WolfcomWolfcom

MTV avaa helmikuussa korkealaatuisen C More -suoratoistopalvelun

MTV toteuttaa uutta liiketoimintastrategiaansa tuomalla markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun. Uuden streaming-palvelun tarjonnassa korostuvat koko perheen kotimainen ja pohjoismainen sisältö ja halutuimmat premium-tason kansainväliset sarjat, elokuvat ja urheilu. Uudistuksen myötä MTV:n kaikki maksullinen verkkosisältö formulakisoista elokuviin sekä myös antenni- ja kaapeliverkkojen MTV Total -kanavat liittyvät C More -tuoteperheeseen. MTV Katsomo on jatkossa kaiken MTV:n maksuttoman laatuviihteen koti.

MTV tuo markkinoille suomalaisen sarjojen, viihde- ja draamasisältöjen, elokuvien ja urheilun kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelun.

MTV:n investoinnit uuteen kuluttajateknologiaan ja suoratoistosisältöihin perustuvat pohjoismaiseen trendiin markkinadynamiikan muutoksessa. Sen mukaan liikkuvan kuvan mainosmarkkina tulee Suomessakin kasvamaan hitaammin kuin kuluttajamaksullinen liiketoiminta. Verkossa toimivien streaming-palveluiden kautta käytettävän sisällönkuluttamisen kasvuodotukset ovat Suomessa korkealla, kun muissa Pohjoismaissa jo kolmannes kaikesta katselusta on kuluttajamaksullista verkkosisältöä. Niissä kotitaloudet tilaavat samanaikaisesti myös useampia kuin yhtä sisältöpalvelua ja tämän trendin yleistymiseen MTV uskoo myös Suomessa.

”Löytäessään suoratoistopalveluiden edut, on selvää, että suomalaisetkin kotitaloudet ryhtyvät käyttämään niitä laajemmin. Vaikka markkinoiltamme löytyykin jo hyviä kansainvälisiä palveluntarjoajia, puuttuu täältä vielä kotimaisen yleisön tuntija. Uusi C More on ensimmäinen täysimittainen suomalainen streaming-alan toimija ja tulemme tekemään vahvat panostukset sen suomalaisyleisöä houkuttelevaan sisältöön”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jarkko Nordlund ja lisää: ”Sisällön eteen olemme tehneet töitä enemmän kuin koskaan. Tulemmekin talven mittaan julkistamaan sekä MTV:lle että C Morelle ennennäkemättömiä ohjelmakokonaisuuksia, jotka varmasti saavat suomalaiset innostumaan. Viime vuonna television ja muun liikkuvan kuvan katsomiseen käytettiin enemmän aikaa kuin koskaan ja tiedän, että se tulee tänä vuonna kasvamaan entisestään.”

Liiketoimintastrategiaansa päivittämällä ja tilauspalveluihin investoimalla Suomen johtava kaupallinen televisioyhtiö muokkautuu yleisönsä mukana. Katsojille tuotetaan ja hankitaan yhä enemmän sellaista sisältöä, jonka parissa he haluavat ajasta ja paikasta riippumatta viihtyä. Asiakkaiden huomioimista on myös asiakaspalvelun konkreettinen kehittäminen. MTV laajentaa kevään mittaan asiakaspalveluyksikkönsä toimintaa ja tuo C Moren asiakaspalvelun toimitiloihinsa Pasilan Pöllölaaksoon. Näin yhtiö varmistaa parhaan mahdollisen asiakaspalveluosaamisen jokapäiväisessä tekemisessään.

”Asetimme viime vuoden alussa tavoitteeksemme asiakastyytyväisyyden selkeän parantamisen mainostajapuolella ja samassa prosessissa kuuntelimme myös ruudun takana olevia asiakkaitamme. Tänä vuonna ylitämme molempien odotukset tarjoamalla heille markkinoiden parasta palvelua. C More -streaming-palvelumme kiinnostavan koti- ja pohjoismaisen ohjelmiston lisäksi myös verkkosisältöjemme käyttäjäkokemus paranee merkittävästi. Pitämällä palvelumme rakentamisen ja ylläpidon omissa käsissämme, varmistamme sen ketterän kehityksen myös lanseerauksen jälkeenkin”, lupaa Jarkko Nordlund.

