Muistutuskutsu medialle: Varman Q1-tulos ja koronaviruspandemian vaikutukset talouteen

Varma julkistaa osavuosituloksen 1.1.–31.3.2020 keskiviikkona 29.4.2020 klo 13.

Järjestämme tulosinfon medialle etänä koronavirustilanteen vuoksi. Tilaisuus toteutetaan Teams-sovellutuksella, jonka käyttöön liittyvissä kysymyksissä autamme mielellämme tarvittaessa myös ennakkoon.

Tulosinfossa Varman toimitusjohtaja Risto Murto esittelee tammi-maaliskuun osavuosituloksen sekä käy läpi koronaviruksen vaikutuksia talouteen. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo  Varman sijoituksista ja markkinanäkymistä.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen. Lähetämme osallistujille linkin, jolla pääsee liittymään tilaisuuteen.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi).

Lämpimästi tervetuloa!

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Varma’s office building planned for Katajanokka inspired architects to turn to nature themes such as the forest and the sea for the look and feel of the building. The competition entries for the architectural competition held in the spring have now been published. The wooden building will house Stora Enso’s head office and a hotel.