Naantalin Musiikkijuhlien järjestämä Anne Sofie von Otterin konsertti toteutuu marraskuussa

Naantalin Musiikkijuhlien ohjelmistoon kuuluvalle Anne Sofie von Otterin konsertille on onnistuttu löytämään uusi ajankohta loppusyksyltä. Kesäkuuhun suunniteltu konsertti toteutuu lauantaina 27.11.2021 klo 19 Naantalin kirkossa.
Anne Sofie von Otter konsertoi Naantalissa marraskuussa.

Ruotsalaisen mezzosopraano Anne Sofie von Otterin konsertin oli tarkoitus toteutua Naantalin kirkossa alun perin 11.6.2020, josta se siirtyi koronasta johtuen vuodella eteenpäin päivämäärään 18.6.2021 ja nyt siis edelleen marraskuulle. Vuosille 2020 ja 2021 ostetut liput ovat voimassa sellaisenaan uutena ajankohtana. Mikäli uusi päivämäärä ei sovi, voi liput myös palauttaa tai vaihtaa Naantalin Musiikkijuhlien lahjakorttiin. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.naantalinmusiikkijuhlat.fi

- Olen iloinen, että uusi päivämäärä konsertille oli mahdollista löytää vielä tämän vuoden puolella, koska Anne Sofie von Otterin tuloa Suomeen ja Naantaliin on jo ehditty odottaa, toteaa Naantalin Musiikkijuhlien toimitusjohtaja Suvi Innilä.

Konsertti on ollut lähes loppuunmyyty, mutta siihen on vapautumassa jonkin verran lisäpaikkoja, jotka tulevat myyntiin maanantaina 3.5.2021 klo 9 Lippupisteen myyntipisteissä sekä osoitteessa www.lippu.fi.

Naantalin Musiikkijuhlat joutui viime viikolla peruuttamaan kesäkuun yleisökonsertit koronatilanteesta johtuen. Tapahtuman oli määrä toteutua 8.-19.6. sisältäen 27 konserttia Naantalissa ja lähiseudulla. Festivaalia ei kuitenkaan peruutettu kokonaan, vaan kesäkuussa toteutetaan kolme verkossa striimattavaa konserttia, ja lisäksi muutama konsertti siirtyy sellaisenaan tai hieman muutettuna syksyyn sekä vuoteen 2022. Muiden konserttien ohjelmasta ja esiintyjistä kerrotaan lisää toukokuun alkupuolella.

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Suvi Innilä, 050 5590 186, suvi.innila@naantali.fi

Anne Sofie von Otter konsertoi Naantalissa marraskuussa.

Naantalin Musiikkijuhlat on yksi Suomen vanhimmista ja arvostetuimmista musiikkifestivaaleista, jonka maine on vahva myös kansainvälisesti. Se keskittyy monipuolisesti kamarimusiikkiin ja tunnetaan korkeasta taiteellisesta tasostaan, idyllisistä konserttipaikoistaan sekä ajankohdastaan Suomen festivaalikesän avaajana. Naantalin Musiikkijuhlasäätiö on järjestänyt festivaalia ja sen yhteydessä Vallis Gratiae -akatemiaa jo vuodesta 1980 lähtien, sekä jo pitkään myös muita konsertteja eri vuodenaikoina. Kaikkiaan konserttien määrä on viime aikoina ollut vuosittain yli 30 ja kokonaiskävijämäärä noin 16 000.