C More tuo katsojille enemmän ja laadukkaampaa nähtävää

MTV keskittää kaikki maksulliset sisältönsä uuteen C More -tuoteperheeseen. Antenni- ja kaapelitelevisiossa näkyvät MTV Max, MTV Sport 1, MTV Sport 2 ja MTV Juniori muuttuvat C More -kanaviksi maaliskuun lopussa ilman, että katsojan tarvitsee tehdä mitään.

C More -tuoteperheen ydin on VOD (video-on-demand), eli tilausvideopalvelu, joka tarkoittaa TV-ohjelmien ja elokuvien suoratoistoa ja katselua internetin kautta. C More -palvelu toimii useissa eri päätelaitteissa, kuten tietokoneessa, tablettinäytöllä ja älypuhelimessa (iOS ja Android), joista kuvan ja äänen voi siirtää televisioon esimerkiksi Chromecast-palvelun avulla. Kevään aikana C More saa myös oman älytelevisioapplikaation.

MTV jatkaa kaikille ilmaisen, mainosrahoitteisen sisältönsä esittämistä tutussa MTV Katsomo-palvelussa.

Kaikki maksullinen sisältö siirtyy C More -palveluun, jossa sitä voi seurata kahden erilaisen suoratoistotuotteistuksen ja kolmen erillisen maksutelevisiokanavapaketoinnin kautta:

C More -suoratoistopalvelu, eli SVOD

- 9,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää kaiken - eli sarjojen ja elokuvien lisäksi myös Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1:n, MM-jääkiekon, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit. Formulakauden avauskisaan mennessä MTV Sport -asiantuntijatiimi on vaihtanut nimekseen C More Sport.

Antenni-, kaapeli- ja satelliittiverkon kautta tilattavien C More -maksukanavapakettien suositusvähittäishinnat:

- 14,95 euron kiinteään kuukausihintaan C More -tuote, joka tuo päätelaitteisiin koti- ja ulkomaiset C More -sarjat ja elokuvat sekä pohjoismaiden laajimman sisältökirjaston tarjonnan, uusimmat lastenelokuvat sekä muun laadukkaan, turvallisen ja halutun lasten ohjelmiston.

- 24,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Sport -tuotteen, joka sisältää Suomen arvostetuimman urheilusisällön, kuten F1, MM-jääkiekko, hiihtolajit ja muut suomalaisten suosikkilajit.

- 29,95 euron kiinteällä kuukausihinnalla kuluttaja saa C More Total -tuotteen, joka sisältää MTV:n kaiken maksullisen sisällön urheilusta ja sarjoista elokuviin.

Johdon assistentti Outi-Päivi Sandström, p. 010 300 5497, sähköposti outi-paivi.sandstrom@mtv.fi

Samuel Sorainen, PR- ja viestintätoimisto Wolfcom, p. 0400 579653, sähköposti samuel.sorainen@wolfcom.fi

Jarkko Nordlund MTV, kuva: Samuli Karala

Vaasan StreetFood SOFT BUN on pehmeästi paras burgerisämpylä22.4.2021 10:51:06 EEST | Tiedote

Tulevan kesän merkittävin Street Food -uutuus laajassa vähittäiskauppajakelussa on Vaasan SOFT BUN. Se on ainutlaatuisen pehmeä ja kuohkea potato bun -hampurilaissämpylä, joka nostaa burgerin täytteiden maut ansaitsemaansa asemaan. Aidon amerikkalaisen perunasämpyläreseptin mukaan leivottu suomalainen sämpyläuutuus muuttuu paahdettaessa superpehmeäksi ja ilmavaksi tarjoten hampurilaiselle kestävän ja imukykyisen, käsissä helposti pideltävän rungon.

