Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.

Keskimaan toimialueella sijaitsee kahdeksan S-Pankin asiakaspalvelupistettä, joissa Keskimaa tuottaa S-Pankin palveluja. Pankin asiakaspalvelupisteissä palvelun tarve on muuttunut viime aikoina, kun asiointi on siirtynyt yhä enemmän verkkopankkiin ja S-mobiiliin. Pankkipalvelut ovat saatavilla maaliskuun alusta lähtien Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella keskiviikosta perjantaihin klo 10 – 17. Viitasaarella S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan. Viitasaaren osalta asiakaspalvelupisteen korvaa säännöllisesti vieraileva S-Pankin palveluneuvoja.

Tällä ratkaisulla keskitämme rajalliset resurssimme tärkeimpään tekemiseemme, paikkakunnan parhaan päivittäistavarakaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. Keskitämme voimavarojamme entistä enemmän siihen, että päivittäinen asiointi toimipaikoissamme on helppoa, sujuvaa ja nopeaa. Ratkaisulla ei ole henkilöstövaikutuksia, sillä S-Pankissa työskentelevät henkilöt ovat aikaisemminkin hoitaneet pankkiasioiden ohella myös kaupan muita töitä.

S-Pankin palvelupisteen ollessa suljettuna asiakkaat voivat hoitaa peruspankkipalveluihin liittyviä asioita (S-Tili, S-Etukortti Visa ja verkkopankki) lomaketta hyödyntäen. S-Pankin asiakkaana voi nostaa ja tallettaa S-Pankin pankkikortilla käteistä maksutta kaikissa Sale-myymälöissä, S-marketeissa ja Prismoissa normaalien kaupan aukioloaikojen mukaisesti.

S-Pankin asiakaspalvelupisteet Keskimaan alueella 4.3.2019 lähtien:

• Jyväskylä, Prisma Keljo (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Palokka (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Prisma Seppälä (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jyväskylä, Sokos, 2. kerros (avoinna ma – pe klo 9 – 20, la klo 10 - 18)
  • Jämsä, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Keuruu, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)
  • Äänekoski, S-market (avoinna ke – pe klo 10 - 17)

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan ravintolat ja ABC-liikennemyymälät avautuvat asiakkaille – turvalliseen asiointiin on kiinnitetty erityistä huomiota29.5.2020 10:55:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa 1.6.2020 osan ravintoloistaan sekä kaikkien ABC-liikenneasemien ravintolapalvelut kesäkuun ensimmäisen viikon aikana. Tehostetut turvallisuustoimet näkyvät järjestelyissä ja palveluissa. Asiakaspalvelussa henkilökunnalla on käytössä kasvovisiirit, pöytien sijoittelussa on huomioitu turvavälit ja toimintavoissa on paljon hiottuja yksityiskohtia turvallisen ja hygieenisen asioinnin varmistamiseksi. Myös asiakkaita opastetaan turvalliseen asiointiin.

Keskimaan ruokakauppojen tilaus- ja noutopalvelu saatavilla nyt kaikista Keskimaan S-marketeista ja Saleista sekä kolmesta ABC-marketista12.5.2020 08:55:00 EESTTiedote

Keskimaan Kauppa-apu on ruokakaupan tilaus- ja noutopalvelu, joka käynnistyi huhtikuun alussa neljässä S-marketissa: Jämsässä, Keuruulla, Saarijärvellä ja Äänekoskella. Palvelua on kehitetty ja laajennettu aktiivisesti vastaamaan asiakkaiden tarpeita koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Nyt palvelu on käyttöönotettu kaikissa Keskimaan 24 S-marketissa ja 14 Salessa, sekä lisäksi kolmessa ABC-marketissa. Palvelussa verkkokaupasta valitut tuotteet kerätään toimipaikassa valmiiksi kasseihin ja ne noudetaan tai toimitetaan sovittuna aikana. Tilauksia on mahdollista hoitaa myös puhelimitse.

Kauppakeskus Sokkarin poikkeusaukioloajat laajenevat ja kehityshankkeet etenevät8.5.2020 10:55:18 EESTTiedote

Kauppakeskus Sokkarin aukioloaikoja supistettiin koronaviruksen aiheuttamien toimenpiteiden vuoksi maaliskuun lopulla. Aukioloaikojen laajentaminen arki-iltojen osalta on tullut ajankohtaiseksi, kun rajusti laskeneet asiakasmäärät ovat alkaneet kasvamaan hillitysti. Poikkeustilanteesta huolimatta Sokkarille suunniteltuja kehitys- ja rakennusprojekteja, kuten ravintolamaailman uudistaminen, uusien toimijoiden myymälätilojen rakentamiset, Mestarin Herkun täydellinen uudistaminen ja kauppakeskuksen julkisivun kunnostus, on viety suunnitelmien mukaisesti eteenpäin.

Kodin Terran aukioloaikoja laajennetaan ja puutarhan pop up -myymälät saapuvat marketien pihoihin30.4.2020 10:50:00 EESTTiedote

Kevään saapuminen on saanut pihan ja parvekkeen laittajat liikenteeseen koronasta huolimatta. Kauppa on vilkastunut selvästi Jyväskylän Kodin Terrassa, jossa aukioloaikoja laajennetaan 4.5.2020 alkaen. Kodin Terran puutarhamyymälän lisäksi myös Prismojen Kesäpihat on avattu. Tänä keväänä osa Keskimaan S-marketeista, Saleista ja ABC-liikennemyymälöistä ovat saaneet piha-alueilleen uuden puutarha pop up -myymälän.