Muistutuskutsu: Goforen pääomamarkkinapäivä 13.1.2023, ohjelma päivittynyt

Tilaisuudessa Goforen toimitusjohtaja Mikael Nylund ja yhtiön muu johto kertovat tarkemmin yhtiön 14. joulukuuta 2022 tiedottamasta strategiapäivityksestä.

Päivä: perjantai 13.1.2023

Aika: 9.30 – 12.30

Webcast ja ilmoittautuminen: https://gofore.videosync.fi/2023-cmd

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen yllä olevan linkin kautta. Sama linkki toimii myös webcastin seuraamisessa reaaliaikaisesti ja tallenteen katselussa jälkeenpäin.

Tilaisuutta voi tulla seuraamaan myös Sanomatalon Eliel-studioon Helsingissä. Paikan päälle tulee ilmoittautua erikseen 11.1.2023 mennessä osoitteeseen: investorrelations@gofore.com.

Tilaisuuden esitykset pidetään englanniksi. Tallenne tilaisuudesta ja siellä pidettyjen esitysten materiaalit ovat saatavilla Goforen IR-sivuilla tilaisuuden jälkeen osoitteessa: https://gofore.com/sijoita/tiedotteet-ja-raportit/raportit-ja-esitykset/.

Tilaisuuden ohjelma:

Strategian pääkohdat, Mikael Nylund, toimitusjohtaja, Gofore

Ihmislähtöinen kasvu, Sanna Hildén, henkilöstöjohtaja, Gofore

Q&A Goforen alustayhtiö Rebase Consultingin kanssa, Juhana Huotarinen, toimitusjohtaja, Rebase Consulting

Strateginen toimialafokus, Riikka Vilminko-Heikkinen, johtaja, myynti ja asiakasarvo, Gofore

Q&A ja Goforen asiakas Elisa, Jussi-Pekka Erkkola, VP, eCommerce & Digital Services, Elisa

Yritysjärjestelystrategia, Ville Hurnonen, johtaja, yritysjärjestelyt, Gofore

Omistaja-arvon tuottaminen, Teppo Talvinko, talousjohtaja, Gofore

Yhteenveto ja kysymykset

Tervetuloa mukaan!

Mikael Nylund, toimitusjohtaja, Gofore Oyj
mikael.nylund@gofore.com

Kalevantie 2

Gofore Oyj on digitaalisen muutoksen asiantuntija. Meitä on Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Espanjassa, Virossa ja Italiassa noin 1300 alan johtavaa asiantuntijaa, jotka ovat yrityksemme sydän, aivot ja kädet. Kaikella tekemisellämme on positiivinen vaikutus – oli kyse sitten johdon konsultoinnista, muotoilusta, koodauksesta tai testauksesta. Meillä tehdään töitä ihmisistä, yhteisöistä ja organisaatioista välittäen. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 149,9 miljoonaa euroa. Gofore Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Tutustu meihin osoitteessa www.gofore.fi.

Tietoturvaosaajille suuri tarve – Gofore kouluttaa asiantuntijoita vastatakseen asiakaskysyntään24.1.2023 08:30:00 EET | Tiedote

IT-yhtiö Gofore alkaa kouluttaa kyber- ja tietoturvan osaajia vastatakseen asiakkaidensa kasvavaan tietoturvapalveluiden kysyntään. Yhtiö rekrytoi huhtikuussa alkavaan, puoli vuotta kestävään palkalliseen koulutukseen IT-alan tehtävistä jo kokemusta kerryttäneitä teknisiä asiantuntijoita, jotka haluavat erikoistua ja työskennellä jatkossa tietoturvan parissa. Palveluiden kysyntä on kasvanut voimakkaasti, mutta osaajia ei ole riittävästi saatavilla. Erilaisten selvitysten mukaan Suomessa on valtava tarve kyber- ja tietoturvan asiantuntijoille. Gofore on mukana toimialan verkostossa, joka kartoittaa osaamistarpeita ja edistää kouluttautumista alalle.

Gofore päivitti työehtosopimustaan – Palkkaratkaisu pysyy ennallaan, perhevapaisiin parannuksia2.1.2023 08:30:00 EET | Tiedote

IT-yhtiö Gofore on julkaissut päivitetyn yrityskohtaisen työehtosopimuksensa. Gofore, yhtiön luottamushenkilöt sekä Ylemmät Toimihenkilöt YTN ry ja Tietoala ry ovat sopineet muutoksista työehtosopimukseen, joka astui voimaan 1.1.2023. Keskeisimmät muutokset ovat Devecto Oy:n työntekijöiden mukaantulo sopimuksen piiriin sekä parannukset perhevapaita koskeviin kirjauksiin, joilla Gofore tukee yhdenvertaista vanhemmuutta ja ottaa huomioon erilaiset perhemuodot. Lisäksi työntekijän oikeus palkalliseen poissaoloon läheisen äkillisen sairastumisen tai tapaturman takia laajenee koskemaan työntekijän vanhempien lisäksi täysi-ikäisiä lapsia. Kasvuun ja kannattavuuteen perustuva palkkaratkaisu pysyy ennallaan. Sopimuksen piirissä on nyt yli 1 000 työntekijää Suomessa.

Invitation to Gofore’s Capital Markets Day 202314.12.2022 15:30:00 EET | Press release

Gofore Plc Press Release 14 December 2022 Invitation to Gofore's Capital Markets Day on 13 January 2023 Gofore is pleased to invite investors, analysts and media representatives to the company’s Capital Markets Day 2023. The event will be held as a live webcast. In the event, Gofore’s CEO Mikael Nylund and other executives of the company delve into the strategy update communicated today. Day: Friday, 13 January 2023 Time: 9.30 – 12.30 a.m. EET Webcast and enrolment: https://gofore.videosync.fi/2023-cmd Participants are requested to enroll for the event with the link above, and use the same link to follow the webcast in real time and for watching a recording afterwards. The event is held in English. A recording of the event along with its presentation material can be found after the event on Gofore’s IR website at https://gofore.com/en/invest/releases-and-reports/reports-and-presentations/. Welcome! Mikael Nylund, CEO, Gofore Plc tel. +358 40 540 2280 mikael.nylund@gofore.com Gofore Plc

Kutsu Goforen pääomamarkkinapäivään 13.1.202314.12.2022 15:30:00 EET | Tiedote

Gofore Oyj Lehdistötiedote 14.12.2022 Kutsu Goforen pääomamarkkinapäivään 13.1.2023 Goforella on ilo kutsua sijoittajat, analyytikot ja median edustajat yhtiön pääomamarkkinapäivään 2023. Tilaisuus pidetään webcast-lähetyksenä. Tilaisuudessa Goforen toimitusjohtaja Mikael Nylund ja yhtiön muu johto kertovat tarkemmin yhtiön tänään tiedottamasta strategiapäivityksestä. Päivä: perjantai 13.1.2023 Aika: 9.30 – 12.30 Webcast ja ilmoittautuminen: https://gofore.videosync.fi/2023-cmd Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen yllä olevan linkin kautta. Sama linkki toimii myös webcastin seuraamisessa reaaliaikaisesti ja nauhoitteen katselussa jälkeenpäin. Tilaisuutta voi tulla seuraamaan myös Sanomatalon Eliel-studioon Helsingissä. Paikan päälle tulee ilmoittautua erikseen 5.1.2023 mennessä osoitteeseen: investorrelations@gofore.com. Tilaisuuden esitykset pidetään englanniksi. Tallenne tilaisuudesta ja siellä pidettyjen esitysten materiaalit ovat saatavilla Goforen IR-sivuilla tilaisu