Nettiporukalle 75 000 euron voitto Synttärit-pelistä 50 sentin panoksella

Voitto-osuuksista yksi meni Kiteelle, yksi Jyväskylään, yksi Karijoelle ja kolme Vantaalle.

Netissä Synttärit-peliä 50 sentin panoksella pelannut porukka nappasi itselleen 75 000 euron päävoiton sunnuntaina 19. marraskuuta.

Kimppapelissä oli kuusi osuutta, ja voitto jakautui neljälle eri paikkakunnalle: Kiteelle, Jyväskylään, Karijoelle ja Vantaalle. Jokaisen voittajan osuus päävoitosta on 12 500 euroa.

Sunnuntaina 19.11. klo 20 arvotun Synttärit-pelin oikea rivi on: 7. HUHTI 88 T

Pelaajat ovat Veikkauksen etuasiakkaita, joten he saavat voitto-osuutensa suoraan tileilleen.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttäreitä voi pelata sekä myyntipaikoissa että netissä osoitteessa veikkaus.fi.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.