Korona siivitti suomalaisen helikopteriyhtiön nousuun19.4.2021 11:43:33 EEST | Tiedote

Kuluneena talvena aloitettu Helsinki Citycopter-helikopteripalvelu on saavuttanut pandemian aiheuttamien matkustusrajoitusten myötä kotimaisille liike- ja tilauslennoilleen lentävän lähdön. Yhtiö operoi asiakaslentojaan kolmella helikopterilla joko Helsinki-Vantaan tilauslentoterminaalista, kaupunkikeskustojen satunnaisilta laskeutumispaikoilta tai tarvittaessa asiakkaiden kotipihoilta käsin. Helsinki Citycopter parantaa liikenneyhteyksiä pääkaupunkiseudun ja maakuntien välillä sekä tarjoaa nopean ja vaivattoman pääsyn kohteisiin, joihin Suomen muu lentoverkosto ei yllä.

Suomen suurin burgeriterassi tuo hampurilaismestarit ja jalkapallon EM-kisat Rautatientorille15.4.2021 13:51:07 EEST | Tiedote

Toissa kesänä suosiollaan yllättänyt ensimmäinen Burger Lovers -ruokatapahtuma järjestetään pandemian aiheuttaman välivuoden jälkeen taas kesäkuussa. Koronarajoitusten vuoksi tapahtuman muoto vaihtuu avoimesta ruokafestivaalista Suomen suurimmaksi burgeriravintolaksi, jonka keittiöistä vastaavat maamme arvostetuimmat hampurilaisravintolat ja burgereihin erikoistuneet keittiömestarit. Burger Lovers -jättiravintola aukeaa Helsingin Rautatietorille 11. kesäkuuta ja on avoinna joka päivä 21.6. saakka. Terassiravintolan suurilta näytöiltä voi seurata jalkapallon EM-kisojen alkusarjan otteluita, eli myös Suomen Huuhkaja-miehistön ensiesiintymistä jalkapallon arvokisoissa.

Naughty BRGR onnistui ravintolasulkutempauksessaan: 30 000 burgeria ennätysajassa23.3.2021 12:54:34 EET | Tiedote

Keittiömestari Akseli Herlevin perustamat Naughty BRGR -ravintolat ovat pitäneet keittiönsä toiminnassa ja henkilökuntansa töissä maaliskuun 8. päivänä alkaneesta ravintolasulusta lähtien. Ravintolayhtiö tavoitteli valmistavansa ja myyvänsä alkujaan kolmeksi viikoksi määrätyn sulun aikana 30 000 hampurilaista. Kunnianhimoinen tavoite täyttyi jo kahdessa viikossa ja samalla Naughty BRGR rikkoi myyntiennätyksensä. Herlevi arvioi suosion perustuvan ihmisten talkoohengen ja laadukkaan tuotteen lisäksi koronaturvalliseen palveluun sekä kotiin saakka laatunsa pitävien annosten toimitusketjuun.

Kirjailijat antavat teoksilleen äänensä radiossa2.3.2021 12:26:08 EET | Tiedote

Suomalaisen nykykirjallisuuden suosituimpiin tähtiin kuuluvat Max Seeck, Henriikka Rönkkönen ja Kale Puonti tuovat teoksensa suuren yleisön kuultavaksi suorissa radiolähetyksissä maaliskuussa. Myös Samu Haber osallistuu Suplan lukuhetkeen lukemalla ääneen omaa elämäkertaansa. Lukuhetkien tarkoitus on kannustaa kuluttajia kirjallisuuden pariin ja ne lähetetään Radio Rockin, Radio Suomipopin ja Me Naiset Radion taajuuksilla maaliskuun jokaisena lauantaina.

Tuottajalle kiitos -stipendit ovat taas haettavissa viljelyn kehittämiseen ja tiedon jakamiseen2.3.2021 10:37:17 EET | Tiedote

Kolmannen kerran avautuva Vaasan, K-ryhmän ja ProAgrian Tuottajalle kiitos -stipendihaku antaa kaikille maanviljelijöille mahdollisuuden hakea stipendiä viljelyyn tai jatkojalostukseen liittyvien innovaatioiden kehittämiseen, testaamiseen sekä uuden tiedon jakamiseen. Vaasan, K-ryhmän ja ProAgrian yhteistyön tavoitteena on antaa tuottajalle aito kiitos viljelyn kehittämisestä sekä vastuullisuudesta läpi koko arvoketjun. Pitkällä aikavälillä kaikki viljelijät hyötyvät kehittämistyöstä ja niiden tuloksista.