Carrot Kitchen

Muistutuskutsu: Maailman ensimmäinen lasten kokkaussovellus Carrot Kitchen lanseerataan syksyn suurimmissa Lastenjuhlissa pe 13.11.2020 klo 17

Carrot Kitchen on maailman ensimmäinen lasten pedagoginen ja pelillinen kokkaussovellus. Sovelluksen kehittäjä on Carrot Revolution -startup, jonka taustalla on Suomen pelialan, ruokajournalismin ja brändinrakennuksen huippuja. Carrot Kitchen lanseerataan syksyn suurimmissa Lastenjuhlissa tubettajien Elinan ja Sofian kanssa.

Sinä ja perheesi olette lämpimästi tervetulleita Carrot Kitchenin lanseerausjuhliin! Marraskuun pimeydessä kaikki kaipaavat iloa ja yhdessäoloa, ja siksi haluamme järjestää syksyn suurimmat ja hauskimmat Lastenjuhlat.

Lastenjuhlia vietetään pe 13.11.2020 klo 17-18. Juhlapaikkana toimii Suomen suosituimpien lapsitubettajien Elinan ja Sofian Tiktok sekä Instagram-live. Juhlissa lapset pääsevät live-kokkaamaan pinkkejä banaanitikkareita yhdessä Elinan ja Sofian kanssa. Tarvittavat ainekset ovat kutsun lopussa.

Jokainen ennakkoon ilmoittautunut kutsuvieras saa sovelluksen ilmaiseksi käyttöönsä 3 kuukaudeksi.

Mikä Carrot Kitchen? Carrot Kitchen on lasten ikioma kokkaussovellus, jonka seurassa lapsi oppii kokkaamaan herkullisia ja terveellisiä ruokia ja tekemään hyvinvointiaan vahvistavia, vastuullisia valintoja. Samalla lapselle rakentuu positiivinen ja tasapainoinen suhde ruokaan. Katso esittelyvideo tästä.

Sovellus sopii erityisesti 6–13-vuotiaille, mutta juhliin on kutsuttu kaikki lapset ja lapsenmieliset. Kännykät esiin, herkut valmiiksi ja liity liveen!

Lastenjuhlien ohjelma

• Tervetuloa! Elina ja Sofia & Carrot Kitchenin ruokastrategi Outi Väisänen
  • Kokataan yhdessä Pinkit & valkoiset banaanitikkarit
  • N-Y-T Carrot Kitchen! Kokkaussovelluksen lanseeraus
  • Pelejä ja leikkejä "Kumpi mieluummin?"
  • Live-chat & arvonta Kysy mitä vaan Elinalta ja Sofialta

Mitä: Syksyn hauskin ja herkullisin lastentapahtuma & Carrot Kitchenin lanseeraus
Milloin: pe 13.11.2020 klo 17-18
Missä: Elinan ja Sofian Tiktok-live @elinasofiafinland ja Instagram-live @elinasofiaofficial

Ilmoittaudu mukaan 12.11.2020 mennessä: anemone@carrotkitchen.com. Saat Carrot Kitchenin lahjakoodin, jolla voit ladata sovelluksen ilmaiseksi perheesi käyttöön. Lataa sovellus jo Lastenjuhliin!

Pinkkien & valkoisten banaanitikkareiden ainekset:
2 banaania
1 pkt (70 g) Pirkka Parhaat Ruby suklaata tai 1 pkt (100 g) Pirkka valkoista leivontasuklaata
strösseleitä
4 jäätelötikkua tai 2 paperipilliä

Katso esivalmistelut Carrot Kitchenin somesta juhlia edeltävänä päivänä:
@carrotkitchen (TikTok)
@carrotkitchenapp (Instagram)

Lastenjuhlat toteutetaan yhdessä K-Ruoan kanssa.

Happy healthy kids - happy healthy planet

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Outi Väisänen, ruokastrategi, outi@carrotkitchen.com, 044 550 5184
Olli Freese, CEO, olli@carrotkitchen.com, 050 339 5450

Carrot Kitchen
Carrot Revolution Oy, Lapinlahdenkatu 1

0503395450https://carrotkitchen.com/fi

Carrot Kitchen on lasten ikioma kokkaussovellus, joka ohjaa lasta keittiössä turvallisella ja hauskalla tavalla.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Carrot Kitchen