myötä MTV:n kaikki maksullinen verkkosisältö formulakisoista elokuviin sekä myös antenni- ja kaapeliverkkojen MTV Total -kanavat liittyvät C More -tuoteperheeseen. MTV Katsomo on jatkossa kaiken MTV:n maksuttoman laatuviihteen koti.

MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.

MTV:n investoinnit uuteen kuluttajateknologiaan ja suoratoistosisältöihin perustuvat pohjoismaiseen trendiin markkinadynamiikan muutoksessa. Sen mukaan liikkuvan kuvan mainosmarkkina tulee Suomessakin kasvamaan hitaammin kuin kuluttajamaksullinen liiketoiminta. Verkossa toimivien streaming-palveluiden kautta käytettävän sisällönkuluttamisen kasvuodotukset ovat Suomessa korkealla, kun muissa Pohjoismaissa jo kolmannes kaikesta katselusta on kuluttajamaksullista verkkosisältöä. Niissä kotitaloudet tilaavat samanaikaisesti myös useampia kuin yhtä sisältöpalvelua ja tämän trendin yleistymiseen MTV uskoo myös Suomessa.

”Löytäessään suoratoistopalveluiden edut, on selvää, että suomalaisetkin kotitaloudet ryhtyvät käyttämään niitä laajemmin. Vaikka markkinoiltamme löytyykin jo hyviä kansainvälisiä palveluntarjoajia, puuttuu täältä vielä kotimaisen yleisön tuntija. Uusi C More on ensimmäinen täysimittainen suomalainen streaming-alan toimija ja tulemme tekemään vahvat panostukset sen suomalaisyleisöä houkuttelevaan sisältöön”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund ja lisää: ”Sisällön eteen olemme tehneet töitä enemmän kuin koskaan. Tulemmekin talven mittaan julkistamaan sekä MTV:lle että C Morelle ennennäkemättömiä ohjelmakokonaisuuksia, jotka varmasti saavat suomalaiset innostumaan. Viime vuonna television ja muun liikkuvan kuvan katsomiseen käytettiin enemmän aikaa kuin koskaan ja tiedän, että se tulee tänä vuonna kasvamaan entisestään.”

Liiketoimintastrategiaansa päivittämällä ja tilauspalveluihin investoimalla Suomen johtava kaupallinen televisioyhtiö muokkautuu yleisönsä mukana. Katsojille tuotetaan ja hankitaan yhä enemmän sellaista sisältöä, jonka parissa he haluavat ajasta ja paikasta riippumatta viihtyä. Asiakkaiden huomioimista on myös asiakaspalvelun konkreettinen kehittäminen. MTV laajentaa kevään mittaan asiakaspalveluyksikkönsä toimintaa ja tuo C Moren asiakaspalvelun toimitiloihinsa Pasilan Pöllölaaksoon. Näin yhtiö varmistaa parhaan mahdollisen asiakaspalveluosaamisen jokapäiväisessä tekemisessään.

”Asetimme viime vuoden alussa tavoitteeksemme asiakastyytyväisyyden selkeän parantamisen mainostajapuolella ja samassa prosessissa kuuntelimme myös ruudun takana olevia asiakkaitamme. Tänä vuonna ylitämme molempien odotukset tarjoamalla heille markkinoiden parasta palvelua. C More -streaming-palvelumme kiinnostavan koti- ja pohjoismaisen ohjelmiston lisäksi myös verkkosisältöjemme käyttäjäkokemus paranee merkittävästi. Pitämällä palvelumme rakentamisen ja ylläpidon omissa käsissämme, varmistamme sen ketterän kehityksen myös lanseerauksen jälkeenkin”, lupaa Jarkko Nordlund.

C More tuo katsojille enemmän ja laadukkaampaa nähtävää

MTV keskittää kaikki maksulliset sisältönsä uuteen C More -tuoteperheeseen. Antenni- ja kaapelitelevisiossa näkyvät MTV Max, MTV Sport 1, MTV Sport 2 ja MTV Juniori muuttuvat C More -kanaviksi maaliskuun lopussa ilman, että katsojan tarvitsee tehdä mitään.

C More -tuoteperheen ydin on VOD (video-on-demand), eli tilausvideopalvelu, joka tarkoittaa TV-ohjelmien ja elokuvien suoratoistoa ja katselua internetin kautta. C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.

MTV jatkaa kaikille ilmaisen, mainosrahoitteisen sisältönsä esittämistä tutussa MTV Katsomo-palvelussa.

