Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.

Keskimaan toimialueella sijaitsee kahdeksan S-Pankin asiakaspalvelupistettä, joissa Keskimaa tuottaa S-Pankin palveluja. Pankin asiakaspalvelupisteissä palvelun tarve on muuttunut viime aikoina, kun asiointi on siirtynyt yhä enemmän verkkopankkiin ja S-mobiiliin. Pankkipalvelut ovat saatavilla maaliskuun alusta lähtien Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella keskiviikosta perjantaihin klo 10 – 17. Viitasaarella S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan. Viitasaaren osalta asiakaspalvelupisteen korvaa säännöllisesti vieraileva S-Pankin palveluneuvoja.

Tällä ratkaisulla keskitämme rajalliset resurssimme tärkeimpään tekemiseemme, paikkakunnan parhaan päivittäistavarakaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Keskitämme voimavarojamme entistä enemmän siihen, että päivittäinen asiointi toimipaikoissamme on helppoa, sujuvaa ja nopeaa. Ratkaisulla ei ole henkilöstövaikutuksia, sillä S-Pankissa työskentelevät henkilöt ovat aikaisemminkin hoitaneet pankkiasioiden ohella myös kaupan muita töitä.

S-Pankin palvelupisteen ollessa suljettuna asiakkaat voivat hoitaa peruspankkipalveluihin liittyviä asioita (S-Tili, S-Etukortti Visa ja verkkopankki) lomaketta hyödyntäen. S-Pankin asiakkaana voi nostaa ja tallettaa S-Pankin pankkikortilla käteistä maksutta kaikissa Sale-myymälöissä, S-marketeissa ja Prismoissa normaalien kaupan aukioloaikojen mukaisesti.

S-Pankin asiakaspalvelupisteet Keskimaan alueella 4.3.2019 lähtien:

• Jyväskylä, Prisma Keljo (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Palokka (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Seppälä (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Sokos, 2. kerros (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jämsä, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Keuruu, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Äänekoski, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.