Naantalin perinteisissä Talvikonserteissa soivat ilo ja tunteet

Naantalin Musiikkijuhlien Talvikonsertit järjestetään jo 16. kerran Naantalin kirkossa kahtena peräkkäisenä lauantaina 20. ja 27. helmikuuta 2021 klo 19. Talvikonserteissa saadaan jälleen nauttia korkeatasoisesta ohjelmasta ja esiintyjistä.

Sopraano Marjukka Tepponen esiintyy ensimmäisessä Talvikonsertissa.

Kansainväliset oopperatähdet sopraano Marjukka Tepponen ja baritoni Kevin Greenlaw esiintyvät ensimmäisessä Talvikonsertissa yhdessä pianisti Salla Pynssin kanssa. Konsertti johdattaa yleisön kohti kevättä ja valoisia päiviä kokonaisuudella, joka tarjoaa iloista ja tunteikasta musiikkia eri genreistä. Ohjelma koostuu Leonard Bernsteinin, Giacomo Puccinin, Ruggero Leoncavallon, Cole Porterin, Franz Lehárin ja George Gershwinin ooppera-, operetti- ja musikaalisävelmistä.

Naantalin Musiikkijuhlien taiteellinen johtaja Arto Noras kuuluu aikamme sellotaiteen keskeisiin nimiin maailmassa. Hänen kanssaan toisessa Talvikonsertissa esiintyvät Ralf Gothoni, joka on kansainvälisesti menestyneimpiä ja arvostetuimpia suomalaisia pianotaiteilijoita, sekä viulisti Tami Pohjola, joka on nuoresta iästään huolimatta voittanut jo useita kansainvälisiä viulukilpailuita, mm. Kuopion viulukilpailun vuonna 2015. Konsertissa kuullaan Krzysztof Pendereckin, Dmitri Šostakovitšin ja Ludwig van Beethovenin kamarimusiikkia.

Talvikonsertit järjestetään yhteistyössä Naantalin kaupungin kulttuuripalvelujen kanssa. Konserttien kesto on noin tunnin, ja niissä noudatetaan ajankohtaisia turvallisuusohjeistuksia muun muassa yleisökapasiteetin osalta.

Konserttien lipunmyynti on alkanut Lippupisteessä ja Visit Naantalissa.

Liput: lippu.fi, aikuiset 38€, opiskelijat ja alle 18-vuotiaat 20€

Naantalin Musiikkijuhlat soi ensi vuonna 8. – 19.6.2021

Suvi Innilä, toimitusjohtaja
suvi.innila@naantali.fi, 050 5590 186
naantalinmusiikkijuhlat.fi

Sopraano Marjukka Tepponen esiintyy ensimmäisessä Talvikonsertissa.
Useita kansainvälisiä viulukilpailuita voittanut viulisti Tami Pohjola esiintyy toisessa Talvikonsertissa.

KUTSU NAANTALIN MUSIIKKIJUHLIEN TIEDOTUSTILAISUUTEEN12.10.2020 12:00:00 EESTKutsu

23 vuoden työuran Naantalin Musiikkijuhlien toiminnanjohtajana/toimitusjohtajana tehnyt Tiina Tunturi siirtyy eläkkeelle. Lämpimästi tervetuloa tiedotustilaisuuteemme tapaamaan uutta toimitusjohtajaamme. Paikka: Amandis, Nunnakatu 6, Naantali Aika: Torstai 15. lokakuuta klo 12 Tilaisuus kestää runsaan tunnin, sisältäen lounaan. Toivon, että ilmoitat tulostasi viim. ke 14.10. osoitteeseen tiina.tunturi@naantali.fi. TERVETULOA! Ystävällisin terveisin, Naantalin Musiikkijuhlat