Kaikki maksullinen sisältö siirtyy C More -palveluun, jossa sitä voi seurata kahden erilaisen suoratoistotuotteistuksen ja kolmen erillisen maksutelevisiokanavapaketoinnin kautta:

C More -suoratoistopalvelu, eli SVOD

- 9,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää kaiken - eli sarjojen ja elokuvien lisäksi myös Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1:n, MM-jääkiekon, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit. Formulakauden avauskisaan mennessä MTV Sport -asiantuntijatiimi on vaihtanut nimekseen C More Sport.

Antenni-, kaapeli- ja satelliittiverkon kautta tilattavien C More -maksukanavapakettien suositusvähittäishinnat:

- 14,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Sport -tuotteen, joka sisältää Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1, MM-jääkiekko, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit.

- 29,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää MTV:n kaiken maksullisen sisällön urheilusta ja sarjoista elokuviin.

Johdon assistentti Outi-Päivi Sandström, p. 010 300 5497, sähköposti outi-paivi.sandstrom@mtv.fi

Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom, p. 0400 579653, sähköposti samuel.sorainen@wolfcom.fi

Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala

UMA coworking-tilan ihmiskokeessa tutkittiin työympäristön merkitystä hyvinvointiin19.3.2019 11:55:46 EETTiedote

Parhaista osaajista käydään kovaa kilpailua, ja siksi yhä useampi työnantaja haluaa tarjota työntekijöilleen joustavan ja innostavan työympäristön. Technopolis vastaa kasvavaan kysyntään laajentamalla yhteisöllisten työtilojen verkostoaan, UMA Workspacea. Työympäristön vaikutusta työntekijöiden hyvinvointiin selvitettiin mittaamalla UMA Workspace -tiloissa työskentelevien henkilöiden stressi- ja palautumistasoja. Testihenkilöt kokivat vähemmän stressiä ja kokivat nukkuvansa paremmin työskenneltyään monipuolisessa työympäristössä.

Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa28.2.2019 09:59:48 EETTiedote

Suomalainen erävaatemerkki Sasta on pukenut laatutietoisia luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan. Juhlavuotensa kunniaksi Sasta julkistaa viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta, eli kollaboraatiota. Yhteistyöprojektien tavoitteena on muistuttaa kuluttajia tarveharkintaisia ostoksia tehdessään kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä sekä tukea myös muita vastuullisia suomalaisia toimijoita.

Suomalainen Gamesaver valmentamaan Kiinasta jääkiekkomaata20.2.2019 09:46:20 EETTiedote

Suomalainen urheiluvideopalvelu Gamesaver on solminut aiesopimuksen jääkiekon videovalmennus- ja mediapalvelun rakentamisesta Kiinaan. Vuoden 2022 talviolympiakaupungin Zhangjiakoun virallisen kumppanin, ruotsalaisen urheilualan konseptointiin erikoistuneen Sports Republicin kanssa räätälöitävä palvelu tulee tarjoamaan kiinalaisille jääkiekkoharrastajille mm. suomalaisten jääkiekkotähtien parhaita kikkavideoita. Gamesaverin Kiinan-versio integroidaan myös Sports Republicin CoachVision-ohjelmaan palvelemaan ja kehittämään kiinalaisia jääkiekkovalmentajia.

MTV:lle vuosi 2018 oli käännekohta – liikevaihto kasvu-uralle ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen14.2.2019 20:26:28 EETTiedote

Suomen suurimmalle kaupalliselle televisioyhtiölle MTV Oy:lle 2018 oli investointien ja uudistusten vuosi. Vaikka yhtiön tulos oli edelleen tappiollinen, onnistui MTV kääntämään liikevaihdon kasvuun edellisvuodesta, ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen. Tämä käy ilmi MTV:n omistavan ruotsalaisen Bonnier Broadcastingin torstaina julkistamasta tulosraportista.

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin30.1.2019 15:19:34 EETTiedote

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.

Fredman Group varustaa Bocuse d’Or -joukkueemme Food Tech -osaamisella29.1.2019 08:40:00 EETTiedote

Maailman arvostetuimman kokkikilpailun Bocuse d’Orin kaksipäiväinen finaali alkaa tänään Lyonissa ja Suomen joukkueen tavoitteena kisassa on palkintosija. Kilpailumenestys paitsi tukee kisatiimimme jäsenten uraa, myös korostaa Suomen asemaa gastronomisella maailmankartalla. Keittiöammattilaistemme korkeaa gastronomista tasoa on varmistamassa myös teknologinen huippuosaaminen, jota edustaa kotimaisen Fredman Groupin rakentama älykkäiden keittiöiden johtamiseen tarkoitettu Fredman Food Tech -palvelukokonaisuus.