Muoti kuuluu kaikille - Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo särmää Prismoihin

30.6.2017 09:00 | Wolfcom

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl -vaatemerkki saapuu Suomeen ja kaikkiin Prismoihin elokuun puolivälissä. Uuden merkin myötä Prisma tarjoaa näkemyksellisiä shoppailumahdollisuuksia nuorille ja muotitietoisille naisille kautta maan.

Kantaaottava newyorkilainen Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia.

Boy Meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson.

"Boy Meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää asennetta ja uskallusta", muotisuunnittelija Stacy Igel määrittelee.

Vaatemerkki tarjoaa rentoja ja hyvännäköisiä vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.

Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä.

Uskottavaa katumuotia kautta maan

Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.

"Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on muotitalo, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa", pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.

Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy Meets girl -merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.

"Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta", Hole summaa.

Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa

Boy Meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien.

"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", Stacy Igel painottaa.

Boy meets Girl lanseerataan myös New Yorkin Macy’s tavarataloihin. Sitä on tähän saakka myyty muiden muassa Nordstrom-tavarataloissa ja Pariisin legendaarisessa, trendien edelläkävijöiden suosimassa colette-konseptiliikkeessä. Prismoihin Boy meets Girl saapuu 16.8.

Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi

Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi

Boy meets Girl tarjoaa tyyliä ja itsetuntoa, sekä kannustaa kantajaansa toteuttamaan unelmansa.
"Hyvä itsetunto ja oma rohkea tyyli kuuluvat kaikille ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus unelmoida ja myös toteuttaa unelmansa", muotisuunnittelija Stacy Igel painottaa.

Lastenohjelmat suoratoistopalvelun katselukärjessä – C More vastasi kysyntään SF Kidsin laatusisällöllä14.7.2017 12:08Tiedote

Kuukausimaksullisen C More -suoratoistopalvelunsa keväällä lanseerannut MTV on tehnyt merkittävän ohjelmasopimuksen yhden maailman vanhimman elokuvayhtiön, ruotsalaisen Svensk Filmindustri AB:n kanssa. Sopimuksen myötä SF Filmsin laadukas lastensisältö saapui kesän kynnyksellä C Moren viihdekirjastoon ja näin myös uusin sukupolvi suomalaislapsia saa lomallaan nauttia rakastetuista klassikkosarjoista ja -elokuvista. Keväällä C Morella ensi-iltansa saanut uudistettu Muumilaakson tarinoita -sarja todisti, että laadukkaat lastenohjelmat ovat nousseet merkittävään asemaan suoratoistopalveluiden tilauspäätöksiä tehdessä.

Katuruokavillitys saavutti kesän myötä maaseudun ja mökkikunnat14.7.2017 11:22Tiedote

Kotona tehtyjen hampurilaisten nousu suomalaisten arki- ja pyhäruokalistoille on mökkikauden myötä kiihtynyt. Ensimmäiset tuoreet, Suomessa leivotut hampurilais- ja hodarisämpylät päivittäiskauppaan tuonut leipomoyhtiö Vaasan kertoo, että odotukset kaikkien aikojen kotimaisesta laatuhampurilaisten aikakaudesta pitävät paikkansa. Kansainvälistä katuruokien aatelia edustaneet hampurilais- ja nakkisämpylät myydään nyt mökkikuntien kaupoista usein loppuun, kun lomalaiset ovat innostuneet grillaamaan burgereita.

Akseli Herlevi panostaa Turkuun - Naughty BRGR:n lippulaivaravintola avautui torin laidalle7.7.2017 10:15Tiedote

Suomen ensimmäinen Top Chef, keittiömestari Akseli Herlevi avaa perjantaina 7. heinäkuuta kolmannen ja suurimman Naughty BRGR-hampurilaisravintolansa Turkuun. Burgereihin erikoistunut keittiömestari aikoo Suomen hampurilaispääkaupungiksi nimeämänsä Turun parhaalle liikepaikalle valmistuneessa ravintolassaan tarjota Varsinais-Suomen hinta-laatu -suhteeltaan parhaan burgerielämyksen. Uuden kivijalkaravintolan lisäksi tuhmia burgereita tarjoillaan Ruisrock-viikonloppuna myös Naughty Truck -ruokarekasta Ruissalon festivaalialueen ruokaniityllä.

Tallinnan legendaariselle Viru-hotellille uusi johtaja Suomesta27.6.2017 09:31Tiedote

Tallinnan tunnetuimpiin kuuluva maamerkki, Original Sokos Hotel Virun ja Solo Sokos Hotel Estorian käsittävä Viron suurin hotellikompleksi sai 20 vuoden tauon jälkeen johtajan Suomesta. Restonomi (AMK) Klaus Ek siirtyy uuteen rooliinsa hotellijohtajaksi ja S-ryhmän hotellitoiminnoista Virossa vastaavan AS Sokotelin toimitusjohtajaksi Helsingin Radisson Blu Royal ja Radisson Blu Aleksanteri -hotellien johtajan tehtävistä.

Helsingin Eiranrantaan ulkoliikuntakeskus14.6.2017 09:15Tiedote

Helsingin Eiranranta on saamassa aktiiviseen kuntoiluun ja voimailuun tarkoitetun ulkoliikuntakeskuksen. Eira Open Air laajenee seuraavien kesien aikana vaiheittain täysimittaiseksi ulkosaliksi ja kuntoilukeskuksen ensimmäinen, merikonttiin rakennettu osa avataan yleisölle heinäkuun alussa. Taivasalla sijaitseva ja säävarauksella avoinna oleva, koulutetun kuntovalmentajan valvoma kuntokeskus sisältää levypainoja sekä -tankoja, kahvakuulia, käsipainoja, punnerruspenkkejä ja muita korkealaatuisia kuntoiluvälineitä. Jatkossa kuukausipohjaisesti hinnoiteltu yksityinen Eira Open Air on avajaiskesän ajan veloituksetta kaikkien kuntoilijoiden vapaassa käytössä.