Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.

Keskimaan toimialueella sijaitsee kahdeksan S-Pankin asiakaspalvelupistettä, joissa Keskimaa tuottaa S-Pankin palveluja. Pankin asiakaspalvelupisteissä palvelun tarve on muuttunut viime aikoina, kun asiointi on siirtynyt yhä enemmän verkkopankkiin ja S-mobiiliin. Pankkipalvelut ovat saatavilla maaliskuun alusta lähtien Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella keskiviikosta perjantaihin klo 10 – 17. Viitasaarella S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan. Viitasaaren osalta asiakaspalvelupisteen korvaa säännöllisesti vieraileva S-Pankin palveluneuvoja.

Tällä ratkaisulla keskitämme rajalliset resurssimme tärkeimpään tekemiseemme, paikkakunnan parhaan päivittäistavarakaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Keskitämme voimavarojamme entistä enemmän siihen, että päivittäinen asiointi toimipaikoissamme on helppoa, sujuvaa ja nopeaa. Ratkaisulla ei ole henkilöstövaikutuksia, sillä S-Pankissa työskentelevät henkilöt ovat aikaisemminkin hoitaneet pankkiasioiden ohella myös kaupan muita töitä.

S-Pankin palvelupisteen ollessa suljettuna asiakkaat voivat hoitaa peruspankkipalveluihin liittyviä asioita (S-Tili, S-Etukortti Visa ja verkkopankki) lomaketta hyödyntäen. S-Pankin asiakkaana voi nostaa ja tallettaa S-Pankin pankkikortilla käteistä maksutta kaikissa Sale-myymälöissä, S-marketeissa ja Prismoissa normaalien kaupan aukioloaikojen mukaisesti.

S-Pankin asiakaspalvelupisteet Keskimaan alueella 4.3.2019 lähtien:

• Jyväskylä, Prisma Keljo (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Palokka (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Seppälä (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Sokos, 2. kerros (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jämsä, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Keuruu, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Äänekoski, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan työyhteisötutkimuksessa koronavuonna kaikkien aikojen paras tulos27.11.2020 08:15:00 EETTiedote

Palvelualalla historiallisen vaikeasta vuodesta huolimatta Keskimaan tuoreessa henkilöstötutkimuksessa on saavutettu kaikkien aikojen paras tulos. Ihmisten turvallisuudentunne ja työtyytyväisyys ovat säilyneet tai jopa kehittyneet haastavista olosuhteista huolimatta. Vuosittain toteutettavaan työtyytyväisyystutkimukseen vastasi lähes 1700 Keskimaan työntekijää, mikä on peräti 92,7% henkilöstöstä. Tulokset paranivat edellisestä vuodesta jopa neljä pistettä, ennätykselliselle 78,2 tasolle.

Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanja auttaa yhteen yli 101 000 keskisuomalaista16.11.2020 09:45:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaa toteuttaa jo neljännen kerran Ilo auttaa -hyväntekeväisyyskampanjan, jossa keskitytään keskisuomalaisille iloa ja hyvää mieltä tuottaviin konkreettisiin tekoihin. Tänä syksynä Keskimaa etsi yhteistyökumppaneita, jotka pystyvät auttamaan keskisuomalaisia kohtaamaan toisensa poikkeusaikaan sopivalla tavalla. Hakemuksia tuli yli 130 taholta, joista 56 lahjoituskohteen myötä mahdollistetaan yli 101 000 keskisuomalaista kohtaamista. Lahjoituksen kokonaissumma on lähes 138 000 euroa.

Keskimaan edustajiston vaalit vuonna 2021 – ehdokkaiden liityttävä jäseniksi viimeistään tämän vuoden aikana2.11.2020 13:55:00 EETTiedote

Osuuskaupan edustajiston vaalit järjestetään joka neljäs vuosi. Seuraavat Osuuskauppa Keskimaan edustajiston vaalit pidetään syksyllä 2021. Osuuskaupan vaaleissa voi olla ehdokkaana jäsen, joka on hyväksytty osuuskaupan jäseneksi vaalivuotta edeltäneen vuoden loppuun mennessä, on maksanut osuusmaksun, on täysivaltainen ja asuu jäsenalueella.