MUISTUTUSKUTSU: Taloudellinen mielenrauha 2021 –tutkimus julkaistaan – Onko suomalaisten taloudellinen mielenrauha vieläkin Pohjoismaiden heikoin?

Danske Bank julkaisee neljännen kerran pohjoismaisen Taloudellinen mielenrauha –tutkimuksen, joka kertoo myös suomalaisten luottamuksesta omaan talouteensa. Tilaisuuteen voi osallista paikan päällä tai Teamsin välityksellä.

Taloudellinen mielenrauha –indeksi koostuu 9 muuttujasta, jotka mittaavat omaa arviota taloudesta, rahojen riittämistä arjessa, taloudellisia huolia ja tulevaisuuden odotuksia. Nyt julkaistava tutkimus kertoo, miten suomalaiset ja muut pohjoismaalaiset arvioivat omaa talouttaan.

Aiemmin suomalaisten taloudellinen mielenrauha on ollut paljon muita Pohjoismaita jäljessä, nyt kuulemme, onko korona kasvattanut railoa entisestään.

Ohjelma:

Pääekonomisti Pasi Kuoppamäki: Millainen on suomalaisten taloudellinen mielenrauha nyt verrattuna muihin Pohjoismaihin ja aiempiin vuosiin?

Pääekonomisti Pasi Kuoppamäki ja Danske Bankin maajohtaja Stojko Gjurovski: Mistä johtuvat erot suomalaisten ja ruotsalaisten taloudellisessa mielenrauhassa?

Aika: tiistaina 9.11. kello 9-10, aamiainen tarjolla klo 8:30 alkaen, materiaali toimitetaan toimituksiin 10:30.

Paikka: Danske Bank, Kasarmikatu 21, 2. kerros tai Teams.

Ilmoittautuminen: maanantaina 8.11. mennessä lehdistöpäällikkö Josi Tikkaselle osoitteeseen josi.tikkanen@danskebank.fi

Tervetuloa!

Lehdistöpäällikkö Josi Tikkanen
josi.tikkanen@danskebank.fi