Nasima Razmyar SDP Helsingin jäsenäänestyksen ykkönen

Helsingin sosialidemokraatit järjestivät jäsenvaalin kuntavaaliehdokkaista. Jäsenäänestyksen ykkössijalle nousi apulaispormestari Nasima Razmyar.

Kärkiviisikkoon ylsivät kansanedustaja Eveliina Heinäluoma, valtiosihteeri Pilvi Torsti, työministeri Tuula Haatainen sekä liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka.

Jäsenvaalin koko tulos on nähtävillä täällä: https://helsinki.sdp.fi/nasima-razmyar-sdp-helsingin-jasenaanestyksen-ykkonen/

Jäsenvaalin tulos vahvistetaan 7.11. pidettävässä syyspiirikokouksessa. Kokouksessa nimetään kuntavaaliehdokkaiksi 102 jäsenvaalissa eniten ääniä saanutta. Syyspiirikokous valitsee myös SDP Helsingin pormestariehdokkaan.

Lisätietoja:

Laura Ylitalo
SDP Helsinki

SDP:n Heinäluoma: Asumisen ja maankäytön ohjelma vahvistaa kohtuuhintaista asuntotuotantoa11.11.2020 19:03:09 EETTiedote

“Asumisen hinnat Helsingissä ovat viime vuosina jatkaneet nousuaan. Politiikan tehtävänä on mahdollistaa, että jokaisella on varaa asua Helsingissä, on sitten töissä ravintolassa, siivoojana tai kaupan myyjänä. SDP:n keskeinen tavoite kohtuuhintaisen asuntotuotannon varmistamisesta nytkähti eteenpäin”, iloitsee Helsingin demareiden valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma.

SDP:n valtuustoryhmä: Budjettiesitys turvaa palvelut, tulevaisuusinvestoinnit sekä kaupungin vakaan talouden11.11.2020 18:11:35 EETTiedote

Helsingin talousarvioneuvotteluissa on löydetty sopu valtuuston enemmistön kesken. Talousarviota on valmisteltu poikkeuksellisen vaativassa ja epävarmassa tilanteessa. Helsingin talous on kuitenkin kestävällä ja vakaalla pohjalla, ja siksi Helsinki pystyy kasvattamaan budjettiaan jopa talouskriisin keskellä. SDP:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma on tyytyväinen budjettisopuun.