Myrkky-kirja kolmanteen painokseen alle viikossa

Vepe Hännisen koostamassa Myrkyssä Jari Aarnio kertoo omin sanoin huumepoliisien kovasta työstä, toimintatavoista ja niihin liittyvistä vaaroista. Kirja ilmestyi 30.8. ja alle viikossa siitä on otettu jo kolmas painos. Myrkky on nyt saatavilla painetun kirjan lisäksi e- ja äänikirjana.

Myrkky on kertomus Aarnion pitkälle vankilatuomiolle vieneistä tapahtumista, joiden taustalla on huomattavan paljon kulissien takaisia järjestelyjä. Teos perustuu Aarnio-jutun esitutkintamateriaaliin, oikeuden tuomioihin, oikeudessa lausuttuun ja tätä kirjaa varten tehtyihin autenttisiin henkilöhaastatteluihin sekä median julkaisemiin tietoihin.

Arvostelukappaleet: tiedotus@wsoy.fi

Toimitusjohtaja Timo Julkunen,