Nettiporukalle 75 000 euron voitto Synttärit-pelistä 50 sentin panoksella

Voitto-osuuksista yksi meni Kiteelle, yksi Jyväskylään, yksi Karijoelle ja kolme Vantaalle.

Netissä Synttärit-peliä 50 sentin panoksella pelannut porukka nappasi itselleen 75 000 euron päävoiton sunnuntaina 19. marraskuuta.

Kimppapelissä oli kuusi osuutta, ja voitto jakautui neljälle eri paikkakunnalle: Kiteelle, Jyväskylään, Karijoelle ja Vantaalle. Jokaisen voittajan osuus päävoitosta on 12 500 euroa.

Sunnuntaina 19.11. klo 20 arvotun Synttärit-pelin oikea rivi on: 7. HUHTI 88 T

Pelaajat ovat Veikkauksen etuasiakkaita, joten he saavat voitto-osuutensa suoraan tileilleen.

Päävoitto suurimmillaan 300 000 euroa

Lokakuussa pelattavaksi tulleessa Synttärit-pelissä tavoitellaan 75 000 – 300 000 euron päävoittoja oikeasta päivästä, kuukaudesta, vuodesta ja kirjaimesta koostuvalla rivillä.

Päävoiton suuruus riippuu rivipanoksesta, joka voi olla 50 senttiä, euro tai kaksi euroa. Pelissä on yhteensä kahdeksan voittoluokkaa ja siinä voittaa aina, kun rivissä on kuukausi oikein.

Synttäreitä voi pelata sekä myyntipaikoissa että netissä osoitteessa veikkaus.fi.

Synttärit arvotaan päivittäin klo 20.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote