Naantaliin avataan uusi pop-up-ravintola Macha

Naantalin Kylpylässä avataan 11.12.2019 uusi pop-up-ravintola. Asian fusion -ravintola Machassa koet Japanin, Korean ja Vietnamin maut suloisessa fuusiossa. Ravintola on avoinna keskiviikosta sunnuntaihin aina helmikuun alkuun asti.

Uusi pop-up-ravintola Macha avataan Naantalin Kylpylässä 11.12.2019.

Naantalin Kylpylän uusi pop-up-ravintola fuusioi rohkeasti

Asian fusion -ravintola Macha avaa ovensa Naantalin Kylpylässä ke 11.12.2019. Macha yhdistelee japanilaisen, vietnamilaisen ja korealaisen keittiön makuja ja tarjoilee sekä perinteikkäitä että innovatiivisia annoksia. Ravintolassa ruoanlaitto itsessäänkin on taidetta, sillä annokset valmistetaan avokeittiössä. Machan miljöö henkii aasialaisia vaikutteita rennon tyylikkäästi, luoden ikimuistoisille makumatkoille täydelliset puitteet.

Pop-up-ravintolaidean isä, keittiömestari Riccardo Soldati luonnehtii koko projektia tutkimusmatkana. "Paitsi että tarjoamme taas vaihtelua Naantalin ravintolatarjontaan mielenkiintoisella tavalla, tämä on antanut uutta myös omaan tekemiseeni", mm. pho-keiton saloihin perehtynyt Riccardo kertoo. "On myös hauska nähdä, miten konsepti otetaan vastaan näin joulun alla", hän jatkaa.

Macha tuokin sopivasti vaihtelua myös jouluruokiin niin kylpylävieraille kuin muillekin lähiseudun kulinaristeille. Menulta voi valita mm. tuoretta sushia, mausteista keittoa tai jotain rapsakaksi paistettua – Machassa tarjoillaan autenttisia Aasian makuja aina ramenista kimchiin.

Ravintola Macha on avoinna keskiviikosta sunnuntaihin helmikuun alkuun asti.

Ravintola Macha

Naantalin Kylpylä, Matkailijantie 2, Naantali
Aukioloajat: https://www.naantalispa.fi/macha-fusion-restaurant/

Tiedustelut ja varaukset: p. 02 44 55 599 | restaurants@naantalispa.fi tai online www.naantalispa.fi

Uusi pop-up-ravintola Macha avataan Naantalin Kylpylässä 11.12.2019.
Macha fuusioi Japanin, Korean ja Vietnamin keittiöiden makuja.

Naantalin Kylpylässä panostetaan pikkujouluihin17.9.2020 14:31:41 EESTTiedote

Tänäkin syksynä Naantalin Kylpylässä koetaan ennennäkemätön pikkujoulushow, joka on suunniteltu varta vasten Kylpylän Paviljongin lavalle – ja tällä kertaa myös sen ympärille. Yhdessä paikallisen tapahtuma-alan yrityksen Viihdy Turun kanssa toteutettava show tuo kylpylälle kansainvälisesti palkittua sirkusta, akrobatiaa, live-musiikkia ja tietysti yllätyksiä. XmasPERIENCE:n ensi-ilta on pe 13.11. ja tapahtumailtoja järjestetään Kylpylällä yhteensä seitsemän aina perjantaisin ja lauantaisin.

Lääkärit kokoontuvat Naantalissa jo 20. kerran6.2.2020 11:00:09 EETUutinen

TULES TURKU -seminaari järjestetään Naantalin Kylpylässä jo 20. kerran 7.-8.2.2020. Tilaisuus on käytännön tietopaketti lääkäreille, jotka hoitavat erilaisia tuki- ja liikuntaelinongelmia tai muita vaivoja potevia liikkujia ja urheilijoita. Tänä vuonna kuullaan myös poimintoja seminaarin 20-vuotisen historian ajalta. Seminaarin kotipaikka on ollut alusta lähtien Naantalin Kylpylä, ja senjärjestää Paavo Nurmi -keskus yhteistyössä Turunmaan Duodecim-seuran kanssa.