Muoti kuuluu kaikille - Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo särmää Prismoihin

Jaa
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl -vaatemerkki saapuu Suomeen ja kaikkiin Prismoihin elokuun puolivälissä. Uuden merkin myötä Prisma tarjoaa näkemyksellisiä shoppailumahdollisuuksia nuorille ja muotitietoisille naisille kautta maan.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson.

"Boy Meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää asennetta ja uskallusta", muotisuunnittelija Stacy Igel määrittelee.

Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.

Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä.

Uskottavaa katumuotia kautta maan

Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.

"Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on muotitalo, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa", pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.

Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy Meets girl -merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.

"Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta", Hole summaa.

Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa

Boy Meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien.

"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", Stacy Igel painottaa.

Boy meets Girl lanseerataan myös New Yorkin Macy’s tavarataloihin. Sitä on tähän saakka myyty muiden muassa Nordstrom-tavarataloissa ja Pariisin legendaarisessa, trendien edelläkävijöiden suosimassa colette-konseptiliikkeessä. Prismoihin Boy meets Girl saapuu 16.8.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi


Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Kuvat

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.
Lataa
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Lataa
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Lataa
"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", muotisuunnittelija Stacy Igel painottaa.
"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", muotisuunnittelija Stacy Igel painottaa.
Lataa
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Ainoa Winery sai kasvurahoituksen ja huippuosaajia hallitukseen14.11.2025 11:12:38 EET | Tiedote

Suomalaisiin villimarjoihin ja hedelmiin erikoistunut viinitalo on saanut merkittävän kasvurahoituksen. Sen avulla Ainoa Winery kehittää toimintaansa, kasvattaa raaka-aineiden ostoja sekä tuotanto- ja varastokapasiteettiaan ja lisää henkilöstöä Hollolassa. Investointi tukee myös viinitalon panostuksia markkinointiin ja jakeluun kotimaassa ja kansainvälisesti. Ainoa Wineryn tavoitteena on viinituotannon ja myynnin kymmenkertaistaminen.

Suomalainen menestystarina esillä CBS Newsin valtakunnallisissa uutisissa Yhdysvalloissa13.11.2025 08:33:00 EET | Tiedote

Suomalainen yksityislentoyhtiö Aerocom Aviation nousi kansainväliseksi uutisaiheeksi, kun yhtiön palvelua ja sen toista perustajaa Joonas Nurmea esitellään parhaillaan CBS Newsin aamuohjelmissa ja valtakunnallisissa TV-uutisissa. Keskiviikkona alkanut näkyvyys eri puolilla Yhdysvaltoja tavoittaa kymmeniä miljoonia katsojia ja nostaa esiin suomalaisen yrittäjätarinan sekä sen tarjoaman räätälöidyn matkustuspalvelun.

NH Collection Helsinki Grand Hansa avaa loisteliaan Ballroomin ovet joulunviettäjille4.11.2025 11:51:26 EET | Tiedote

NH Collection Helsinki Grand Hansa -hotelli pukeutuu jouluun ja avaa loisteliaan juhlasalin ovet vieraille. Tavallisesti vain tapahtumien ja yksityisvieraiden käytössä olevaan Ballroomiin katetaan gaalaillallinen, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kokea hotellin historiallinen suuri juhlasali kaikessa loistossaan. Lisäksi Hansa Café Bar & Brasserie kutsuu herkuttelemaan kolmen ruokalajin joululounaalle sekä nauttimaan jouluaaton herkkuja notkuva menu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye