Muistutuskutsu medialle: Varman Q2-tulos, kiihtynyt kauppasota, alhaiset korot ja suhdannenäkymät pe 16.8.

Varman Q2-osavuosiraportin mediatilaisuus 16.8.2019 klo 9.

Varman Q2-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee tammi-kesäkuun
osavuosituloksen sekä käy läpi kiihtyneen kauppasodan ja alhaisten korkojen vaikutusta taloussuhdanteeseen. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksista ja markkinanäkymistä.

Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–30.6.2019 perjantaina 16.8.2019 klo 9. Samalla järjestämme tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi).

Lämpimästi tervetuloa!

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Kutsu medialle: Varman Q2-tulosinfo pe 16.8. klo 9.007.8.2019 08:53:37 EESTKutsu

Tervetuloa Varman Q2-tulosinfoon perjantaina 16.8.2019 klo 9.00 Helsingin Salmisaareen osoitteeseen Salmisaarenranta 11. Toimitusjohtaja Risto Murto käy läpi katsauskauden tuloksen ja ajankohtaisia talousaiheita. Varman sijoituksista ja markkinoiden näkymistä kertoo sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä. Ilmoittaudu tilaisuuteen Varman viestintään Marjut Tervolalle, puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi. Lämpimästi tervetuloa! VARMA Marjut Tervola, viestintäpäällikkö