Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.

Keskimaan toimialueella sijaitsee kahdeksan S-Pankin asiakaspalvelupistettä, joissa Keskimaa tuottaa S-Pankin palveluja. Pankin asiakaspalvelupisteissä palvelun tarve on muuttunut viime aikoina, kun asiointi on siirtynyt yhä enemmän verkkopankkiin ja S-mobiiliin. Pankkipalvelut ovat saatavilla maaliskuun alusta lähtien Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella keskiviikosta perjantaihin klo 10 – 17. Viitasaarella S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan. Viitasaaren osalta asiakaspalvelupisteen korvaa säännöllisesti vieraileva S-Pankin palveluneuvoja.

Tällä ratkaisulla keskitämme rajalliset resurssimme tärkeimpään tekemiseemme, paikkakunnan parhaan päivittäistavarakaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Keskitämme voimavarojamme entistä enemmän siihen, että päivittäinen asiointi toimipaikoissamme on helppoa, sujuvaa ja nopeaa. Ratkaisulla ei ole henkilöstövaikutuksia, sillä S-Pankissa työskentelevät henkilöt ovat aikaisemminkin hoitaneet pankkiasioiden ohella myös kaupan muita töitä.

S-Pankin palvelupisteen ollessa suljettuna asiakkaat voivat hoitaa peruspankkipalveluihin liittyviä asioita (S-Tili, S-Etukortti Visa ja verkkopankki) lomaketta hyödyntäen. S-Pankin asiakkaana voi nostaa ja tallettaa S-Pankin pankkikortilla käteistä maksutta kaikissa Sale-myymälöissä, S-marketeissa ja Prismoissa normaalien kaupan aukioloaikojen mukaisesti.

S-Pankin asiakaspalvelupisteet Keskimaan alueella 4.3.2019 lähtien:

• Jyväskylä, Prisma Keljo (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Palokka (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Seppälä (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Sokos, 2. kerros (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jämsä, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Keuruu, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Äänekoski, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Osuuskauppa Keskimaa välttää lomautukset ravintolasulun aikana – ravintoloiden henkilökunnalle tarjotaan töitä Keskimaan kaupan alan toimipaikoista1.3.2021 15:23:01 EETTiedote

Suomen hallituksen päätöksen mukaan Suomessa toteutetaan 8.3. alkava kolmen viikon sulkutila niillä alueilla, jotka ovat koronaviruksen kiihtymis- ja leviämisvaiheessa. Sulkutilan tuomat muutokset koskevat nykytiedon mukaan myös Keskimaan ravintoloita ja liikennemyymälöitä 8.3.–28.3.2021 välisellä ajalla. Osa Keskimaan ravintoloista siirtyy take away -myyntiin ja osa ravintoloista suljetaan kokonaan. Jokaiselle noin 130 keskimaalaiselle ravintola-alan ammattilaiselle, jonka työtä sulkutila koskettaa, on tarjottu töitä Keskimaan kaupan alan toimipaikoista.

Keskimaa ottaa harppauksen ruoan verkkokaupassa – S-kaupat-palvelu käyttöön yli kymmenessä Keskimaan toimipaikassa23.2.2021 10:56:00 EETTiedote

Ruoan verkkokaupan kysyntä on ollut viime vuoden aikana vahvassa kasvussa. Osuuskauppa Keskimaan alueella ruoan verkkokaupan verkostoa on lähdetty kehittämään voimakkaasti. Uusi S-kaupat-verkkokauppapalvelu on alkuvuoden aikana laajentunut jo kahdeksaan Keskimaan S-marketiin. Ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi noutaa kätevästi noutopisteestä, toimitukset suoraan kotiin onnistuu valituista toimipaikoista.

Keskimaa onnistui päivittäistavarakaupassa – matkailu- ja ravitsemiskauppa koronakriisin kärsijänä23.2.2021 10:55:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan liikevaihto laski edellisestä vuodesta, myös tulos heikkeni merkittävästi. Toimialoista päivittäistavarakaupan myynti ja tulos nousivat reilusti, kun taas matkailu- ja ravitsemiskauppa kärsi ennennäkemättömästi koronakriisistä. Henkilökunnan työtyytyväisyys on noussut ennätyslukemiin haastavasta vuodesta huolimatta. Vuonna 2020 Investointeja jatkettiin määrätietoisesti erityisesti marketkaupan kehittämiseen.

Kutsu lehdistötilaisuuteen: Osuuskauppa Keskimaan myynti- ja tulosjulkistus ti 23.2.202116.2.2021 10:05:47 EETKutsu

Aika: Tiistai 23.2.2021 klo 10 – 11 Paikka: Teams Tervetuloa Osuuskauppa Keskimaan tulosinfoon tiistaina 23.2.2021 klo 10. Tulosinfossa julkistetaan Keskimaan vuoden 2020 myynti- ja tulosluvut sekä käydään läpi poikkeuksellisen vuoden keskeisimpiä tapahtumia. Tilaisuus järjestetään etänä Teams-sovelluksen kautta. Toimitusjohtaja Antti Määttä esittelee Keskimaan tuloksen, keskeisiä tekemisiä ja korona-ajan vaikutuksia eri toimialoihin. Lisäksi kerromme tulevaisuuden näkymistä. Market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen esittelee uutta ruoan verkkokauppapalvelua, joka on yksi Keskimaan merkittävimmistä kehittämishankkeista tänä vuonna. Tilaisuuden lopuksi on mahdollista esittää kysymyksiä. Ilmoittaudu tilaisuuteen 22.2. klo 12:00 mennessä: suvi.elonheimo-tikkanen@sok.fi Lähetämme Teams-kutsun kaikille ilmoittautuneille. Voit halutessasi lähettää ilmoittautumisen yhteydessä kysymyksiä myös etukäteen. Lämpimästi tervetuloa!

Keskimaa palkkaa satoja kesätyöntekijöitä sekä yli 500 nuorta Tutustu ja tienaa -harjoitteluun29.1.2021 08:50:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan tavoitteena on työllistää kesällä 2021 useita satoja kesätyöntekijöitä sekä työelämään ensikertaa tutustuvia kesäharjoittelijoita Keskimaan myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissä eri puolilla Keski-Suomea. Hakuaika kesätöihin on 16.12.2020–7.2.2021. 15–17-vuotiaille nuorille ensikertalaisille suunnattu Tutustu työelämään ja tienaa -kesätyöharjoitteluhaku on avoinna 15.3.2021 asti.