Vähänkäytetty.fi

Nettikirppispaketit haetaan nyt kotiovelta - kuljetuspalvelu Budbee ja vertaiskirppis Vähänkäytetty.fi yhteistyöhön

Uuden ajan kuljetuspalvelu Budbee alkaa noutaa ja toimittaa nettikirppis Vähänkäytetty.fi:n asiakkaiden paketteja. Kätevästi kotiovelle saakka tuleva palvelu helpottaa suositun vertaisverkkokaupan myyjien elämää.

- Tarjoamme kirppismyyjillemme aivan uudenlaisen palvelun Budbeen avulla. Myyjä säästyy tuotteiden postittamisen vaivalta, kun myyntituotteet haetaan suoraan kotoa. Myyjillämme on keskimäärin 50 tuotetta postitettavana, eikä se ole aivan pieni paketti kuljettaa postitoimipisteeseen. Palvelu toimii iltaisin, jolloin ihmiset ovat kotona. Noutoa voi räätälöidä helposti, ja noutopäivää voi muuttaa joustavastikertoo Vähänkäytetty.fi:n toimitusjohtaja Ossi Salo.

Aluksi pääkaupunkiseudulla toimiva palvelu tekee pakettien lähettämisestä asiakkaalle paitsi helppoa ja joustavaa, myös läpinäkyvää.

- Budbeen toiminnan ytimessä on kuluttajalähtöisyys. Tavoitteenamme on tehdä tuotteiden liikkuminen myyjän ja ostajan välillä mahdollisemman helpoksi. Noudamme myytävät tuotteet asiakkaan kotiovelta ilta-aikaan, klo 17-22. Noutoa voi seurata Budbee-selainsovelluksen avulla reaaliajassa, kertoo Business Development Manager Linda Nyberg Budbeelta.

Myös ostajat pääsevät pian aivan uudenlaisen asiakaskokemuksen äärelle, kun he voivat seurata ostamiensa tuotteiden kotiintoimitusta sovelluksen avulla. Tuotteiden toimitukselle voi halutessaan määritellä aikaikkunan.

- Kotiintoimitukselle ei tule hintaa sen enempää kuin tavalliselle postipaketillekaan, 5,90€ eurolla saa tuotteet kotiovelle sovittuna ajankohtana, Salo toteaa.

Budbeen suunnitelmissa on myös laajentaa kotiinkuljetuspalvelu Turkuun, Tampereelle ja Ouluun lähiaikoina.

Miljoonan euron kasvurahoituksella asiakkaalle entistä helpompaa kiertotaloutta

Reilut viisi vuotta toiminut Vähänkäytetty.fi varmisti vastikään lähes miljoonan euron suuruisen kasvurahoituksen, jonka yritys aikoo käyttää kiertotalouden ja vertaiskaupan kasvattamiseen entistä asiakaslähtöisempään suuntaan. Kasvurahoitus toteutettiin yksityisten pääomasijoittajien ja Business Finlandin kanssa yhteistyössä.

- Kauppamme toimintamalli kiinnostaa ihmisiä selvästi, ja toimintamme on jo kannattavaa. Nyt haluamme tehdä vertaiskaupasta entistä helpompaa asiakkaillemme, ja tämä yhteistyö on iso askel siihen suuntaan, Ossi Salo kertoo.

Budbee mullistaa verkkokaupan logistiikkaa nyt myös Suomessa

Ruotsissa jo miljoonia paketteja kuljettava Budbeen asiakkaita ovat esimerkiksi H&M, Gigantti ja Matsmart. Budbeen ero perinteisempiin kuljetusyrityksiin on ns. ”viimeisen kilometrin” palvelu,  jossa asiakkaan ei tarvitse poistua kotoaan paketteja postittamaan tai noutamaan.

- Logistiikkapalvelut ovat junnanneet paikallaan, vaikka verkkokauppa on muutoin kehittynyt viime vuosina valtavasti. Tähän palvelumme tuo selkeän muutoksen, kuluttajan eduksi, Linda Nyberg toteaa.

Lisätietoja:

Ossi Salo
vähänkäytetty.fi
ossi.salo@vahankaytetty.fi

Linda Nyberg
Business Development Manager
budbee.com
linda.nyberg@budbee.com

Kuvia: https://drive.google.com/drive/folders/1QPgBc8-JY6RiHnXKX81erLwmSx3qjNP2

Vähänkäytetty.fi on vuodesta 2014 toiminut ilmainen käytettyjen tavaroiden vertaisverkkokauppa. Ainutlaatuinen palvelukonsepti sisältää tuotteiden esillelaiton, myymisen, lähettämisen ostajille yhdessä paketissa ja yhdellä toimituskululla, sekä asiakaspalvelun. Palvelulla on kuukausittain noin 200 000 käyttäjää ja palvelun liikevaihto on vuositasolla noin 2 miljoonaa euroa.

Budbee on teknologiayritys, joka tarjoaa verkkokauppaan erikoistunutta uudenaikaista ”viimeisen kilometrin” logistiikkapalvelua. Budbee on astellut etunenässä kotitoimitusten uuteen aikakauteen jo vuodesta 2016. Tällä hetkellä Budbee tarjoaa palveluitaan 25 miljoonalle ihmiselle Ruotsissa, Tanskassa, Alankomaissa ja Suomessa.

Ossi Salo
vähänkäytetty.fi
ossi.salo@vahankaytetty.fi

Linda Nyberg
Business Development Manager
budbee.com
linda.nyberg@budbee.com

Vähänkäytetty.fi
Teknologiantie 1
90590 Oulu

Vähänkäytetty.fi on ilmainen ja uudenlainen käytettyjen tavaroiden verkkokauppa, jossa myyjinä ja ostajina toimivat yksittäiset ihmiset.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi