Muistutuskutsu Varman osavuosituloksen infoon 30.10.2020

Hyvä taloustoimittaja,

Vielä ehdit ilmoittautua Varman tammi-syyskuun osavuosituloksen 2020 infoon, joka pidetään perjantaina 30.10. klo 11.00 alkaen. Mediatilaisuus järjestetään Varman toimistolla osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen 28.10. mennessä

Voit ilmoittautua tilaisuuteen viimeistään 28.10. viestintäpäällikkö Suvi Vesteriselle, suvi.p.vesterinen(at)varma.fi, puh. 040 555 8029.

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, oletko osallistumassa tilaisuuteen paikan päällä Varman toimistolla vai etäyhteydellä sekä mahdollisesta erikoisruokavaliostasi.  Lähetämme linkin etäinfoon siihen ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Lämpimästi tervetuloa!

Varman viestintä

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma on vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja. Yhtiö vastaa yksityisellä sektorilla noin 900 000 henkilön työeläketurvasta. Vuonna 2019 Varman maksutulo oli 5,3 miljardia euroa, ja yhtiö maksoi eläkkeitä 5,9 miljardia euroa. Varman sijoitusten arvo oli kesäkuun 2020 lopussa 45,3 miljardia euroa.

Varmas delårsresultat januari–september 2020: Fortsatt återhämtning för Varmas placeringsintäkter – Finlands sysselsättningsutveckling är viktigare för pensionssystemet än placeringarnas avkastning30.10.2020 11:07:54 EETTiedote

Arbetspensionsbolaget Varmas placeringsintäkter fortsatte att återhämta sig under årets tredje kvartal efter vårens dramatiska kursras till följd av coronakrisen. Placeringarnas marknadsvärde ökade med 1,5 miljarder euro jämfört med slutet av juni och uppgick vid utgången av september till 46,8 miljarder euro. Enligt verkställande direktör Risto Murto är Finlands ekonomiska tillväxt och sysselsättningsutveckling ännu viktigare faktorer för pensionssystemet än pensionsplaceringarnas avkastning.

Varma’s interim result for January–September 2020: Varma’s investment returns continued to recover – the development of employment in Finland is even more critical to the pension system than realised returns30.10.2020 11:03:31 EETPress release

Varma’s investment returns continued to recover in the third quarter from the abrupt fall in share prices caused by the coronavirus crisis early in the year. The market value of the investments increased by EUR 1.5 billion compared to the situation at the end of June and totalled EUR 46.8 billion at the end of September. According to President and CEO Risto Murto, an issue that is even more critical for the pension system than realised returns is the development of employment.

Varman tammi-syyskuun 2020 osavuositulos: Varman sijoitustuotot jatkoivat elpymistään - Suomen työllisyyden kehitys on eläkejärjestelmälle toteutuneita tuottojakin kriittisempi asia30.10.2020 11:00:09 EETTiedote

Työeläkeyhtiö Varman sijoitustuotot jatkoivat elpymistään vuoden kolmannella neljänneksellä alkuvuoden rajusta koronan aiheuttamasta kurssilaskusta. Sijoitusten markkina-arvo nousi 1,5 miljardilla eurolla kesäkuun loppuun verrattuna ja oli syyskuun lopussa 46,8 miljardia euroa. Toimitusjohtaja Risto Murron mukaan eläkejärjestelmälle toteutuneita tuottojakin kriittisempi kysymys on Suomen talouden kasvu ja työllisyyden kehitys.

Kutsu Varman osavuosituloksen infoon 30.10.202019.10.2020 11:28:18 EESTTiedote

Hyvä taloustoimittaja, Varma julkistaa tammi-syyskuun 2020 tuloksensa perjantaina 30.10.2020 klo 11.00 alkaen mediatilaisuudessa. Tilaisuus järjestetään Varman toimistolla osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä. Toimitusjohtaja Risto Murto esittelee tilaisuudessa Varman tuloksen ja kertoo talouden näkymistä, ja sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoitussalkun kehittymisestä ja markkinanäkymistä koronapandemian keskellä. Puheenvuorojen jälkeen on aikaa mediakohtaisten haastattelujen tekemiseen. Ilmoittauduthan tilaisuuteen 28.10. mennessä Voit ilmoittautua tilaisuuteen viimeistään 28.10. viestintäpäällikkö Suvi Vesteriselle, suvi.p.vesterinen(at)varma.fi, puh. 040 555 8029. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisesta erikoisruokavaliostasi ja oletko osallistumassa tilaisuuteen paikan päällä Varman toimistolla vai etäyhteydellä. Lähetämme linkin etäinfoon siihen ilmoittautuneille lä